Web Analytics Made Easy - Statcounter

پوگبا می گوید دوست دارد بیشتر برای باشگاهش گل بزند ولی نقش متفاوتش در آن تیم، چندان به او این اجازه را نمی دهد. 

پل پوگبا می گوید دلیل عملکرد بهتر او در تیم ملی فرانسه نسبت به منچستریونایتد، داشتن آزادی عمل بیشتر است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، پوگبا طی پنج فصل حضور در منچستریونایتد فقط یک بار توانست در مجموع رقابت های یک فصل ۱۵ گل بزند؛ عملکردی که او مایل است آن را تکرار کند ولی شرایط را برای رسیدن آن مهیا نمی بیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته پوگبا می گوید هیچ مشکلی با این قضیه ندارد چرا که برای او اهداف جمعی نسبت به موفقیت فردی در اولویت قرار دارد. پوگبا درباره تفاوت های بازی کردن در تیم ملی و رده باشگاهی به اکیپ گفته است:

حقیقت این است که در یوونتوس اوضاع نسبت به منچستر فرق می کرد. ما در یک سیستم ۲-۳-۵ با سه هافبک بازی می کردیم. من آزادی عمل داشتم، باید حمله می کردم و خودم را به محوطه جریمه می رساندم. این جزو وظایف من بود. در منچستر هم این آزادی را دارم که به محوطه جریمه حریف بروم ولی اولویت با مشارکت در جریان بازی و دفاع کردن است. در فرانسه هم ما ۱-۳-۲-۴ بازی می کنیم و من مقداری در بازی انتقالی و بازیسازی دخیل هستم. اما نسبت به منچستر برای رفتن به محوطه جریمه حریف و دویدن رو به جلو آزادی بیشتر دارم. در عین حال وقتی گریزو (آنتوان گریزمان) و کیلیان (ام باپه) را آن جلو دارید، نیازی نیست که فضای آن ها را تنگ کنید. 

پوگبا اضافه کرد:

 دوست دارم هجومی تر بازی کنم. چیزی که دوست دارم این است که فصلی ۱۵ گل بزنم. ولی ما باید در خدمت اهداف گروهی باشیم. در منچستر همچون تیم ملی، همیشه اهداف جمعی نسبت به بازیکن در اولویت قرار دارد. حقیقتا هنوز هم از این که کمی عقب بازی کنم لذت می برم. این که پاتریک (ویرا) گفت پوگبای یوونتوس را ترجیح می دهد را درک می کنم. در آن زمان می توانستم بیشتر خودم را آن جلو و با کارهای تکنیکی نشان بدهم. اما همیشه اهداف جمعی نسبت به اهداف فردی در اولویت است. 

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با سعید عزیزیان: حجازی یاد داد برای پنالتی نیم گام زودتر حرکت کنم؛ پرسپولیس دهه 60 بهترین بود حمید استیلی در طرفداری: عراقی ها فنی حریف ما نمی شوند، شاید حاشیه درست کنند! ترکیب تیم ملی طبق معمول لو رفت؟ مارکو آرناتوویچ در آستانه محرومیت سنگین به دلیل توهین نژادپرستانه آرون رمزی نفر اول لیست مازاد یوونتوس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نسبت به منچستر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضعف فرانسه در تامین امنیت هوایی المپیک پاریس

فرانسه برای تأمین امنیت در رویدادهایی از جمله المپیک پاریس با ضعف مشهودی مواجه است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیستم ضدهوایی فرانسه که برای تأمین امنیت المپیک پاریس طراحی شده است، چندان مؤثر نیست. به گفته منبعی در روزنامه انگلیسی تایمز؛ پدافند ویژه فرانسوی‌ها قادر است از هر سه پهپاد تنها یک پهپاد را شناسایی کند و همچنین می‌تواند پهپاد را با فن‌های تهویه مطبوع اشتباه بگیرد!

در این راستا، دولت فرانسه نمی‌تواند برابر حملات احتمالی تروریستی با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین، حفاظت صد درصدی را تضمین کند.

درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس

 وب سایت صنعت هوانوردی و فضایی فرانسه گزارش داد که 13 سامانه ضدپهپاد در پاریس مستقر خواهد شد. برخی از آنها به دلیل عدم وجود سیستم‌های کافی در فرانسه توسط کشورهای شریک مانند انگلستان ارائه خواهند شد.

پیش از این امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه گزارش داده بود که به دلیل احتمال ظهور یک تهدید تروریستی، مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک 2024 ممکن است نه در رودخانه سن که در ابتدا برنامه‌ریزی شده بود، بلکه در فضای کوچک‌تری برگزار شود. 

  بازی‌های المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست 2024 (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خانزاده: امسال انگیزه بیشتری برای کسب سهمیه داریم
  • امیدواری ژینولا به کامبک پاری سن ژرمن مقابل دورتموند: آن‌ها از نظر جسمانی، تکنیکی و تاکتیکی آماده هستند
  • ضعف فرانسه در تامین امنیت هوایی المپیک پاریس
  • حواشی عجیب بازی پرسپولیس و سپاهان در آزادی / فیلم
  • ورود فدراسیون فوتبال به حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان در آزادی / فیلم
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • اظهارات رهبر چین درباره اهداف سفرش به فرانسه
  • دانشجویان نشان دادند که نسبت به آنچه در جهان می گذرد، بی‌تفاوت نیستند
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)