Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-08@07:33:50 GMT

هنوز مجوز بازگشت شیخ دیاباته به ایران صادر نشده است

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۳۱۰۳

باشگاه استقلال هنوز نتوانسته مجوز بازگشت مهاجم اهل مالی این تیم را دریافت کند

وزارت امور خارجه هنوز اجازه سفر شیخ دیاباته به ایران را صادر نکرده است.

به گزارش طرفداری، باشگاه استقلال برای بازگشت شیخ دیاباته بلیت تهیه کرده بود اما آبی ها به یکباره متوجه شدند طبق قوانین داخلی ایران کسانی که به فرانسه و البته 12 کشور دیگر سفر کنند، به خاطر شیوع گستره ویروس کرونا حق ورود به کشورمان را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین استقلالی ها امیدوار هستند بتوانند مجوز ورود دیاباته را به ایران دریافت کنند اما تا این لحظه این اتفاق رخ نداده است و وزارت امور خارجه هنوز با این مساله موافقت نکرده است.  

با این شرایط به نظر می رسد دیاباته در بازی با پدیده در دیدار معوقه لیگ برتر غایب خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید:

تلاش استقلال برای ماندن شیخ دیاباته تا پایان فصل

باشگاه استقلال: در حال رایزنی برای صدور مجوز جداگانه برای دیاباته هستیم

 

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با سعید عزیزیان: حجازی یاد داد برای پنالتی نیم گام زودتر حرکت کنم؛ پرسپولیس دهه 60 بهترین بود حمید استیلی در طرفداری: عراقی ها فنی حریف ما نمی شوند، شاید حاشیه درست کنند! ترکیب تیم ملی طبق معمول لو رفت؟ مارکو آرناتوویچ در آستانه محرومیت سنگین به دلیل توهین نژادپرستانه آرون رمزی نفر اول لیست مازاد یوونتوس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور و محرومیت بروکس

بروکس پیش از شرکت در انتخابی آمریکا خبر تلخی را از طلای سال گذشته‌اش دریافت کرد اما موقتا مجوز شرکت در انتخابی را گرفت و موفق به شکست تیلور شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، درحالیکه همچنان اخبار کشتی آمریکا تحت الشعاع شکست تیلور در انتخابی المپیک قرار دارد و امروز رسما اعلام شد که این کشتی گیر در اوکلاهاما جایگزین جان اسمیت در امر مربیگری شده، یک وبسایت مرتبط به ایالت آیووا خبر از دردسر آرون بروکس برنده تیلور داد.

این وبسایت اعلام کرده که پیش از برگزاری انتخابی آمریکا، خبری به او اعلام شد که تست دوپینگش در مسابقات جهانی زیر 23 سال 2 23 مثبت شده، بروکس در این مسابقات صاحب نشان طلای 86 کیلوگرم شد.

با این وجود آمریکایی ها امیدوار هستند که در این خصوص خطایی اتفاق افتاده باشد و مورد مشکوک، یک اشتباه باشد. به همین دلیل به بروکس مجوز شرکت در انتخابی داده شد اما هنوز معلوم نیست امکان حضور او در المپیک وجود داشته باشد.

تا هفته آینده مشخص خواهد شد که بروکس محروم می شود و یا در ترکیب تیم المپیکی آمریکا به پاریس می آید. بنابراین اگر بروکس با محرومیت مواجه شود طبیعتا تیلور جایگزینش خواهد شد. البته وکیل‌های کشتی آمریکا مطمئن هستند بروکس به مسابقه برمی‌گردد.

غیر از یزدانی چه کشتی‌گیرانی به تورنمنت مجارستان می‌روند؟



انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجوز بازگشت «راهیان» به لیگ دسته اول فوتبال صادر شده‌ است
  • خبر خوش برای لرستانی‌ها؛ مجوز سد معشوره صادر می‌شود‌
  • مجوز تأسیس و فعالیت مرکز تجاری ج. ا. ایران در نروژ صادر شد
  • شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور و محرومیت بروکس
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • شورای تامین مجوز حضور زنان را صادر نکرد؛ ترکش‌های حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان؟
  • روسیه مجوز استفاده از عکس محجبه در پاسپورت اتباع مسلمان را صادر کرد
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد