Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش ویژه رای اولی‌ها با حضور ۱۹۰۰ دانش‌آموز رای اولی شهرستان شهریار با برنامه‌ریزی اداره آموزش و پرورش شهرستان به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی (شبکه شاد) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ دراین همایش طاهری  فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان در  این همایش، فعل اختیار را برای دانش اموزان حاضر صرف کرد و گفت حق انتخاب نقطه تمایز بین انسان با دیگر موجودات است و هر انتخاب برای انسان عواقبی دارد که اگر انتخاب درست و بجا باشد نتیجه آن اثر بخش خواهد بود و اگر نادرست و نابجا باشد عواقب منفی برای فرد و اجتماع در بر خواهد داشت لذا انسان باید پذیرنده انتخاب خود باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهری افزود: شما جوانان و نوجوانان به عنوان مالک اصلی انقلاب هستید و از شما تقاضا دارم با حضور پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد باز هم به خوک صفتان تاریخ مالکیت خود در قبال این انقلاب را ثابت کنید و نشان دهند که این نسل نیر مانند نسل‌های اوایل انقلاب بوده و هیچ چیز نسبت به گذشته تغییر نکرده و نخواهد کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان شهریار در بخشی از سخنان خود متذکر شد: دانستن، فهمیدن، باور و اهمیت دادن به این که هر فرد می‌تواند در سرنوشت کشور خود شریک و تأثیرگذار باشد، به منزله رسیدن فرد به بلوغ سیاسی است که البته شرکت در انتخابات یک نمونه از رسیدن فرد به این بلوغ می‌باشد، ولی در واقع از مهم‌ترین آن‌ها به شمار می‌رود.

طاهری در پایان حضور خود در این همایش مجازی گفت:از شما جوانان درخواست دارم با درایت ویژه و دید مطالبه گر نسبت به انتخاب نمایندگان خود مبادرت ورزید و تحقق بخش آرمان‌های مقدس امام راحل باشید که فرمودند نگذارید این انقلاب به دست نااهلان بیافتد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد؛ جواد منصوری با اشاره به سیلاب‌های اخیر و ضرورت حفظ و حراست از بستر رودخانه‌ها گفت: در این راستا در سال ۱۴۰۲ حدود ۳۷ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد، تعیین حد حریم و بستر انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌ها لایروبی و در ۲.۳ رودخانه‌ها با همکاری متولیان امر، دیواره ساحلی احداث شده است، اضافه کرد: رفع تصرف اخیر در رودخانه ارزانک از توابع بخش خضرآباد مربوط به ۴ مورد تصرف شامل ساخت استخر، درختکاری و ساخت منزل مسکونی در این رودخانه بود که با دستور مقام قضایی رفع تصرف شد.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان یزد از مردم استان خواست در صورت مشاهد تصرف در حریم و بستر رودخانه‌ها با سامانه شکایات مردمی شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به شماره تلفن ۳۱۰۷۷ اطلاع دهند.

کد خبر 6093292

دیگر خبرها

  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن
  • اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از کی شروع می‌شود؟
  • پخش مستندی که ساخت آن پنج سال طول کشید/ «نائب الامام» در شبکه افق
  • افزایش کشت گلخانه ای در شهریار
  • همایش هفته شورا‌ها در جغتای برگزار شد
  • ترمیم راه‌های روستایی در کرمان با شروع بارش باران + فیلم
  • عربستان یک فعال زن را به ۱۱ سال زندان محکوم کرد / اتهامات: انتخاب نوع لباس و بیان دیدگاه‌ها در فضای مجازی
  • خانه ملت محلی برای حزب‌بازی نیست
  • همایش روسای شورای‌های اسلامی استان اصفهان آغاز شد