Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش جاوید روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: توجه به جوانان، رسیدگی به مسائل اقتصادی مردم و پیگیری برای پیشرفت متوازن کشور در ابعاد مختلف فقط با مشارکت بالا و تلاش مسوولان میسر خواهد بود.
وی اظهار داشت: امروز ما در آستانه تصمیمی بزرگ برای کشورمان قرار داریم هر برگ رای و حضور آگاهانه و با بصیرت در پای صندوق‌های رای علاوه برخنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان، موجب انسجام درونی و تقویت ایران اسلامی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد بیان کرد: دشمنان داخلی و خارجی که چشم دیدن اقتدار ایران اسلامی را در جهان و منطقه نداشته و ندارند در حال توطئه برای دلسرد کردن مردم و کم رونق کردن انتخابات هستند.
جاوید اضافه کرد: بدون تردید در این برهه حساس و سرنوشت ساز، نقش و تاثیر دانشگاه و دانشگاهیان در روشنگری آحاد مردم برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در صحنه انتخابات بر کسی پوشیده نیست، قشر فرهیخته کشور می تواند در کنار سایر اقشار در جهت اعتلای مردم سالاری دینی و اسلامی اهتمام ورزیده و ضمن ترغیب مردم، نقش سازنده تک تک افراد در سرنوشت کشور را تبیین کند.
وی تاکید کرد: ۲۸ خرداد روز تجلی همدلی و همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه‌ای دیگر است که همانند ادوار گذشته عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور بگذاریم و نشان دهیم که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ خواهیم کرد.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد ادامه داد: امروز حق رأی به عنوان میراث بزرگ انقلاب اسلامی در دستان ما است، پس باید قوی‌تر از هر زمان در حفظ این میراث کوشا باشیم، سرنوشت ما به عنوان یک ملت چنان در هم تنیده است که هر تصمیم جمعی ما، نه تنها برای چهارسال بلکه برای سالهای متمادی زندگی تک‌تک ما را تحت تأثیر قرارخواهد داد.

جاوید افزود: روز ۲۸ خرداد را به روز شکست اهداف دشمنان و منافقان داخلی و خارجی تبدیل می‌کنیم و این موضوع با توجه به هوشیاری ملت محقق خواهد شد چرا که حضور مردم، مانع تعرض دشمن و موجب مصونیت کشور است.
وی اظهار داشت: کشور ما امروز، بیش از همیشه به دولتی هوشیار، کارآمد و همه جانبه نگر برای عبور از بحران‌های پیش‌رو و ترمیم اقتصادی نیازدارد، رأی و مشارکت بالا، نشانه‌ای از حمایت ملی از دولت منتخب و پشتوانه‌ای محکم برای ادامه راه پیشرفت و توسعه کشور و رسیدن ایران اسلامی به جایگاه حقیقی خود در جهان است.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد بیان کرد: فرزندان شما در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد با علم به دشواری‌ها و کاستی‌های فرارو در حوزه اقتصاد، شما مردم شریف را به مشارکت هرچه بیشتر برای انتخاب دولتی استوار به پشتوانه رای مردمی فرا می‌خوانند.
وی اضافه کرد: ما در کنار هم، راهی طولانی برای دستیابی به زندگی‌ سعادتمندانه و برخوردار از معنویت را پیموده‌ایم، پس با رأی آگاهانه خود در انتخابات سرنوشت ساز پیش رو، با شهدایی که خون خود را تقدیم این خاک کرده و مردان و زنان مبارزی که در طول تاریخ، تلاش خود را مبذول استقلال و آزادی کشور نمودند، پیمان می‌بندیم که ثابت قدم تر از همیشه این راه را ادامه خواهیم.

 ۲۶۲ شعبه اخذ رای برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح شهرستان پیش بینی شده است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ بروجرد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری لرستان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ بروجرد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ بروجرد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری لرستان دانشگاه آزاد اسلامی دوره انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند

قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی انتخابات‌های بسیاری در کشور برگزار شده و مردم همواره با مشارکت بالا پای صندوق‌های رأی آمده‌اند. 

او افزود:در کشور ما مسئولان با انتخاب مردم مشخص می‌شوند و احزاب و تشکل‌های سیاسی باید مردم را به شرکت در انتخابات تشویق و نقش آنان را در عرصه های مهم کشور پررنگ‌تر کنند.

حشمتیان متذکر شد : امیدوارم که انتخابات آینده شاهد مشارکت بیشتری از مردم باشیم چرا که این دوره از انتخابات نقش پررنگی در شیوه شکل گیری مجلس و سرنوشت جامعه دارد لذا از آحاد جامعه تقاضا داریم به همه پرسی چند روز آینده بی تفاوت نباشند.

حشمتیان درباره چینش هیات رئیسه مجلس دوازدهم افزود: در مجلس دوازدهم شاهد رقابت بین جریان‌های اصولگرایی هستیم و معتقدم که اتحاد شورای وحدت و ائتلاف در شکل گیری هیات رئیسه آینده نقش پررنگی دارد .

رئیس خانه احزاب تاکید کرد: بعد از اعلام نتایج انتخابات دور دوم می‌توانیم با اطمینان بیشتری درباره ترکیب هیات رئیسه مجلس گمانه زنی کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • کارآفرینان با همکاری اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه‌سازی کنند