Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی جدی دبیر بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران درباره وضعیت برگزاری بخش مناطق جشنواره بیست و سوم، به خبرنگار مهر گفت: قرار بود بخش مناطق بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی در دانشگاه دامغان برگزار شود ولی به دلیل وضعیت کرونایی موجود مجوز لازم برای برگزاری این بخش در دامغان صادر نشد و به همین خاطر بخش مناطق جشنواره از روز شنبه ۲۹ خرداد به مدت یک هفته در تهران و در مرکز تئاتر مولوی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره زمان برگزاری بخش اصلی بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی نیز افزود: روز ۵ تیر اختتامیه بخش مناطق جشنواره برگزار و از ۷ تا ۱۵ تیر نیز بخش اصلی جشنواره بیست و سوم برگزار خواهد شد.

جدی درباره تعداد آثار حاضر در بخش اصلی جشنواره بیست و سوم، توضیح داد: بازبینی آثار تهرانی انجام شده و از بخش مناطق نیز یک یا ۲ اثر به بخش اصلی جشنواره راه پیدا می‌کنند. در نهایت احتمالاً ۲۰ اثر در بخش نهایی بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی حضور خواهند داشت.

دبیر بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران درباره وضعیت بخش بین‌الملل این دوره از جشنواره، اظهار کرد: در بخش بین‌الملل درباره یک تولید مشترک با کشور ترکیه رایزنی‌هایی انجام شده که در صورت تأیید کیفیت، این اثر در بخش بین‌الملل جشنواره حضور پیدا خواهد کرد.

وی درباره سالن‌های میزبان اجراهای بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران گفت: در این دوره از جشنواره مرکز تئاتر مولوی، سالن انتظامی خانه هنرمندان ایران، تماشاخانه ایرانشهر، عمارت نوفل لوشاتو و عمارت روبه‌رو میزبان خواهند بود. صحبت‌هایی نیز با مجموعه تئاتر شهر برای حضور کارگاه نمایش در جشنواره انجام شده است.

جدی در پایان تأکید کرد: به دلیل تعطیلی دانشگاه‌ها در شرایط کرونایی سالن‌های دانشگاه‌ها در این دوره از جشنواره حضور ندارند. جشنواره بیست و سوم با محوریت مرکز تئاتر مولوی برگزار خواهد شد.

کد خبر 5235526 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی جدی جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران تئاتر ایران ویروس کرونا مرکز تئاتر مولوی نوفل لوشاتو تماشاخانه ایرانشهر تماشاخانه انتظامی انتخابات 1400 فیلم کوتاه موسیقی ایرانی تئاتر ایران رادیو سلامت شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی حضور هنر ایران در جهان بنیاد فرهنگی هنری رودکی سریال ایرانی مهران مدیری مناظره انتخاباتی رادیو تهران شبکه نسیم بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی جشنواره بیست و سوم بخش مناطق بخش اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان، گفت: کرمان میزبان سومین جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است و اختتامیه این جشنواره نیمه دوم آبان‌ماه برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سعید شاهرخی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: شورای توسعه گردشگری استان کرمان راه‌اندازی شده است و دبیرخانه کرمان 1404 در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان مستقر شده است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی مکمل جهش تولید را مشارکت مردم می‌دانند، گفت: در این راستا اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با مجموعه‌های خصوصی همکاری خوبی را در پیش گرفته که یکی از این نهادها اتاق بازرگانی استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه جشنواره ملی چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سطح کشور برگزار می‌شود، افزود: کرمان میزبان سومین جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است.

وی با بیان اینکه استاندار کرمان نیز در این زمینه به صورت کتبی اعلام آمادگی کردند و اتاق بازرگانی نیز در انتخاب استان کرمان موثر بوده است، ادامه داد: اختتامیه این جشنواره قرار است در نیمه دوم آبان‌ماه در کرمان برگزار شود.

شاهرخی با اشاره به اینکه جلسات برنامه‌ریزی این جشنواره در تهران و کرمان برگزار خواهد شد، گفت: این امکان وجود دارد که از تمام مفاخر علمی، فرهنگی، هنری و غیره در زمان این جشنواره استفاده شود.

وی با بیان اینکه استان کرمان امسال میزبان چند رویداد بزرگ فرهنگی هنری است، افزود: همایش بین‌المللی راه ابریشم نیز مهرماه با همکاری پژوهشگاه میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه کنگره ملی تاریخ معماری و شهرسازی ایران در شهرستان بم برگزار می‌شود، بیان کرد: سمینار باستان شناسان ایران اسفندماه در جیرفت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال در هفته میراث فرهنگی اشیا و آثار تاریخی استان کرمان که در موزه ملی کشور نگهداری می‌شود برای بازدید عمومی مردم به کرمان منتقل می‌شوند، گفت: بالغ بر 4 هزار شی تاریخی از استان کرمان در موزه ملی نگهداری می‌شود.

سیدمهدی طبیب‌زاده، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان در این جلسه با بیان اینکه کرمان آنگونه که باید معرفی نشده و انعکاس مطلوبی از ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان کرمان در رسانه‌ها نبوده است، اظهار داشت: متاسفانه هنوز کرمان به‌عنوان مقصد گردشگری در کشور نیست و باید برای آن چاره‌اندیشی کرد تا کرمان در حلقه گردشگری گردشگران قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه رونق اقتصاد گردشگری استان کرمان مستلزم ورود گردشگران داخلی و خارجی است که لازمه آن معرفی خوب کرمان است، ادامه داد: کرمان 10 اثر تاریخی و طبیعی ثبت جهانی دارد که حتماً باید این آثار به جهانیان معرفی شوند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه جشنواره چندرسانه‌ای وزارت میراث یک ظرفیت خوب برای معرفی کرمان است و اتاق بازرگانی از آن حمایت می‌کند، افزود: جدای از این جشنواره وزارت میراث فرهنگی حتماً باید به وظیفه قانونی خود برای معرفی استان کرمان که یک خاستگاه تمدنی دارد اقدام کند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • امیریه دامغان میزبان پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان می شود
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان