Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،حجت الاسلام الله نور کریمی تبار امام جمعه ایلام گفت: ضعف مدیریت در انجام دادن برخی از امورات مشهود است، ظرفیت، استعداد طبیعی در شهرستان ایوان وجود دارد و اگر یک مدیریت جهادی در راس آن قرار بگیرد تولید ثروت و رونق تولید جز موارد دست یافتنی است و در کمترین زمان می‌تواند محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: امیدواریم مردم با دادن رای به فردی اصلح بتوانند مشکلات موجود را حل کنند.

کریمی تبار عنوان کرد: توانمندی‌هایی که مورد غفلت قرار گرفته است، اگر مورد توجه قرار گیرد می‌توانیم در زمینه‌های مختلف شاهد رشد و شکوفایی باشیم.

امام جمعه ایلام بیان کرد: دولت خدمات زیادی را ارائه داده است، اما کافی نیست، چون سطح انتظارات بالاست باید عدالت اجتماعی عملیاتی شود و به صورت مساوی امکانات و خدمات در بین مردم توزیع شود.

او ادامه داد: توانمندی‌ها و ظرفیت‌هایی زیادی در استان ایلام وجود دارد، می‌توان به طور مطلوب از این ظرفیت‌ها در راستای پیشرفت بهره گرفت.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: مشکل کشور ما مدیرانی است که نگاه آن‌ها به خارج از کشور بوده که تاکنون این نگاه در کشور ما جواب نداده است، متاسفانه مسئولان همچنان تمایل به مذاکره دارند.

کریمی تبار اظهار کرد: دشمن به دنبال این است که مردم پای صندوق‌های رای حضور نداشته باشند و حضور کمرنگ در انتخابات داشته باشند تا به اهدافشان برسند.

او گفت: به رغم مشکلات، مطمئن هستیم مردم مثل سال‌های گذشته حضوری پررنگ در پای صندوق‌های رای خواهند داشت.

نیروی انتظامی و سپاه دو نهاد مکمل برای تأمین امنیت

سرهنگ قدرت الله شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه مهران گفت: نیروی انتظامی، سپاه و بسیج باید مکمل همدیگر باشند و حرکت ما باید بر اساس رهنمود‌ها و تدابیر ولایت تنظیم شود و راه و منش ما بر اساس حرکت در مسیر ولایت ارزیابی می‌شود.

او افزود: نکته بعد خدمت گزاری به مردم است و ما ثابت کردیم در مسائل مختلف با هم هماهنگ هستیم و برای آرامش مردم با هم تلاش می‌کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران با اشاره به تعامل مطلوب بین نیروی انتظامی و سپاه تصریح کرد: پیش بینی‌های لازم برای تامین نظم و امنیت انتخابات پیش رو با کمک نیرو‌های سپاه اندیشه شده و انشالله با تعامل وهمکاری یکدیگر این ماموریت را به نحو احسن انجام خواهیم داد.

در ادامه سرهنگ فرهاد امینی فرمانده سپاه شهرستان مهران با بیان اینکه تامین امنیت پایدار در جامعه و ارتقاء حداکثری احساس آرامش و آسایش مردم از اهداف اصلی تعامل سازمان‌های سپاه و نیروی انتظامی است، اظهار داشت: استمرار تعاملات و هماهنگی‌های مشترک و تعمیق روابط، بسترساز اجرای موفقیت آمیز ماموریت‌های مشترک شده و تقویت امنیت اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

او عنوان کرد: تعامل پلیس با سپاه، امنیت خاطر شهروندان را به همراه داشته و فضا را برای هرگونه اعمال خلاف شئونات اسلامی بر مجرمان تنگ می‌کند.

دشمن به دنبال کمرنگ کردن اهمیت انتخابات است

سرهنگ سعید عالیپور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان در نشست مشترک فرمانده سپاه ناحیه ایوان و اصحاب رسانه اظهار داشت: انقلاب اسلامی با اهدافی متعالی شکل گرفت و با وجودیکه در چهار دهه گذشته با فراز و فرود‌هایی مواجه بود، اما مسیر آن همیشه رو به رشد بوده است.

او افزود: برای حفظ این انقلاب شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردیم و باتوجه به اینکه دشمن دیگر در جنگ سخت حریف ایران نیست به سمت جنگ نرم و رسانه‌ای روی آورده است و امروز عملیات روانی دشمن در حوزه انتخابات متمرکز شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با بیان اینکه دشمن به دنبال کمرنگ کردن اهمیت انتخابات است، ادامه داد: حضور حداکثری در انتخابات از فرامین مقام معظم رهبری است و قطعا دشمن از روی کار آمدن دولت انقلابی هراس دارد.

او تصریح کرد: رسانه‌ها یکی از ابزار‌های مناسب عملیات روانی هستند و باید مراقب توطعه‌های دشمن باشند.

سرهنگ عالیپور همه آحاد جامعه را به شرکت در انتخابات دعوت کرد و گفت انشاء‌الله در روز ۲۸ خرداد با حضور خود در پای صندوق‌های رأی برگ زرین دیگری به افتخارات نظام اسلامی اضافه و دشمنان ایران اسلامی را مأیوس‌تر از همیشه خواهیم کرد.

نقش رسانه در برگزاری باشکوه انتخابات بسیار مهم است

در ادامه این نشست، سرهنگ محمود احمدآقایی فرمانده سپاه ناحیه ایوان گفت: رسانه با تنویر افکار عمومی می‌توانند نقش مهم خود را در برگزاری باشکوه انتخابات ایفا کنند.

او ادامه داد: مردم با انتخاب صحیح می‌توانند بخش عمده‌ای از مشکلات کشور را برطرف کنند، اما آگاهی بخشی به جامعه برای انتخاب فرد اصلح بر عهده رسانه‌ها است.

سرهنگ محمود احمدآقایی افزود: نقش رسانه تنها در حوزه سیاسی نیست بلکه رسانه در تمامی حوزه‌ها باید ایفای نقش کند، ولی اکنون بحث انتخابات بوده و رسانه در حوزه سیاسی ورود کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه ایوان تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات بی شک بر عزت و اقتدار ایران اسلامی می‌افزاید و توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

سرهنگ احمدآقایی با اشاره به اینکه نقش مهم رسانه در برگزاری باشکوه انتخابات، بر بی‌طرفی آن‌ها نسبت به جناح‌ها و احزاب در انتخابات است، تاکید کرد: بی‌طرف بودن یکی از مهم‌ترین فاکتور‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد تا روشنگری رسانه‌ها بصورت خاص و خیرخواهانه ابعاد مختلف جامعه را طی کند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر فرمانده انتظامی شهرستان فرمانده سپاه ناحیه نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است

سرهنگ خوشناموند فرمانده انتظامی هندیجان گفت: امنیت یک پدیده اجتماعی که با همکاری و مشارکت همه سازمان‌ها با نیروی انتظامی به دست می‌آید و در سایه این امنیت مردم می‌توانند با آرامش زندگی کنند.

حجت السلام والمسلمین حسینی امام جمعه هندیجان گفت: مردم ایران اسلامی به همت شما سربازان خدوم این سرزمین در سایه امنیت و آرامش زندگی می‌کنند. 

او می‌گوید: امنیت یک نعمت مجهول است و محبوبیت و اعتماد به نیروی انتظامی در شهرستان مثال زدنی است و ما قدر دان زحمات شما هستیم و از اجرای طرح عفاف و حجاب توسط نیروی انتظامی قدر دانی و حمایت میکنیم.

حجت السلام حسینی درپایان گفت: همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌ها با نیروی انتظامی در طرح عفاف و حجاب ضروری است و با وجودی که نیروی انتظامی مسئول تامین و حفظ امنیت اجتماعی در کشور است، اما این مهم در گرو همکاری همه نهاد‌ها و ارگان‌ها با این نیرو است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است