Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان قزوین گفت: با تشکیل دادگاه ویژه در دستگاه قضایی برای بررسی مشکلات تولیدکنندگان و رفع موانع تولید عزم جدی داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نشست هم اندیشی بررسی چالش های تولیدکنندگان و بانوان کارآفرین استان با نظام بانکی عصر سه شنبه با حضور محمد قاسمی دادستان، لطف الله سیاهکلی و رجب رحمانی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، خانپور مدیرعامل شرکت شهرک ای صنعتی و جمعی از مدیران واحدهای صنعتی مشکل دار در دادسرای قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد قاسمی در این نشست اظهارداشت: بکی از مشکلات تعدد جلسات و مراکز تصمیم گیری است در حالی که اگر شناسایی و حل مشکلات از یک کانال باشد تولیدکننده سرگردان نمی شود.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی کشور باید موضوع تولید دعدغه همه باشد و هم دستگاههای اجرایی، خدماتی، بیمه و مالیات کمک ‌کنند تا گره گشای موانع تولید باشیم و فضا کسب و کار را رونق بخشیم.

دادستان قزوین تصریح کرد: اگر به تولید اهمیت دهیم از بروز چالش در بخش های دیگر هم می توانیم جبوگیری کنیم.

قاسمی اضافه کرد: باید بدانیم اگر اشتغال دچار چالش شود بدون تردید خانواده ها و گروههای مختلف جامعه هم آسیب می بینند و حجم پرونده ها در دستگاه قضا بیشتر می شود لذا باید امکانات و اعتبارات خود را بسیج کنیم تا مشکلات را حل کنیم.

وی بیان کرد: اگر به دلیل ضعف سیستم بانکی و همکاری نکردن دستگاههای مرتبط، کارخانه ای تعطیل شود ضمن افزایش بیکاری دیگر به سادگی قادر نخواهیم بود آن را احیا کرده و وارد چرخه تولید کنیم لذا باید با اقدامات پیشگیرانه و رفع موانع برای رونق تولید همت کنیم.

دادستان قزوین یادآورشد: از همه مدیران صنعتی و دست اندرکاران حوزه تولی انتظار داریم با روان سازی امور به اقتصاد کشور کمک کنند و اجازه ندهند کارآفرینان ما دچار بی انگیزگی و دسلردی در کار خطیر تولید شوند.

قاسمی اضافه کرد: باید دنیال راهکارهای عملی برای رفع موانع تولید باشیم و اگر روش های گذشته کارساز نبوده آن راتغییر داده و از شویه های دیگری برای بهبود شرایط استفاده کنیم.

دادستان قزوین یادآورشد: در بازدید از واحدهای صنعتی هرجا کارخانه ای را فعال و پا بکار می بینیم برایمان لذت بخش است و امید ایجاد می کند و هر جا واحدی تعصیل شده یا با همه رفیت کار نمی کند همه را دچار رخوت و دسلردی و نگرانی می کند لذا همه باید در چرخش زنجیره تولید وظیفه داریم.

وی گفت: امنیت امروز کشور به تولید و اقتصاد گره خورده و هر فردی با مسئولیتی که دارد باید احساس وظیفه کرده و در رفع موانع تولید و تسهیل در کارها جدی تر عمل کند.

دادستان قزوین اضافه کرد: در حالی که محرمانه تر از پرونده های قضایی نداریم در نظام بانکی شفافیت نیست لذا باید  به سمتی برویم که متقاضی روند کار خود را ببیند و نگاه بانک از بالا به پایین نباشد زیرا اگر تولید و سرمایه گذاری نباشد دیگر بانک معنا ندارد.

وی اظهارداشت: با راهکار کوتاه مدت می توانیم از ظرفیت موجود استفاده کنیم زیرا تولید تعطیل بردار نیست و در دراز مدت هم با اصلاح و حذف و وضع قوانین جدید می توانیم مشکلات را کاهش دهیم.

دادستان قزوین افزود: باید آیین دادرسی تجاری داشته باشیم که الان کلی است و مشکل را حل نمی کند و قانون خاص لازم داریم و آـماده ایم از ظرفیت دادگاههای موجود به صورت ویژه با نوبت دهی در عصرها پرونده ها را با کمک قضات دادگاه تجدید نظر رسیدگی کنبم.

وی بیان کرد: می توانیم در هر شهرستان یک دادگاه ویژه تشکیل دهیم زیرا در حال حاضر بانک ها چیزی جز رای دادگاه را قبول نمی کنند زیرا مصوبات ستاد تسهیل ضمانت اجرایی زیادی ندارد.

در ادامه چند تن از کارآفرینان و تولیدکنندگانی که دچار تعطیلی در واحدها و ورشکستگی شده اند ضمن انتقاد شدید از وضعیت نظام بانکی و تملک واحدهای بدلیل بدهی، درخواست های خود را با مسئولان در میان گذاشتند و خواستار حل ریشه ای مشکلات اقتصادی و تولیدی شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محمد قاسمی دادستان قزوین دادستان قزوین موانع تولید رفع موانع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی در ابتدای ورود به میامی در گلزار شهدا حاضر و به مقام شامخ شهدا با نثار شاخه گل ادای احترام کرد.
سپس در سفر به میامی از روستا‌ی بدون بیکار محمد آباد قطب تولید پیراهن کشور ، روستای جودانه قطب تولیدات دامی استان سمنان ، مجموعه روستایی پل ابریشم شامل پنج روستای حسین آباد ، محمد آباد  ،چاه شیرین خانه گلی و چاه فرش و نیز دهستان فرومد دیدن و با روستاییان درباره مشکلات این مناطق گفت و گو کرد .

وی همچنین با حضور در شورای اداری میامی گفت: شهرستان میامی دارای ظرفیت‌های عظیم است و تولید روزانه ۲۷ تن شیر نشان از ظرفیت‌های عظیم روستا‌های شهرستان است و برای چنین ظرفیت‌هایی سرمایه گذاری و ایجاد کارخانه‌های فرآوری و شرکت‌های تعاونی روستایی که مرکز تولید لبنیات، معدن،  دوخت پیراهن و صنایع دستی  می‌تواند به توسعه شهرستان میامی کمک کند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • دیوان لاهه درباره «تهدید به انتقام‌جویی» علیه این مرجع بین‌المللی هشدار داد
  • حل مشکلات سهمیه آب مطالبه کشاورزان قزوینی
  • شفافیت ۱۰۰ درصدی تمامی معاملات مسکن از طریق سامانه خودنویس اجرایی شد
  • افتتاح واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است/آیین نامه دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس تصویب نشده است
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است/آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس تصویب نشده است
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز