Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@20:32:13 GMT

بازتاب گلزنی سردار آزمون در رسانه‌های روسیه

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۴۹۳۹

بازتاب گلزنی سردار آزمون در رسانه‌های روسیه

وب سایت های روسی در اخبار متفاوتی به تک گل سه امتیازی سردار آزمون مهاجم زنیت در دیدار با عراق پرداختند.

تیم ملی فوتبال ایران در ادامه روند خوب خود در مسابقات مقدماتی جام جهانی، به لطف تک گل سردار آزمون از سد عراق گذشت و با 18 امتیاز به عنوان تیم نخست گروه سوم، راهی مرحله سوم و نهایی مقدماتی جام جهانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل سردار که 3 امتیاز شیرین را به حساب ایران واریز کرد، در رسانه های روسیه بازتاب زیادی داشت.

وب سایت چمپیونات روسیه با تیتر "گل آزمون پیروزی ایران مقابل عراق را به ارمغان آورد" نوشت: در دقیقه 35، سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران و زنیت تنها گل این دیدار را به ثمر رساند. در نیمه دوم آزمون کارت زرد گرفت. ایرانی ها 18 امتیاز کسب کردند ، در گروه C مقام اول را کسب کردند و به دور سوم مسابقات مقدماتی صعود کردند.

وب سایت sport-express نیز با تیتر "گل آزمون به تیم ملی ایران کمک کرد تا عراق را شکست دهد و بلیط جام ملت های آسیا را بدست آورد" نوشت: تیم ملی ایران در دیدار مقدماتی جام جهانی 2022 عراق را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. تنها گل بازی توسط سردار آزمون مهاجم زنیت به ثمر رسید. ایران با 18 امتیاز در گروه C با یک امتیاز بالاتر از عراق قرار گرفت. بنابراین ، ایرانی ها به مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2022 رسیدند و بلیط مسابقات نهایی جام ملت های آسیا - 2023 را بدست آوردند.

وب سایت ساکر نیوز نیز تیتر "گل آزمون ایران را به مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2022 می رساند" را انتخاب کرد و در ادامه ذکر کرد: در دیدار دهم از مرحله دوم مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 در آسیا، تیم ملی ایران با نتیجه یک بر صفر تیم ملی عراق را شکست داد. تنها گل بازی در دقیقه 35 بازی توسط سردار آزمون مهاجم زنیت به ثمر رسید.

به لطف این پیروزی، ایران در گروه C مقام اول را کسب کرد و بلیط مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2022 را از آن خود کرد. همچنین، ایرانی ها راهی مسابقات نهایی جام ملت های آسیا 2023 شدند.

سایت  nevasport نوشت "ازبکستان به جام جهانی 2022 راه پیدا نکرد، آزمون ایران را به مرحله بعدی انتخابی رساند". این سایت در ادامه یادآور شد: حتی یک تیم از اتحاد جماهیر شوروی سابق نتوانست به مرحله سوم مقدماتی جام جهانی راه یابد. ترکمنستان در گروه خود سوم شد، همانطور که قرقیزستان با هدایت الکساندر کرستینین مربی روسی به همین رتبه رسید. تاجیکستان و ازبکستان در رده دوم قرار گرفتند اما در جمع 5 تیم برتر دوم گروه ها قرار نگرفتند. ازبک ها شانس خود را برای کسب مقام اول از دست دادند و امروز مقابل عربستان 0 بر 3 شکست خوردند. ایران نیز با تک گل سردار آزمون عراق را شکست داد و راهی مرحله بعد شد.


رسانه metaratings نیز در این مورد نوشت: "آزمون در برابر عراق، یک گل برای ایران زد". این سایت در ادامه اینگونه به بازی ایران پرداخت: سردار آزمون در مسابقات مقدماتی جام جهانی مقابل عراق، یک گل برای تیم ملی ایران به ثمر رساند. این بازی در ورزشگاه بین المللی شیخ خلیفه برگزار شد. مهاجم زنیت ایرانی ترکمن الاصل در دقیقه 35 بازی یک گل به ثمر رساند. آزمون 26 ساله در 24 مسابقه فصل گذشته لیگ روسیه شرکت کرد که در آنها 19 گل به ثمر رساند و 6 پاس گل داد./ ورزش 3

بیشتر بخوانید:

کارشناسی داوری دیدار ایران و عراق

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مرحله سوم مقدماتی جام جهانی مقدماتی جام جهانی 2022 سردار آزمون مهاجم مسابقات مقدماتی تیم ملی ایران ثمر رساند مهاجم زنیت وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۴۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد ماجد، کمیسر سازمان جهانی تبلیغات در ایران گفت: این رویداد با نام «فارِس ابراهیم ابوحمد» به عنوان یکی از بزرگترین نسل آفرینان رسانه و تبلیغات در قرن بیستم، نام گذاری شده است. 

ماجد ادامه داد: جایزه «فارِس» در حوزه‌ مسئولیت اجتماعی و پرورش ستارگان آینده، بر معرفی افرادی تمرکز دارد که برای تعالی نسل بعدی و تمهید شرایط رشد استعدادهای جوان نقش ویژه‌ای ایفا کرده‌اند.

 کمیسر IAA در ایران افزود: این رویداد روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در استیج اینوتکس و با حضور و سخنرانی اساتید برجسته‌ و چهره‌های شاخصی از کشورهای هلند، استرالیا، روسیه، چین، ترکیه، مالزی، لبنان و شماری از اعضای هیئت مدیره سازمان جهانی تبلیغات (IAA) برگزار می‌شود.

ماجد در ادامه با اشاره به سایر برنامه‌های سازمان جهانی تبلیغات در نمایشگاه اینوتکس گفت: به مناسبت ۵۰ سالگی حضور ایران در سازمان جهانی تبلیغات، اعضا و فعالان حوزه رسانه و ارتباطات بازار در سومین روز از برگزاری نمایشگاه اینوتکس گردهم می‌آیند تا به بررسی آخرین وضعیت فعالیت‌های این سازمان بپردازند.

وی تصریح کرد: نشست پنجاه سالگی سازمان جهانی تبلیغات (IAA) در ایران، علاوه بر استفاده از تجربیات اساتید و خبرگان بین‌المللی این حوزه، به بررسی شرایط و زمینه‌های رشد و پیشرفت نسل آینده از منظر اندیشمندان ایرانی می‌پردازد. 

ماجد ادامه داد: سازمان جهانی تبلیغات به عنوان نهاد بین المللی حوزه ارتباطات و بازار (MARCOM) از سال ۱۹۳۸ (۷ سال قبل از شکل گیری سازمان ملل متحد) به استانداردگذاری، نظم گ‌دهی، طراحی رگولاتوری و سلف رگولاتوری‌ها، آموزش، انتقال فناوری و تکثیر و انتقال دانش در عرصه بین‌المللی می‌پردازد و امروز با بیش از ۸۶ عضو جهانی، از بالاترین سطح تأثیرگذاری در بین متخصصان و جوانان حوزه رسانه، مارکتینگ، تبلیغات و توسعه بازار برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، «فارس ابوحمد» نیز که طی پنج دهه فعالیت حرفه‌ای در  سازمان جهانی تبلیغات (IAA)، چهار دوره قائم‌مقام و سه دوره پرزیدنت و دبیرکل این سازمان بوده است، به عنوان موثرترین حامی رشد و تعالی جوانان کشورهای کم‌برخوردار شناخته شده و بسیاری از بزرگان تبلیغات و رسانه در کشورهای آسیایی و اروپایی در زمره شاگردان او هستند.

 اینوتکس ۲۰۲۴ از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. این نمایشگاه میزبان بیش از ۴۵۰ مجموعه شرکت‌کننده و ۲۰ رویداد و بخش جانبی‌ خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توجه ویژه رسانه‌های عربی به سفر «مهم» بارزانی به ایران
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود
  • گل‌زنی جنجال‌ساز داور مسابقه در لیگ اروپا! (فیلم)
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت!
  • چرا دویچه وله از ایران عصبانی است؟
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • جام جهانی تیراندازی| تیم میکس تفنگ ایران در جایگاه نهم ایستاد
  • دولت عراق استفاده از واژه «اسرائیل» را در رسانه‌ها ممنوع کرد
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا