Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا رضا نجاتی روز سه‌شنبه در نشست ستاد انتخابات شهرستان شادگان با بیان اینکه اقتدار نظام با حضور مردم پای صندوق‌های رای تضمین می‌شود، افزود: مردم با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای و مشارکت حداکثری، همانند دوران دفاع مقدس، بار دیگر در مقابل دشمنان نظام جمهوری اسلام ایران خواهند ایستاد.

وی بیان کرد: در این مقطع حساس همه موظف به دعوت مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای هستند تا به مانند گذشته نتیجه این انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمنان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجاتی گفت: وظیفه دستگاه‌ها و مدیران اجرایی در عرصه انتخابات، زمینه‌سازی لازم برای برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و با مشارکت پرشور مردم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خوزستان از افزایش شعب رای گیری برای جلوگیری از تراکم جمعیت، و نیز حذف اثر انگشت خبر داد و افزود: افزایش ساعات رای‌گیری و اختصاص متناسب تعرفه به شعب اخذ رای ، با توجه به شیوع کرونا، از برنامه‌های روز برگزاری انتخابات در ۲۸ خرداد است.

سرپرست فرمانداری شادگان نیز در این نشست با اشاره به برنامه‌ریزی‌ لازم برای برگزاری انتخابات و لزوم همکاری ادارات در روند اجرای این رویداد مهم ملی، گفت: تمام مسوولان و دستگاه‌هایی‌ اجرایی این شهرستان برای برگزاری انتخابات موظف به حداکثر همکاری‌ با فرمانداری و در اختیار قرار دادن نیرو و تجهیزات هستند.

امید صبری‌پور با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در شادگان اندیشیده شده افزود: پیش‌بینی می‌شود مشارکت در شادگان نسبت به دوره قبلی انتخابات ریاست جمهوری با رشد قابل توجهی روبه رو شود.

وی گفت: با همکاری و همدلی دیگر متولیان برگزاری انتخابات، هیچ مشکل خاصی در حوزه اجرایی، سیاسی و امنیتی وجود ندارد و همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم ، قانونمند و پرشور در این شهرستان فراهم شده است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد جاری برگزار می‌شود.

برچسب‌ها شادگان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی خوزستان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شادگان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی شادگان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی خوزستان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری لازم برای برگزاری انتخابات دوره انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات فرهنگی باید از سطح مدرسه آغاز شود

شهردار کرمانشاه گفت: کار فرهنگی باید از سطح مدرسه آغاز شود تا زمینه تغییرات ملموس فرهنگی در جامعه را فراهم کند.

نادر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه با اشاره به اینکه راه‌اندازی مدرسه ترافیک کار جدیدی در کشور است که سبب توسعه فرهنگ ترافیک از سطوح پایه می‌شود، اظهار کرد: امید می‌رود این حرکت به صورت مستمر ادامه پیدا کند تا در آینده شاهد ارتقای فرهنگ ترافیکی در شهر کرمانشاه باشیم.

وی افزود: علاوه بر موضوع ترافیک، لازم است مسئله کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار قرار گیرد که در این راستا سه نهاد شهرداری، فراجا و آموزش و پرورش تفاهم‌نامه‌ای امضا کردند تا هماهنگی لازم صورت گیرد.

شهردار کرمانشاه گفت: کار فرهنگی باید از سطح مدرسه آغاز شود تا زمینه تغییرات ملموس فرهنگی در جامعه را فراهم کند.

کد خبر 751609

دیگر خبرها

  • اسامی ۲۲ حوزه برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
  • انتخابات البرز نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • اقدامات فرهنگی باید از سطح مدرسه آغاز شود
  • زندگی لاکچری قالیباف زیر ذره بین /رضاخان حزب اللهی‌ها، تکنوکرات می‌شود؟ /۵ پرده از زندگی سیاسی رئیس مجلس
  • تمهیدات لازم برای امنیت انتخابات دور دوم مجلس در آبادان اعمال شد
  • آغاز رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین پس از ادای سوگند
  • جانمایی ۵۹ صندوق الکترونیکی برای انتخابات در سوادکوه
  • آمادگی برق تبریز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی هر دو حوزه انتخابیه خوزستان برای برگزاری انتخابات
  • آماده برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان هستیم