Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@11:33:57 GMT

صعود ایران به عنوان صدرنشین با پیروزی مقابل عراق

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۳۹۵۴

تیم‌های ملی ایران و عراق در چهارچوب دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های آسیا 2023 چین از ساعت 21 امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه شیخ علی بن محمد آل خلیفه (المحرق) به مصاف هم رفتند که تیم ملی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. سردار آزمون در دقیقه 35 مسابقه دروازه بحرین را باز کرد.

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، احسان حاج‌صفی (69 - میلاد سرلک)، شجاع خلیل‌زاده، سعید عزت‌اللهی (69 - میلاد محمدی)، علیرضا جهانبخش (78 - سامان قدوس)، مهدی طارمی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، علی قلی‌زاده (3+90 - کاوه رضایی) و سردار آزمون (78 - مهدی قایدی).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب تیم ملی عراق: جلال حسن، سعد ناطق (86 - شیرکو کریم)، میثم جبار، احمد ابراهیم، علی عدنان، امجد عطوان، صفا هادی، علاء مهاوی، همام طارق، بشار رسن (86 - محمد قسیم) و مهند علی (60 - ایمن حسین).

داور: ایلگیز تانتاشف

نیمه اول
دقیقه 9:
احمد نوراللهی با خطای بی احتیاطی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 13: همام طارق با خطایی که انجام داد، با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 15: صفا هادی پشت محوطه جریمه ایران با پاس همام طارق در موقعیت خوبی قرار گرفت که شوت او پس از برخورد به بازیکنان ایران، به کرنر رفت.

دقیقه 18: علی قلی‌زاده با پاسی بلند پشت مدافعان سردار آزمون را صاحب توپ کرد که او هم توانست با یک ضربه خوب دروازه عراق را باز کند، اما پرچم داور به نشانه آفساید بالا بود تا این گل مردود اعلام شود.

دقیقه 28: سردار آزمون و مهدی طارمی در محوطه جریمه عراق صاحب توپ شدند و موقعیت خوبی برای گلزنی داشتند، اما تراکم خط دفاعی عراق اجازه همکاری مناسب به این دو بازیکن را نداد تا بتوانند دروازه جلال حسن را باز کنند.

دقیقه 35: احسان حاج‌صفی از سمت چپ نفوذی به محوطه جریمه عراق داشت و سپس با پاس در عرض سردار آزمون را صاحب توپ کرد تا مهاجم گلزن تیم ملی نیز با یک بغل پا توپ را وارد دروازه جلال حسن کند.

دقیقه 42: علیرضا جهانبخش با خطایی که پشت محوطه جریمه عراق انجام داد، با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 44: کرنری که نصیب عراقی‌ها شده بود با یک ضربه سر آرام در اختیار علیرضا بیرانوند قرار گرفت.

نیمه دوم
دقیقه 47:
بشار رسن شوتی ناگهانی را روانه دروازه ایران کرد که علیرضا بیرانوند موفق به مهار توپ شد تا دروازه ایران را بسته نگه دارد.

دقیقه 49: سعد ناطق به دلیل کنترل توپ با دست، با کارت زرد داور مسابقه جریمه شد.

دقیقه 53: صادق محرمی به دلیل ضربه به توپ پس از سوت داور مسابقه، سومین بازیکن اخطاری ایران لقب گرفت.

دقیقه 63: عراقی‌ها پشت محوطه جریمه ایران صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که بشار رسن پشت ضربه ایستاد و ضربه او با فاصله کمی از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه 64: ارسالی از سمت چپ توسط حاج‌صفی به دهانه دروازه عراق مقابل علیرضا جهانبخش قرار گرفت که البته او روی تیر دوم یک قدم برای ضربه زدن به توپ کم آورد.

دقیقه 73: سردار آزمون روی توپ بلندی که به زمین عراق آمده بود، مهدی طارمی را صاحب توپ کرد و در محوطه جریمه خودش توپ را پس گرفت، اما در ادامه جلال حسن مانع از گلزنی سردار شد و در نهایت یک کرنر نصیب ایران شد.

دقیقه 77: سردار آزمون از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 80: علی قلی‌زاده پشت محوطه جریمه عراق صاحب توپ شد و پس از نزدیک شدن به دروازه این تیم، ضربه‌اش را به قصد باز کردن جلال حسن شلیک کرد، اما دروازه‌بان عراق موفق به مهار توپ شد.

دقیقه 82: مهدی طارمی نیز پس از خطایی در میانه میدان، با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 84: پشت محوطه جریمه عراق بازهم موقعیت نصیب بازیکنان ایران شد که این بار جلال حسن سامان قدوس را ناکام گذاشت.

دقیقه 85: احمد نوراللهی از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او بازهم توسط دروازه‌بان عراق مهار شد.

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: ایران عراق جام جهانی محوطه جریمه عراق پشت محوطه جریمه داور مسابقه سردار آزمون کارت زرد مهدی طارمی صاحب توپ جلال حسن جریمه شد تیم ملی توپ شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم

در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های الهلال عربستان و العین امارات در حالی در ورزشگاه کینگدام آرنای شهر ریاض به مصاف هم رفتند که دیدار رفت دو تیم با پیروزی چهار بر دوی تیم اماراتی به پایان رسیده بود. تلاش الهلال برای جبران آن نتیجه کافی نبود و اگرجه دو بر یک در بازی امشب پیروز شد، اما در مجموع دو مسابقه با نتیجه پنج بر چهار شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

الهلال بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود و در ثانیه ۴۳ صاحب یک ضربه پنالتی شد. پس از ورود مایکل به درون محوطه جریمه، او با تکل عجیب کوامه اوتون تعادلش را از دست داد و احمد العلی داور مسابقه، پس از بازبینی صحنه دستور به یک خطای پنالتی به سود الهلال داد که روبن نوس آن را به گل نخست بازی تبدیل کرد.

در دقیقه ۱۲، اما اریک کار را برای العین به تساوی کشاند و شوتش با عبور از بین پا‌های نوس درون دروازه یاسین بونو رفت. البته اریک تنها چند دقیقه پس از این گل مصدوم شد و از زمین بازی خارج شد.

شاگردان هرنان کرسپو در دقیقه ۴۱ صاحب یک ضربه پنالتی شدند. پس از فرار تند و تیز سفیان رحیمی، این بازیکن مراکشی درون محوطه جریمه و پس از برخورد با حسان تمبکتی، سرنگون شد که داور پس از بازبینی صحنه، تصمیم خود را تغییر داد و این ضربه پنالتی را لغو کرد.

بازی هجومی الهلال در دقیقه ۵۱ یک گل دیگر برایشان به همراه داشت و شوت زمینی سالم الدوساری وارد دروازه خالد عیسی شد.  

در ادامه الهلال موقعیت‌های زیادی خلق کرد که با بی دقتی و البته درخشش خالد عیسی یکی از پس از دیگری از بین رفت. العین هم دو بار موفق به گلزنی شد که هر دو بار گل آنها مردود اعلام شد.

در نهایت الهلال در شبی که برخی ستارگانش مثل نیمار و میتروویچ را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، از رسیدن به فینال بازماند و العین پس از حذف النصر، دیگر تیم متمول عربستان را هم در راه رسیدن به فینال حذف کرد تا یک شگفتی بزرگ رقم بخورد.

حریف العین در فینال، فردا شب در دیدار تیم‌های یوکوهامای ژاپن و اولسان کره جنوبی مشخص می‌شود. دیدار رفت را اولسان با نتیجه یک بر صفر پیروز شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!