Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزنه بردار پارالمپیکی پس از خط خوردن از لیست نفرات اعزامی به بازیهای پارالمپیک توکیو گفت: برای کسب سهمیه و حضور در بازیهای پارالمپیک توکیو ۵ سال تلاش کردم، اما به راحتی از لیست نفرات اعزامی کنار گذاشته شدم. نادر مرادی وزنه بردار دسته ۷۲ کیلوگرم پس از خط خوردن از لیست نفرات اعزامی به بازیهای پارالمپیک توکیو در گفت و گو با ایسنا؛ اظهار کرد: برای حضور در بازیهای پارالمپیک توکیو ۵ سال در تورنمنت های مختلف از جمله مسابقات جهانی ۲۰۱۷ مکزیک، آسیا – اقیانوسیه ۲۰۱۸ ژاپن، مسابقات جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان و جام جهانی ۲۰۱۸ تایلند شرکت کردم که دستاورد آن کسب یک مدال طلا و ۳ نقره بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصور نمی کردم با این نتایج و درست ۲ ماه مانده به بازیهای پارالمپیک در لیست نفرات اعزامی به توکیو قرار نگیرم.

وی گفت: هر چند برای کسب مجوز ورود به بازیهای پارالمپیک ۵ سال زحمت کشیده بودم و بعد از خط خوردن از لیست نفرات اعزامی از نظر روحی شرایط خوبی نداشتم، اما چون سیاست ستاد بازیهای پارالمپیک توکیو برای اعزام ورزشکاران به توکیو کسب رنکینگ اول تا سوم جهان بود و من از نظر رنکینگ در جایگاه چهارم قرار داشتم، مجبور بودم به قوانین احترام بگذارم.

مرادی اضافه کرد: به نظر من در برخی از قوانین ستاد بازیهای پارالمپیک تناقض وجود دارد، به طوری که یک تیم مثل بسکتبال با ویلچر که ۱۵ بازیکن دارد و ستاد بازیها امید به کسب سکو در این رشته ندارد، شرایط اعزام این تیم را به توکیو فراهم می کنند و یا در برخی رشته ها با نگاه حمایتی ورزشکار اعزام می کنند. البته من منتقد این سیاست نیستم، اما معتقدم چرا چنین شرایطی برای من ورزشکار که مدت زیادی در اردوهای آمادگی بودم و شانس مدال آوری داشتم، اعزام نمی شوم‌.
وی پیرامون برنامه خود در آینده گفت: فعلا برنامه خاصی ندارم و در حال بررسی شرایط خود جهت حضور یا عدم حضور در ورزش حرفه ای هستم. از سوی دیگر در شرایطی که کمیته ملی پارالمپیک به تلاش های ورزشکار ارزش چندانی قائل نیست، چطور می توان با این شرایط کنار آمد و برای آینده برنامه ریزی کرد. بنابراین هنوز تصمیمی برای شرکت در مسابقات پاراآسیایی نگرفته ام.
وی در پایان با بیان این که برای سیاست های کمیته ملی پارالمپیک احترام قائل هستم، افزود: به سیاست های کمیته ملی پارالمپیک احترام می گذارم و برای تیم وزنه برداری کشورمان در بازی های توکیو آرزوی موفقیت دارم.
انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پارا وزنه برداری بازیهای پارالمپیک توکیو بازیهای پارالمپیک لیست نفرات اعزامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۵۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست‌کم گرفته‌ شده همچون آلبرتو جیلاردینو؛ بقای جنوا در سری آ به راحتی تضمین شد

در آخرین بازی از هفته 34 سری آ 2023/24، جنوا مقابل کالیاری به برتری 3-0 رسید. با این نتیجه، تیم آلبرتو جیلاردینو به رتبه دوازدهم جدول صعود کرد و از نظر ریاضی، بقای این تیم تضمین شد.

جنوا که به تازگی از ابتدای فصل جاری به سری آ برگشته است، خیلی زود و به راحتی بقای خود را مسجل کرد. آنها در طول فصل هرگز خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس نکردند و همواره فاصله ای ایده آل با منطقه سقوط داشتند. آلبرتو جیلاردینو با مهره های هجومی چون آلبرت گودموندسون و متئو رتگی بسیار فراتر از حد انتظار ظاهر شد و همچون برخی دیگر از سرمربیان جوان ایتالیایی، آینده درخشانی در انتظار او خواهد بود. کسب 42 امتیاز تا پایان هفته سی و چهارم برای جنوا حداقل طی 8 فصل اخیر سری آ بی سابقه است. 

نیمه پایین جدول سری آ

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • نسل بشر زودتر از آنچه تصور می‌شود منقرض خواهد شد!
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • شکلات های مخصوص المپیک تولید شد + نحوه تولید | ویدئو
  • اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟
  • جنبه طنزپردازی را بالا ببریم
  • دست‌کم گرفته‌ شده همچون آلبرتو جیلاردینو؛ بقای جنوا در سری آ به راحتی تضمین شد
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • اشتباه‌ترین تصور برای کسانی که به خودکشی فکر می‌کنند | این فیلم را حتما ببینید