Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، انتخابات شورای شهر و روستا یکی از مهم‌ترین انتخابات در هر شهر و روستا است که ۴ سال یک بار برگزار شده و مردم هر استان با حضور در صندوق‌های رای وضعیت عمرانی و شهری خودشان را تغییر می‌دهند.

مردم استان سمنان با حضور حداکثری و پرشور خود در انتخابات ۲۸ خرداد بار دگر قرار است همبستگی خود را به همگان نشان داده و با هر یک رای خود، اقتدار و دلبستگی به نظام را نمایان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری رقابت‌های انتخاباتی بر اساس اخلاق و قوانین کشور

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  عبداللهی رئیس کل دادگستری استان سمنان در نشست با نامزد‌های انتخاباتی شورای اسلامی شهر سمنان و مسئولین ستاد تبلیغاتی نامزد‌های ریاست جمهوری بر لزوم برگزاری رقابت‌های انتخاباتی بر اساس اخلاق تاکید کرد و گفت: نامزد‌های انتخابات به معرفی شایستگی‌های خود بپردازند و از تهدید، توهین، تهمت و افترا پرهیز نمایند.

رقابت ۴۹۵ نفر داوطلب انتخابات شورای شهر در ۲۱ حوزه شهری استان سمنان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، دانایی مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری سمنان گفت: در مجموع از ۶۲۱ داوطلبی که در انتخابات شورای‌های شهر در استان سمنان ثبت نام کردند ۹۰ درصد از داوطلبین صلاحیت شان تایید شدند.

جانب‍داری دولتی‌ها از نامزد‌های انتخابات منع قانونی دارد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، نادر فخری فرماندار سمنان اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی باید با تمام ظرفیت برای اقناع افکار عمومی و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تلاش کنند، اما اجازه جانب‌داری از هیچ یک از نامزد‌های انتخاباتی را ندارند.

انتهای پیام / گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات استانداری سمنان باشگاه خبرنگاران جوان نامزد های انتخابات انتخابات شورای گروه استان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۶۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، این  مراسم  با حضور مسئولان مربوطه و دو نماینده معرفی شده از سوی دو نامزد برگزار شد و تاریخ پخش برنامه‌های تبلیغاتی آنها مشخص شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان  در این مراسم گفت: برای  این دور از انتخابات صدا و سیمای استان برای برنامه‌های تبیینی و تولیدی اهمیت حضور را در انتخابات دنبال خواهد کرد تا مردم با کیفیت بهتری بتوانند نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

{$sepehr_media_11058210_ 600_350}

دیگر خبرها

  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مازندران از فردا
  • آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا
  • اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • اعلام اسامی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند