Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: من پیش از این گفته بودم بهترین بازیکنان آسیا را در اختیار داریم که مرد روزهای سخت هستند و می‌توانند آبروی فوتبالمان را در آسیا حفظ کنند.

«حشمت مهاجرانی»  با اشاره به پیروزی ارزشمند ایران مقابل عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها اظهار داشت: بازیکنان تیم ملی دست به کار بزرگی زدند و توانستند با نمایش عالی و بدون نقص خود سه امتیاز این جدال را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال‌ها بود تیم ملی نتوانسته‌ بود عراق و بحرین را شکست بدهد و طلسم‌شکنی برابر این دو تیم لذت و اهمیت فراوانی داشت.

سرمربی اسبق تیم ملی خاطرنشان کرد: پیش از این گفته بودم بهترین بازیکنان آسیا را در اختیار داریم که مرد روزهای سخت هستند و می‌توانند آبروی فوتبالمان را در آسیا حفظ کنند.

مهاجرانی تصریح کرد: ایرانی‌ها همیشه و زمانی که به بن‌بست می‌خورند و کارشان سخت می‌شود با فاکتور غیرت و انگیزه کارهای نا ممکن انجام می‌دهند.

وی تاکید کرد: ایران با شایستگی به چهار پیروزی رسید و توانست به عنوان تیم اول با قاطعیت راهی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی شود.

سرمربی اسبق تیم ملی در پایان گفت: من حتم دارم در مرحله بعدی نیز موفق خواهیم شد و به بزرگ‌ترین و مهم‌ترین تورنمنت ورزشی جهان صعود خواهیم کرد.

تیم ملی فوتبال ایران روز سه‌شنبه در دیداری حساس عراق را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و راهی مرحله بعد جام جهانی شد.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۵۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید

تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال عراق به المپیک ۲۰۲۴ پاریس صعود کرد.

به گزارش مشرق، در دیدار رده‌بندی جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا امشب تیم ملی عراق در ورزشگاه در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه به مصاف اندونزی رفت و پس از تساوی یک بر یک در دقیقه با برتری ۲ بر یک در وقت‌های اضافی مقابل این تیم به رتبه سوم رسید.زید تاهسین و علی جاسم در این بازی برای شاگردان راضی شنیشل موفق به گلزنی شدند و تک گل اندونزی را نیز ایوار جنر به ثمر رساند.به این ترتیب عراقی‌ها پس از سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۱۶ برای سومین بار موفق به حضور در المپیک شدند.این‌ تیم سابقه قهرمانی سال ۲۰۱۳ و سومی سال ۲۰۱۶ را در کارنامه دارد.منتظر محمد، بازیکن مس رفسنجان در این تورنمنت عراقی‌ها را همراهی می‌کرد.

دیگر خبرها

  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است