Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس اسمعیلی چپی درباره برنامه‌های هفته حج در مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: هفته حج ۱۴۰۰از روز شنبه ۲۲  خرداد آغاز شده و تا ۲۸ خرداد ماه امسال ادامه دارد که در این راستا حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت به‌منظور بزرگداشت این ایام، روزهای اول تا هفتم ذی القعده را نامگذاری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روز نخست مصادف با میلاد حضرت معصومه(س) بوده که به عنوان «حج، مقام و منزلت زن» ،روز دوم «حج، خودسازی و معنویت»، روز سوم«حج، بهداشت و سلامت» ،روز چهارم«حج،مقاومت اسلامی و دفاع از مسجد الاقصی» ،روز پنجم «حج، برائت از مشرکین»، روز ششم« حج، ولایت و رهبری» و روز هفتم و روز پایانی این هفته همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری«حج، انسجام و اقتدار اسلامی» نام گرفته است.

مدیر حج و زیارت مازندران با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی در این ایام،  بیان کرد: ارسال پیام تبریک دهه کرامت و هفته حج به مدیران دفاتر، شرکت‌ها و کارگزاران زیارتی استان از سوی روابط عمومی این مدیریت، ارسال پیام تبریک ازسوی مدیران کاروان به زائران ثبت نام شده در کاروان ، ارسال پیام تبریک دهه کرامت و هفته حج به مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با عملیات  حج، تهیه کلیپ و تصاویر ویژه هفته حج و ارسال آن در شبکه اجتماعی  در سطح استان از برنامه‌های هفته حج در استان است.

این مسؤول  دیدار با تعدادی از  خانواده‌های معظم شهدای منا و ایثارگران حجی اشاره کرد و  همچنین گفت:  افتتاح مرکز نیکوکاری کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع ) با حضور مسؤولان استان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و کارگزاران و زائران حج و زیارت در یکی از روزهای هفته حج در دستور کار قرار  دارد.

اسمعیلی چپی تصریح کرد: غبارروبی از مزار شهدای منا به اتفاق مدیران کاروان و کارگزاران زیارتی، دیدار با پیشکسوتان عرصه حج و زیارت ازسوی مسوول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری، مدیر حج و زیارت و مدیران کاروان حج شهرستان‌ها ،دعوت از خانواده بزرگ مجموعه کارگزاران زیارتی حج و زیارت برای شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد،برگزاری نمایشگاه عکس حج قدیم و جدید در محل مدیریت در طول هفته از دیگر برنامه‌های هفته حج در مازندران به‌شمار می‌رود.

وی یادآور شد: همچنین به‌منظور استفاده از ظرفیت اهل قلم استان جهت فراخوان مقاله‌ با موضوع حج قرار است برگزار شودکه  متعاقبا جهت شرکت علاقه‌مندان در این خصوص اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیر حج و زیارت مازندران هفته حج حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۶۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • زیارت اماکن مقدس عراق در هوای بارانی + فیلم
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل