Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، باگذری بر اخبار انتخابات در همدان و شهرستان‌ها می‌توان موج مشارکت در فرایند تبلیغات و تصمیم‌گیری برای شرکت در انتخابات را مشاهده کرد.

حالا تنور انتخابات بیش از گذشته در همدان گرم شده و در کنار شور مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری شاهد افزایش فعالیت نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا برای جلب‌توجه رأی‌دهندگان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فعال شدن ستاد‌های محلی انتخابات در محله‌های مختلف شهر‌ها و روستا‌ها و حضور جوانان در این ستاد‌ها نشان از پویایی و نشاط انتخاباتی دارد.

برگزاری جلسات مجازی، رقابت نامزد‌ها در شبکه‌های اجتماعی مختلف شدت گرفته، همچنین بازار برگزاری تریبون‌های آزاد هم بیش از گذشته رونق گرفته است.

شور انتخاباتی به خیابانهای نهاوند برگشت

کمتر ۲۴ ساعت مانده تا پایان تبلیغات انتخاباتی ستادهای کاندیداهای شورای اسلامی شهرنهاوند شور حال دیگری گرفت گل های رز قرمز و بادکنک های رنگی و پوستر و کارت های تبلیغاتی زیادی در کف خیابان‌هاست. پخش شیرینی و شربت و شکلات و توزیع ماسک از برنامه های نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی در شهر نهاوند است، به طوری که تمام نقاط مختلف شهر پر از بنر پوستر کارت تبلیغی نشریات تبلیغاتی و ستاد شده است در فضای مجازی هم به صورت شبانه روزی تلویزیون‌های شهری و فضای مجازی پر از تبلیغات شده است برگزاری مناظره و تریبون آزاد به صورت ۶نفری هر روز انجام می شود.

بیش از ۳۱ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در فامنین

فرماندار فامنین گفت: ۵۵ شعبه برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان پیش بینی شده است.

شماعی ادامه داد: ۲۱ شعبه اخذ رای در بخش مرکزی، ۲۱ شعبه در بخش پیشخور و ۱۳ شعبه در شهر فامنین در ۲۸ خرداد امسال دایر می‌شود.

او گفت: ۲۹۸ داوطلب برای حضور در ششمین دوره انتخابات شورا‌های روستایی شهرستان فامنین ثبت نام کردند که با انصراف رد و صلاحیت‌ها شمار داوطلبان به ۲۸۵ نفر کاهش یافت.

فرماندار اظهار داشت: همچنین ۲۵ نفر برای شورای شهر فامنین ثبت نام کردند که با انصراف ۹ داوطلب، ۱۶ نامزد باقی مانده برای تکیه زدن به پنج کرسی شورای شهر و سه کرسی رقابت می‌کنند.

شماعی با بیان اینکه یک هزار و ۲۲۲ نفر کار اجرایی انتخابات را در این شهرستان عهده دار هستند.

در انتخابات ۲۸ خرداد شعبه‌های اخذ رای از ساعت ۷ صبح به روی رای دهندگان باز می‌شوند

ستاد انتخابات کشور اعلام کرده به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در شعب اخذ رای، رای گیری امسال ۱ ساعت زودتر آغاز و در صورت نیاز تا ساعت ۲ صبح روز بعد ادامه خواهد داشت.

تایید صلاحیت ۹۷۹ نامزد انتخابات شورا‌های اسلامی در استان

۹۷۹ نامزد در نهایت با طی مراحل قانونی و روند کار هیات‌های اجرایی و نظارت برای انتخابات شورا‌های اسلامی شهر‌ها در این استان تایید صلاحیت شدند که این افراد در انتخابات ۲۸ خرداد برای عضویت در شورای ۳۲ شهر با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

اخذ رأی بیماران کرونایی به وسیله شعب سیار

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: شیوه نامه‌های بهداشتی لازم برای شعبه‌های اخذ رای در نظر گرفته شده و اخذ رأی از بیماران کرونایی که در قرنطینه هستند، به وسیله شعبه سیار انجام می‌شود.

پاره کردن پوستر‌های تبلیغاتی داوطلبان بی اخلاقی این روزها 

خبر رسیده  بعضی از داوطلبان شورای شهر به بی عدالتی در تبلیغات و نصب بنرهای خود  در سطح شهر اعتراض کرده اند ، گویا بعضی از اون‌ها  هم اجازه دارند بنر‌های بیشتری نصب کنند. پاره کردن پوستر‌های تبلیغاتی داوطلبان هم از سوی  طرفداران داوطلبان دیگر هم بی اخلاقی هایی است که این روز‌ها اتفاق می‌افتد.

در آخرین خبر رسیده هم   تعدادی از مسئولان استان همدان و شهرستان نهاوند با حمایت از پویش "من رای می دهم" بر حضور حداکثری مردم تاکید کردند.

همچنین شخصیت ها و روحانیون استانی و محلی نیز  در گفت و گوهای تصویری بر لزوم‌ مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح تاکید داشتند.

باید گفت: اگرچه فضای فعالیت‌های تبلیغاتی انتخابات یک فضای رقابتی است، اما امیدواریم شاهد وحدت نظر و انسجام در بین فعالان ستاد‌های تبلیغاتی نامزد‌ها باشیم.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 بسته انتخاباتی انتخابات شورا اسلامی شهر نامزد ها ستاد ها اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۵۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار: تعیین دستمزد توسط مجلس گلایه‌ها را کاهش می‌دهد

سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همه تلاش دولت این است که به شیوه‌های گوناگون در حوزه معیشت، بهداشت و درمان و مسکن رضایت کارگران جلب شود.

به گزارش دانشجو، او گفت: همواره برخی از اعضای شورای عالی کار از تصمیمات شورا گلگی می‌کنند، برای برون رفت از این گلایه‌ها بهتر این است که مجلس محترم شورای اسلامی که برآمده از آحاد مختلف جامعه است و کل ملت را نمایندگی می‌کند، حداقل دستمزد را تعیین کند.

او افزود: شورای عالی کار فعالیت خود را انجام می‌دهد؛ این شورا یکی از وظایفی که دارد تعیین حداقل دستمزد کارگران است.

دیگر خبرها

  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • وزیر کار: تعیین دستمزد توسط مجلس گلایه‌ها را کاهش می‌دهد
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری