Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دراگان اسکوچیچ در ۷ بازی ابتدایی‌اش با تیم ملی آمار صد در صد برد را ثبت کرد و بعد از بازی عدد ۷ را رو به دوربین‌های تلویزیونی نشان داد تا نشان دهد که چه کار بزرگی در تیم ملی- در فاز نتیجه‌گیری – انجام داده است.

سرمربی کروات به لحاظ آماری، نه تنها بهترین شروع ممکن در بین سرمربیان تیم ملی ایران در نیم قرن اخیر داشته بلکه او امشب توانست به رکورد فرانک اوفارل ایرلندی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از برد اسکوچیچ مقابل عراق در بازی امشب، تنها سرمربی تیم ملی که هر ۷ بازی ابتدایی‌اش را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، فرانک اوفارل بود.

این مربی ایرلندی در بازیهای آسیایی ۱۹۷۴ که در تهران برگزار شد، روی نیمکت تیم ملی نشست و توانست با پیروزی مقابل پاکستان، برمه، بحرین، مالزی، کره جنوبی، عراق و اسرائیل قهرمان آن مسابقات شود و رکوردی خاص را ثبت کند و حالا اسکوچیچ با پیروزی مقابل عراق، به رکورد مربی‌ای که قبل از هدایت تیم ملی، روی نیمکت تیمی مثل منچستریونایتد نشسته بود.

به این نکته هم اشاره کنیم که دراگان اسکوچیچ این آمار را در ۳ بازی دوستانه و ۴ بازی رسمی ثبت کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی ایران اوفارل دراگان اسکوچیچ اخبار تیم ملی اوفارل ایران تیم ملی دراگان اسکوچیچ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۴۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا امشب در سالن زنده یاد محمود مشحون مقابل تیم الریاضی لبنان به میدان رفت و با نتیجه ۹۵ بر ۸۵ به پیروزی رسید.

شهرداری گرگان دیدار نخست این رقابت‌ها را واگذار کرده بود و حالا ۲ تیم در تعداد پیروزی‌ها یک بر یک شدند و باید یکبار دیگر مقابل هم به میدان بروند.

دیدار سوم فینال این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه در بیروت لبنان برگزار و قهرمان مشخص خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • ضربه به غرور و حیثیت کاتالونیایی بارسا
  • خوشحال‌ترین مربی ایران در حافظیه! (عکس)
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • محرومیت دو ماهه تعلیقی ساندرو تونالی در پی اتهامات جدید شرط بندی
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند