Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم ملی ایران بعد از زدن گل سه امتیازی خود به عراق، به پرچم و لوگوی روی پیراهن تیم ملی ایران اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم ملی فوتبال ایران و عراق با پیروزی یک بر صفر شاگردان دراگان اسکچیچ خاتمه یافت. بازیکنان عراق در صحنه‌های مختلف نسبت به قضاوت داور بازی اعتراض داشتند و سعی کردند بازی را از شرایط عادی و آرام خود خارج کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان این تیم بارها در برای شروع درگیری پیش قدم شدند و سعی داشتند به این شکل بازی را وارد تنش کنند.

جلال حسن دروازه‌بان عراق از نیمه نخست این دیدار اقدام به وقت کشی کرد. داور در دقیقه ۲۲ به این دروازه‌بان بابت اتلاف وقت بازی تذکر داد.

سردار آزمون بعد از گلزنی و انجام شادی دستش را به نشانه شکر خداوند بالا برد و به پرچم ایران روی پیراهن اشاره کرد و پیامی را به رقیب عراقی ارسال کرد. او در بازی با بحرین هم اینچنین خوشحالی کرد و گفت که هدفش از این خوشحالی، انتقام از رقیب به خاطر اتفاقات بازی رفت بود.

پس از گلزنی ایران، بازیکنان عراق همچنان در تلاش برای شروع درگیری و جریمه شدن تیم ملی از سوی داور بودند که احسان حاج‌صفی، کاپیتان تیم ملی به سرعت خود را به صحنه‌ها مختلف می‌رساند و اجازه ورود ملی‌پوشان به درگیری را نمی‌داد.

برخلاف تنش موجود در بازی از سوی عراقی، سردار آزمون بعد از سوت پایان نیمه نخست، به خوش و بش با مهاجم تیم ملی عراق پرداخت و با خنده، موضوعی را به این بازیکن گفت.

فرصت سوزی سردار آزمون و از دست دادن پاس گل مهدی طارمی، آه و حسرت هر دو بازیکن تیم ملی را به دنبال داشت و هر دو به نشانه تاسف، با دست، صورت خود را پنهان کرده بودند.

مهدی طارمی، مهاجم ایران در غیبت حاج‌صفی و جهانبخش، برای نخستین بار بازوبند کاپیتانی تیم ملی را در اختیار گرفت و به بازو بست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي فوتبال ايران روابط ایران و عراق سردار آزمون تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کیانوش نورمحمدی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه عصر روز گذشته و اعلام خبر درگیری و قدرت نمایی چند نفر اراذل در پارکی جنب پاساژ گل‌ها در ملارد و اظهار نارضایتی شهروندان از مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت از سوی آنها، مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان ملارد در محل حضور پیدا کرده و به افراد اراذل درگیر اخطار ترک محل را دادند.

فرمانده انتظامی ملارد افزود: یکی از اراذل بنام حاضر در صحنه درگیری با چاقو به سمت مأموران انتظامی حمله ور می‌شود که مأموران انتظامی باهدف دفاع مشروع با صدور اخطار و رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک، اراذل مهاجم را زمین گیر می‌کنند.

وی عنوان کرد: فرد مهاجم و برهم زننده امنیت پارک از ناحیه ساق پای چپ مجروح شده و جهت درمان به مرکز درمانی در ملارد منتقل می‌شود.

نورمحمدی گفت: متهم پس از اقدام درمانی، با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی خواهد شد و افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

کد خبر 6096543

دیگر خبرها

  • تکلیف سردار آزمون با رم مشخص شد
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • نام ۵ مشتری جدید سردار؛ تردید رم برای آزمون
  • گل‌زنی جنجال‌ساز داور مسابقه در لیگ اروپا! (فیلم)
  • مرور یک تجاوز شیمیایی
  • مرد سال آسیا: شادی مردم ایران برایم از همه چیز مهم‌تر بود
  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد
  • ممنوعیت استفاده از کلمه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی ممنوع شد