Web Analytics Made Easy - Statcounter

 دراگان اسکوچیچ در کنفرانس خبری بعد از بازی برابر عراق گفت: اول از همه این را باید بگویم که تورنمنت خیلی سختی بود. فشار چهار بازی که باید حتما با پیروزی از آن بیرون می آمدیم باعث شده بود که کار ما سخت تر هم بشود. در این آب و هوایی که خیلی برای ما سخت بود. بخاطر تلاشی که بازیکنان داشتند و توانستند در این شرایط سربلند از زمین مسابقات بیرون بیایند، به همه آنها تبریک می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از مسابقه برابر عراق از بازیکنان خواسته بودم که بدون احساسات و بدور از هیجانات بازی را پیش ببرند ولی خیلی سخت است که در بازی برابر این تیم اینکار را انجام بدهیم.

وی در ادامه اضافه کرد: در نیمه اول بازیکنان عملکرد بهتری داشتند در نیمه دوم بازی کمی از ریتم افتاد ولی بهرحال شانس گلزنی بیشتری در نیمه دوم داشتیم. در کل فکر می کنم تیم ایران استحقاق این پیروزی را داشت و از اینکه مربی تیم مثل ایران هستم و بازیکنانی این چنینی را رهبری می کنم واقعا خوشحالم.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که ایران بعد از سالها برابر به پیروزی رسید و اینکه در مرحله نهایی اگر یک بار دیگر برابر عراق بازی کنید تقابل خوشایندی خواهد بود یا نه؟ گفت: احترام زیادی برای تیم عراق قائل هستیم. مطمئن هستیم در دور بعدی با تیم های قوی روبرو می شویم که اگر عراق هم جزو آنها باشد، باید آماده شویم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به میزبانی بحرین در این مسابقات و اینکه توانستید از این گذرگاه سخت عبور کرده و حتی چند رکود هم بزنید، اظهار داشت: درباره طلسم شکنی پیروزی ایران در منامه و پیروزی بعد از سالها برابر عراق رکود خوبی بود. اما برای مهم این بود که به مرحله نهایی صعود کنیم. همانطور که گفتم نیمه اول کنترل بیشتری در بازی داشتیم و مسلط به مسابقه بودیم. ولی بعد از به ثمر رساندن گل یک مقدار عقب نشینی کردیم و بازی خوبی را انجام ندادیم که باعث عصبانیت من هم شد. در نیمه دوم سازماندهی خوبی نسبت به نیمه نخست نداشتیم ولی باید یادمان باشد که این دیدارها برای ما حکم بازیهای حذفی را داشت. جای لغزش نداشتیم و حفظ آرامش در چنین شرایطی کار سختی بود که ما به خوبی از عهده آن برآمدیم.

سرمربی تیم ملی در پایان در خصوص اظهار داشت: شما در گروههای انتخابی جام جهانی سخت ترین قرعه را داشتید در جواب گفت: انقدر سرم برای این بازیها شلوغ بود و تمرکزم را برای این مسابقات گذاشته بودم که نتوانستیم باقی گروهها را آنالیز کنیم و ببینم بقیه شرایط تیم ها چه شکلی است. اینکه بحرین میزبانی را گرفت و توانست در کشور خودش بازیها را برگزار کند ، قطعا باعث سخت تر شدن کار ما شد.  تیم های عراق و بحرین در آن حضور داشتند گروه سختی بود، ایران هم در این گروه قرار داشت و قطعا پیروزی در این گروه کار راحتی نیست.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۵۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال نساجی و پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۱۵ و در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

ترکیب نساجی: لوآن پولی، وحید محمدزاده، امیرمهدی جان‌ملکی، سعید غلامعلی بیگی، فرزاد زامهران، منصور باقری، محمد عباس‌زاده، امیرحسین سام دلیری، امیر محمد هوشمند، سیدمحمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون ارونوف، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آل کثیر

بازیکنان پرسپولیس خیلی زود و در اولین حمله خود موفق شدند دروازه نساجی را باز کنند. شاگردان «اوسمار ویه‌را» با پاسکاری های زیاد توپ را به وحید امیری رساندند و این بازیکن در بیرون محوطه جریمه توپ را به اوستون ارونوف پاس داد و این بازیکن در دقیقه ۵ با شوتی سرکش و روی اشتباه لوان پولی موفق شد گل اول بازی را برای پرسپولیس به ثمر برساند.

گل زود هنگام پرسپولیس توسط ارونوف

در دقیقه ۱۰ بازی و روی خط سروش رفیعی بر روی باقری، موعود بنیادی فر داور بازی هافبک پرسپولیس را با کارت زرد جریمه کرد.

فرصت سوزی ارونوف

در دقیقه ۱۳ و روی حرکت خوب عیسی آل کثیر در زمین نساجی، این بازیکن توپ را به محوطه جریمه نساجی کشاند و با یک پاس زیبا اوستون ارونوف را در موقعیتی تک به تک با لوان پولی قرارداد اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت تا وینگر ازبکستانی یک موقعیت ۱۰۰ درصدی گل را از دست دهد.

سام دلیری خالق اولین موقعیت خطرناک نساجی

بازیکنان نساجی پس از دریافت گل اول، هجومی تر بازی کردند و در دقیقه ۱۶ از سمت چپ موقعیتی را روی دروازه پرسپولیس تدارک دیدند که با ضربه سر امیرحسین سام دلیری همراه شد و توپ او به شکل خطرناکی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

بازیکنان پرسپولیس حملات زیادی را روی دروازه نساجی تدارک دیدند که در دقیقه ۲۱ بار دیگر ارونوف صاحب توپ شد و از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که لوان پولی در دو مرحله توپ این بازی را مهار کرد.

در دقیقه ۲۶ در نزدیکی محوطه جریمه نساجی در سمت چپ، ضربه آزاد برای پرسپولیس شکل گرفت و مهدی ترابی پشت توپ ایستاد و اقدام به شوت زنی کرد که توپ او به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

یک برزیلی ناجی دروازه نساجی شد

در دقیقه ۳۶ و روی حرکت زیبای مهدی ترابی از سمت راست، مسعود ریگی در موقعیتی تک به تک به لوان پولی قرار گرفت اما ضربه این بازیکن را دروازه بان برزیلی نساجی به خوبی مهار کرد تا مانع از باز شدن دروازه تیمش برای بار دوم شود. در دقیقه ۴۴ و در مصافی تک به تک با دروازه بان، عیسی آل کثیر نتوانست از موقعیت خوبی که برایش به وجود آمده بود استفاده کند و لوان پولی بار دیگر مانع از گلزنی پرسپولیس شد.

کد خبر 6098555

دیگر خبرها

  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • حاتمی: آخر بازی تمرکز نداشتیم/ به خطاهای آسیب زننده اعتراض کردیم
  • کولاک یک‌ نیمه‌ای لیونل مسی برابر نیویورک ردبولز؛ تاثیر مستقیم روی ۶ گل!
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • معجزه مسی در ۳۵سالگی؛ ۵پاس گل در یک نیمه!
  • پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!
  • خوشحال‌ترین مربی ایران در حافظیه! (عکس)