Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، بیش از 7000نفر از اساتید دانشگاه های علوم پزشکی، نخبگان و فعالان حوزه سلامت با صدور بیانیه ای  از آیت الله دکتر رئیسی اعلام حمایت کردند.در این بیانیه آمده است:

اکنون که در آستانه انتخابات سرنوشت ساز و آینده ساز ریاست جمهوری1400هستیم، در پرتو الطاف بیکران خداوند منان، دو طلیعه مبارک و جان فزا را رقم خواهیم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اول آنکه پس از ماه ها مبارزه نفس گیر با ویروس کرونا، به لطف تلاش های شبانه روزی و فداکاری های جان فرسای کادر بهداشت و درمان و در سایه این تلاش ها و به ثمره نشستن مجاهدت های علمی و عملی در تولید واکسن داخلی، انشالله خزان ویروس کرونا و رها شدن از این مصیبت و برگشت سلامتی به ایران عزیز را در ماه های آینده در قالب برنامه جامع مدیریت و کنترل کرونا رقم خواهیم زد.


دوم اینکه پس از حدود 8 سال حاکمیت دولت به اصطلاح امید و تدبیر، گرد و خاک ناامیدی و بی تدبیری بر روح و جان مردم این کشور در همه عرصه ها پاشیده شده است و فساد، ناکارآمدی، نفاق و عدم اعتماد به ظرفیت های عظیم کشور و دل سپردن به بیگانگان و دشمنان، همه جوانب زندگی روزمره مردم و ارزش ها وعزت آنان را لگد مال کرده است.

ان شاءالله و به حول و قوه الهی و با مشارکت حداکثری مردم، به پایان رسیدن نشستن این نوع انفعال و بی تحرکی و طلوع مدیریت پویا ، بالنده و غرور آفرین و در خور شأن ایرانی آباد و آزاد را به نظاره خواهیم نشست.

اینجانبان جمعی از اساتید دانشگاه های علوم پزشکی کشور، پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان و سایر اعضای کادر بهداشت و درمان فعال در مراکز دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز  درمانی وابسته به تامین اجتماعی، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، مراکز خیریه و خصوصی، ضمن دعوت از آحاد ملت شریف ایران و بخصوص کادر فداکار حوزه سلامت جهت حضور پر شکوه در انتخابات ریاست جمهوری خرداد 1400، حمایت خود را از جناب آیت الله دکتر رئیسی در انتخابات پیش رو اعلام داشته و همچنین برای ساختن ایرانی قوی در پرتو تشکیل دولت مردمی از نامزدهای ارزشمند جریان انقلاب در این انتخابات می خواهیم با اجماع و وحدت اثر گذار به نفع نامزدی که بیشترین اقبال را در نظر سنجی ها دارد، زمینه تحقق حماسه ای به یاد ماندنی در 28 خرداد را بیش از پیش فراهم  کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری پزشکان حمایت آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان

 فریبا  کوشا رییس بیمارستان خاتم در ابتدا ضمن خوش آمد گویی به معاون فرهنگی اجتماعی استان و همکاران شان آرزوی توفیق برای امنیت سازان استان نمود

 در ادامه سرهنگ علی رحیمی ضمن تبریک هفته سلامت و برشمردن نقاط مشترک پلیس و کادر درمان در جهت امنیت روانی و اجتماعی جامعه افزود: کارشناسان بهداشت و آموزش همگانی انتظامی پلیس آمادگی ارائه راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی برای جامعه هدف در کنار کارکنان دانشگاه علوم پزشکی دارند.

 در ادامه با اهدا لوح یادبود و هدیه‌ای از زحمات سرکارخانم دکتر کوشا رییس بیمارستان خاتم الانبیا زاهدان تقدیر و در پایان نیز معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با حضور در بخش کلینیک از کادر درمان نیز به مناسبت هفته سلامت با اهدا شاخه گل تجلیل به عمل آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • دهیاران بخش سعد آباد کمک به خانه‌های بهداشت را در اولویت قراردهند
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان