Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این جلسه گزارش‌های هیأت مدیره، حسابرس و بازرس قانونی درخصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ استماع و درباره سود تقسیمی تصمیم‌گیری شد.

به گزارش روابط عمومی پارس در ابتدای این جلسه: ایرج محمدزاده مدیرعامل لوازم خانگی پارس گزارشی از وضعیت عملکرد و فعالیتهای صورت گرفته این شرکت در سال گذشته ارائه کرد که نشان می دهد در سال گذشته این شرکت توانسته با برجای گذاشتن رکورد تولید ۱۴۰ هزار دستگاه یخچال به جهش تولید تحقق بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این جلسه به برخی از برنامه های پیش رو در سال ۱۴۰۰ اشاره شد.

محمدزاده گفت: از جمله مهمترین دستاوردهای شرکت در سال ۹۹، افزایش ۱۰۷ درصدی ریالی کل فروش نسبت به سال ۹۸، افزایش ۲۶ درصدی تعداد فروش نسبت به سال قبل، رشد ۶۴ درصدی سود عملیاتی و رشد ۶۰ درصدی سود خالص شرکت بوده است.

گفتنی است گزارش عملکرد مالی شرکت برای اولین بار در سالهای گذشته از سوی سازمان حسابرسی «گزاش مطلوب» ارزیابی شد که نشاندهنده انبضاط مالی و قانونی این شرکت است.

مدیرعامل لوازم خانگی پارس، ضمن ابراز خشنودی از افزایش میزان سود و تولید شرکت در سال گذشته گفت: سود عملیاتی شرکت از ۴۴۰ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۸، به ۷۳۰ میلیارد ریال رسید و سود خالص شرکت از ۳۰۰ میلیارد ریال به ۴۸۹ میلیارد ریال ارتقا یافت که رشد ۶۰ درصدی را نشان می دهد.
 
وی با اشاره به تغییرات مدیریتی این شرکت در سال گذشته ادامه داد: پارس در سال گذشته تلاش کرده است تا ضمن افزایش میزان تولید و بالا بردن سود شرکت، با برقراری انضباط مالی در راستای کاهش هزینه ها نیز تجربه موفقی را به نمایش بگذارد.

ایرج محمدزاده با اشاره به نامگذاری سال جهش تولید گفت:

براساس گزارشات مالی تولید شرکت لوازم خانگی در سال هایی که همچنان با تحریم روبه رو هستیم نه تولید را متوقف نکرده است بلکه با تولید ۱۴۰ هزار دستگاه یخچال رشد ۲۱ درصدی را نسبت به سال ۱۳۹۸ گذشته محقق کند. رشد تولیدی که در چهار سال گذشته برای این شرکت بی سابقه بوده است.

مدیرعامل پارس همچنین با بیان اینکه «در پارس به افق های بلند فکر می کنیم» ادامه داد: چشم انداز شرکت برای سال ۱۴۰۴ این است که «پیشتاز و بزرگترین تولید کننده صنعت لوازم خانگی درکشور باشد»

وی همچنین تاکید کرد که شرکت پارس در تلاش است تا در سال جاری با مشارکت در تشکل‌های صنفی و اتحادیه‌ها در امر توسعه بازار و فروش سازمانی نقش آفرینی کند.

محمدزاده همچنین با ارائه گزارشی از روند جذب سرمایه گذار برای راه اندازی خط تولید جدید گفت: در سال جدید قطعا خط تولید لباسشویی جدید و ماشین ظرفشویی را ان شاءالله راه اندازی خواهیم کرد.

در این جلسه مقرر شد تا ۹۰ درصد از سود انباشته شرکت میان سهامداران تقسیم شود که بر این اساس به هر سهم مبلغ ۱۰۰۵ ریال تخصیص داده می‌شود. 

محمدزاده با اشاره به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده بود، به رشد تولید در شرکت لوازم خانگی پارس اشاره کرد و گفت: «امروز خط مقدم مقابله با تحریم ها، تولید است.
٢٢٣٢٢٣

کد خبر 1525666

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لوازم خانگی صنعت لوازم خانگی پارس میلیارد ریال سال گذشته شرکت در سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سالیانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن پسماند صنعتی در هرمزگان

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب مسیحی تازیانی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان پیش از ظهر پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه در کارگاه تخصصی آموزشی مدیریت پسماند صنعتی، اظهار داشت: نگاه سازمان محیط‌زیست رسیدن به تولید سبز است و تنها به دنبال اهرم قراردادن قانون نیستیم بلکه رویکردمان این است که با دانش‌های روز دنیا به مدیران صنعتی در راستای ایفای تعهدات زیست محیطی کمک کنیم.

وی افزود: در حال حاضر رویکرد حفاظتی محیط زیست تحقق چرخه حیات در کل صنعت است و تلاش بر این است که تولیدات صنعتی منطبق بر فاکتورهای محیط‌زیستی باشد از این رو مدیران صنایع باید به این درک برسند که وظیفه آن‌ها تنها تولید نیست بلکه باید برای اکوسیستم نیز احترام قائل باشند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان عنوان‌کرد: انتظار ما این است که به موازات توسعه صنعتی در هرمزگان توسعه زیست محیطی نیز اتفاق بیافتد تا منابع متعلق به آیندگان حفظ شود ضمن اینکه تاکید داریم باید دوره‌های توجیهی برای مدیران صنایع و فعالان بخش خصوصی برگزار شود.

مسیحی عنوان‌کرد: در حوزه مدیریت پسماند استان، گام‌های بلندی برداشته شده است اما از جهت ملموس بودن اقدامات انجام شده برای مردم، نتایج مطلوب ارزیابی نمی‌شود.

وی عنوان‌کرد: متأسفانه مدیریت پسماند در استان به صورت سنتی انجام می‌شود هر چند که شاید چند شهر انگشت شمار در استان مدیریت پسماند را بروز رسانی کرده باشند اما مطلوب ما بروز رسانی این امر مهم در تمام شهرهای استان و تفکیک پسماند از مبدا است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان اظهار داشت: بالغ بر ۵۲۰ هزار تن در سال پسماند عادی در روستاها تولید می‌شود که به صورت سنتی مدیریت می‌شود و به همین میزان نیز حجم تولید پسماند شهرهای استان را شاهد هستیم.

وی تاکید کرد: سالیانه بالغ بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن تولید پسماند صنعتی و بالغ بر ۴۰۰ تن روزانه تولید پسماند ویژه داریم از این رو باید مدیریت صحیح پسماند در استان در دستورکار همه بخش‌های تولید کننده زباله و ضایعات قرار گیرد.

مسیحی حجم تولید پسماند پزشکی استان را بالغ بر ۲.۵ تن دانست و گفت: فقط ۵۰ درصد از حجم پسماند پزشکی استان بی‌خطرسازی می‌شود اما بخش دیگر آن به درستی منتقل نمی‌شوند و می‌تواند آثار مخربی به همراه داشته باشد.

وی خاطرنشان‌کرد: در عرصه کشاورزی نیز بالغ بر یک میلیون ۳۰۰ هزار تن در سال ضایعات تولید می‌شود که می‌توان آن را فرآوری کرد اما به نظر می‌رسد متولیان امر برنامه‌ای در این حوزه ندارند.

کد خبر 6088359

دیگر خبرها

  • تولید سالیانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن پسماند صنعتی در هرمزگان
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • کارگران اخراجی کاغذپارس به کار برگشتند/ برچیدن بساط قرارداد‌های یک ماهه کارگری