Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از ای نیوز، ادوارد جان کامپورت آرگار، وزیر امور خارجه بهداشت انگلیس، می‌گوید: ادامه قرنطینه و اعمال محدودیت رفت و آمد در شرایطی که تعدادی از افراد در انتظار دز دوم واکسن هستند، به بهبود شرایط برای واکسیناسیون همگان و آنهایی که هنوز موفق به دریافت دز دوم نشده‌اند کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس، تأخیر ۴ هفته‌ای در لغو قرنطینه، امکان واکسیناسیون ۱۰ میلیون نفر که باید دز دوم را دریافت کنند، فراهم می‌کند. 

ادوارد آرگار می‌گوید: این تأخیر می‌تواند به برداشتن فاصله بین افرادی که کاملاً واکسینه شده‌اند و افرادی که هنوز دوز دوم دریافت نمی‌کنند کمک کند.

بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس شب گذشته تأیید کرد که دولت از برنامه‌های لغو محدودی‌ ها در 21 ژوئن جلوگیری خواهد کرد تا زمان بیشتری را واکسیناسیون عموم مردم داشته باشد.

براساس داده‌های منتشر شده، ۳۰ میلیون نفر در سراسر انگلیس هر دو دز  واکسن ویروس کرونا را دریافت کرده‌اند، در حالی که  میلیون‌ها نفر تنها موفق به دریافت یک دز از واکسن شده‌اند.

این در حالی است که نگرانی‌های فزاینده‌ای در مورد نوع هندی کرونا وجود دارد، اطلاعات منتشر شده در هفته گذشته نشان داد که مقاومت آن در برابر واکسن‌های موجود نسبت به سویه‌های قبلی بیشتر است.

داده‌های منتشر شده توسط بهداشت عمومی انگلیس (PHE) حاکی از آن است که هر دو واکسن فایزر و آسترازنکا فقط در حدود ۳۳ درصد در برابر این نوع موثر هستند که برای اولین بار در هند شناسایی شد. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: واکسیناسیون قرنطینه گونه هندی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۵۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که از این تعداد ۸۶ درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

او افزود: سال گذشته ۱۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه
  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • واکسن سرطان میزان بقا را دو برابر می‌کند
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه