Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@03:23:32 GMT

ایران صفر - عراق صفر/ آغاز نبرد نفس‌گیر

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۳۱۹۸

ایران صفر - عراق صفر/ آغاز نبرد نفس‌گیر

دیدار ایران و عراق در چارچوب مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ از ساعت ۲۱ آغاز شد.

به گزارش ایسنا، ایران و عراق امشب (سه‌شنبه) در حساس‌ترین دیدار گروه C مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۲۱ به مصاف هم رفتند.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی ایران تیمش را در این بازی با ترکیب علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، احسان حاج صفی (کاپیتان) ، شجاع خلیل‌زاده، سعید عزت الهی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، علی قلی‌زاده و سردار آزمون راهی میدان کرده و کاتانچ، سرمربی عراق هم در این بازی از جلال حسن، احمد ابراهیم، علاء المحاوی، علی عدنان، میثم جبار، سعد ناطق ناجی، امجد عطوان، همام طارق، صفا هادی، بشار رسن و مهند علی استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش به روز رسانی می‌شود...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي فوتبال ايران تیم ملی فوتبال عراق انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است

سیدعمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، و هیئت همراه وی، وضعیت فرهنگ و ارتباطات دو کشور و چشم‌اندازهای گسترش همکاری‌های عراق و جمهوری اسلامی ایران را بررسی کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر ضرورت تبادل تجارب در بخش‌های فرهنگی، هنری و آرشیوی تأکید کرد.

وی با اشاره به نیازهای جوامع اسلامی به برنامه‌های فرهنگی که آنان را در برابر هجمه فرهنگی و اندیشه‌های منحرف مصون نگه دارد، بر ضرورت حمایت از برنامه‌های هنری و تولید فیلم و سریال و استفاده از فناوری‌های نوین برای رساندن آن به مخاطبان تأکید کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین بر ضرورت توقف جنگ در غزه تأکید کرد و جامعه جهانی را در قبال پیامدهای آنچه در غزه می‌گذرد و سکوت در برابر کشتار و گرسنه نگه‌داشتن و نسل‌کشی مسئول دانست.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی
  • خوشحال‌ترین مربی ایران در حافظیه! (عکس)
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • مقام اطلاعاتی اوکراین: اوضاع در خط مقدم از زمان آغاز جنگ هم سخت‌تر است
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران