Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@04:39:36 GMT

دشان: برنده فینال زودرس شدیم

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۵۹۰۰

دشان: برنده فینال زودرس شدیم

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه از پیروزی برابر آلمان بسیار خوشحال است و آن را به پیروزی در فینال زودرس یورو ۲۰۲۰ تشبیه کرد. به گزارش ایسنا و به نقل از کانال M6، تیم ملی فوتبال فرانسه در دیدار برابر آلمان با گل به خودی مت هوملس به پیروزی دست پیدا کرد.

دیدیه دشان از پیروزی در این بازی خوشحال است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: یک بازی بزرگ را برابر یک تیم بسیار قوی به نمایش گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خوبی از قدرت تیمم در بازی های بزرگ آگاه هستم. می توانستیم در نیمه نخست بهتر ظاهر شویم. توانایی زدن گل دوم را هم داشتیم. در نیمه دوم اذیت نشدیم با این حال بازی سختی را تجربه کردیم و این طبیعی بود.

او ادامه داد: این بازی نخست ما بود اما شبیه به یک فینال زودرس بود. کسب سه امتیاز این بازی بسیار مهم بود و قطعا در ادامه به ما بسیار کمک خواهد کرد. ما یک تیم هستیم و می توانیم در شرایط سخت به خوبی ایستادگی کنیم و با بستن فضاها اجازه خودنمایی را به حریف ندهیم. بازیکنانی در اختیار دارم که انضباط و تمرکز لازم را در میدان دارند و آنگونه که دوست دارم بازی می کنند.

دشان در پایان گفت: یک سال و نیم است که منتظر چنین لحظه ای هستیم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. هنوز در اول راه هستیم. تیم بازی سزاوارانه ای را به نمایش گذاشت و شایسته این پیروزی بود.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دیدیه دشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۵۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی

پاری سن ژرمن با نتیجه ۴ بر یک در بازی خارج از خانه مقابل لوریان برنده شد.

به گزارش ایسنا، پاری سن ژرمن امشب (چهارشنبه) در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه به مصاف لوریان رفت و با نتیجه پرگل ۴ بر یک برنده شد.

در این بازی برای شاگردان لوئیس انریکه عثمان دمبله (دقایق۱۹ و ۶۰) و کیلیان امباپه (دقایق ۲۲ و ۹۰) گلزنی کردند و تنها گل میزبان را هم بامبا در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند.

با این برد پاری سن ژرمن صدرنشین ۶۹ امتیازی شد و و در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل، تنها به دو امتیاز دیگر برای تثبیت قهرمانی‌اش نیاز دارد. پی‌اس‌جی با موناکو رده دومی ۱۳ امتیاز اختلاف دارد. لوریان رده هفدهمی هم ۲۶ امتیازی باقی ماند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم