Web Analytics Made Easy - Statcounter

یدالله جهانبازی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد نحوه قضاوت تانتاشف در نیمه دوم بازی ایران و عراق اظهار داشت: داور در این مسابقه قضاوت خوبی داشت و مرتکب اشتباه تاثیرگذاری نشد. البته در نیمه دوم قصد داشت که با تذکر بیشتر بازی را مدیریت کند و نمی‌خواست تعداد کارت‌های زرد بیشتری به بازیکنان نشان بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقایق 54 و 47 داور می‌توانست دو کارت زرد به بازیکنان عراقی نشان بدهد که این کار را انجام نداد.

وی تصریح کرد: در نیمه دوم احساس کردم داور کمی با بازیکنان عراقی مهربان‌تر شده بود و روند نشان دادن کارت‌های زردش تغییر کرد. البته اخطارهایی که به آزمون و طارمی نشان داد درست بود اما می‌توانست حداقل دو کارت زرد دیگر به تیم عراقی بدهد. در مجموع این داور ازبکستانی قضاوت بسیار خوبی انجام داد و اشتباه تاثیرگذاری نداشت و نمره خوبی از قضاوت در این بازی می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: داور ازبکستان عراق کارت زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!

سفر جلال الدین ماشاریپوف ستاره ازبکستانی استقلال به دبی سر و صدای زیادی به راه انداخت چون نه جواد نکونام و نه کادر مدیریتی باشگاه استقلال در جریان این مسافرت نبودند و پاسپورت جلال‌الدین در اختیار خودش بود و شخصاً برای سفر به امارات اقدام کرد.

چند روز قبل، این شایعه مطرح شد که جواد نکونام با بازیکن ازبکستانی استقلال برخورد کرده و احتمال دارد او را چند جلسه از حضور در تمرینات محروم کند اما فعلاً چنین اتفاقی رخ نداده است چون ماشاریپوف به ایران بازگشته و سر تمرین استقلال نیز حضور پیدا کرده است.

حالا باید ببینیم نکونام از وجود این ستاره در بازی فوق العاده حساس مقابل تراکتوربه عنوان مهره اصلی استفاده خواهد کرد یا تدابیر تاکتیکی تیمش را به گونه‌ای مشخص می‌کند که او نیمکت نشین شود؟

 

منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!