Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حمید بهرام زاده» عصر سه شنبه در جلسه «بایدها و نبایدهای انتخابات» که با حضور رئیس دفتر شورای نگهبان در استان و جمعی از نامزدهای شورای شهر و مسوولان ستاد نامزدهای ریاست جمهوری در استان در محل سالن شهید قدوسی دادگستری برگزار شد، به سخنی از امام خمینی (ره) که فرمودند «جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد» است، اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان ساخت: از آنجایی که دشمنان با استفاده از ابزار رسانه و تبلیغات سوء به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های رای هستند باید با تلاش مضاعف در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اهمیت حضور گسترده آحاد مردم در انتخابات، بتوانیم زمینه حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات را فراهم کنیم.

بهرام زاده با تقدیر از شورای نگهبان و نهادهای همکار در برگزاری انتخابات، اقدامات انجام شده در ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی دادگستری کل استان در خصوص انتخابات پیش رو را تشریح کرد.

مشکلی برای برگزاری انتخابات نداریم

در ادامه رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه با بیان اینکه همکاری خوبی بین عوامل نظارت و عوامل اجرایی در استان شکل گرفته است، گفت: مشکل خاصی برای برگزاری مطلوب انتخابات نداریم و امیدواریم که عمل و التزام به قانون، توسط نامزدها و ستادهای انتخاباتی آنها رعایت شود.

حجت‌الاسلام محسن مفید با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: اصلی‌ترین کارکرد انتخابات، ایجاد فرصت برای تغییر وضع موجود به بهترین وضعیت است.

در ادامه برخی نامزدهای شورای شهر و تعدادی از رؤسای ستاد نامزدهای ریاست جمهوری، نقطه نظرات خود را در رابطه با فعالیتهای انتخاباتی بیان کردند و خواستار حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی شدند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ دادگستری ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شورای نگهبان مشارکت انتخاباتی کرمانشاه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ دادگستری ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ دادگستری ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شورای نگهبان مشارکت انتخاباتی کرمانشاه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دوره انتخابات ریاست جمهوری شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۴۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز می‌شود.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ پایان می‌یابد.

 

دیگر خبرها

  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی