Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی در لرستان با بیان اینکه امروز ویروس ناکارآمدی مسئولان معیشت مردم را به مخاطره انداخت، گفت: باید در جهت مبارزه با ویروس ناکارآمدی مسئولان قدم برداریم و کشور را حداقل برای ۴ سال واکسینه کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حامد ویسکرمی ‌در همایش بزرگ فرهنگیان حامی آیت الله رئیسی در لرستان بابیان اینکه امروز در شرایط خاص، حساس و سرنوشت سازی برای کشور قرار داریم اظهار داشت: در انتظار روزهای سرنوشت ساز و البته در مقطعی حساس هستیم که سرنوشت چهار ساله کشور رقم خواهد خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: امروز کشور به واسطه  شیوع ویروس ناکارآمدی در بدنه اجرایی دولت دچار ضعف‌ها، مسائل و مشکلات فراوانی شده، ویروس ناکارآمدی امروز اقتصاد کشور را به شدت تهدید می‌کند. 

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی  رئیسی در لرستان عنوان کرد: ویروس نا کارآمدی مسئولان  امروز معیشت مردم را به  مخاطره انداخته، ویروس ناکارآمدی امروز انسجام  و قدرت ملی  کشور ما را مورد تهدید قرار داده است. 

رئیسی: باید به معیشت معلمان رسیدگی شود/ تاکید بر مشارکت پرشور در انتخاباتجانشین فرمانده سپاه گیلان در اقشار بسیج: انتخابات پیش رو یک رویداد تاریخی و سرنوشت‌ساز استدادگستری استان مرکزی قاطعانه با تخلفات انتخاباتی برخورد می‌کند/ کمیته مستندسازی تخلفات تشکیل شد

وی بیان کرد: امروز همه ما مردم در شرایطی قرار داریم که باید در جهت مبارزه  با ویروس  ناکارآمدی مسئولان قدم برداریم و کشور را حداقل برای 4 سال واکسینه کنیم. 

ویس کرمی گفت: امروز  کشور ما برای  مقابله با ویروس ناکارآمدی نیازمند به واکسن انتخاب اصلح در انتخابات 1400 است.

وی تصریح کرد: امروز  استان لرستان به عنوان دومین استان بیکار کشور از بیکاری رنج می‌برد، در شرایط فعلی استان لرستان به عنوان  دومین استان مهاجر فرست کشور از دوری، سفر و مهاجرت جوانان  رنج می‌برد، جوانان این  مرز و بوم برای کسب معیشت  ناگریز هستند سرزمین و استان خود را برای امرار معاش ترک کنند. 

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی در لرستان با بیان اینکه امروز استان  لرستان به عنوان دومین استان کشور  از نظر  تورم و از گرانی در رنج است خاطر نشان کرد: علاج مشکلات استان لرستان در انتخاب رئیس  جمهوری عدالت طلب و عدالت محور است.

وی اظهار داشت: اگر در صدر بدنه اجرایی کشور  رئیس جمهوری عدالت محور سکان اجرایی را به دست بگیرد به طور یقین امکانات، منابع مالی  و اعتبارات را بین همه استان‌های کشور  توزیع می‌کند در این صورت استانی محروم  نخواهد ماند که جوانانش به دلیل  محرومیت از استان مهاجرت کنند. 

ویسکرمی افزود: امروز آیت الله رئیسی به عنوان شخصیتی که کارنامه و عملکردش در عدالت طلبی به بهترین شکل ممکن قابل مشاهده است  در میدان انتخابات حضور دارد، امروز مرد میدان  انتخابات 1400 آیت الله رئیسی است. 

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله  رئیسی در لرستان عنوان کرد: اگر به دنبال توسعه، رفع  مشکلات و باز کردن گره معیشت استان لرستان هستیم، اگر می‌خواهیم فیلترینگ معیشت و اقتصاد در کشور برداشته شود در 28 خرداد ماه همه با هم متحد و هم رای در پای صندوق‌های رای حاضر و در 29 خرداد ماه  انتخاب آیت الله رئیسی را به عنوان  رئیس جمهور مردمی از جنس مردم، زجر کشیده، عدالت طلب، فساد ستیز جشن خواهیم گرفت.

انتهای پیام/645/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی ناکارآمدی مسئولان ویروس ناکارآمدی رئیسی در لرستان آیت الله رئیسی استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۶۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تأکید بر اجرای صحیح، سالم و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات، افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرایند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

استاندار لرستان ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تأثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم، گفت: در صداوسیمای مرکز لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به‌منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به‌منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌دیده‌شده است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

کد خبر 6088234

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی استعفای «هرتزی هالوی» و دیگر مسئولان نظامی شکست ۷ اکتبر
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی: داعیه‌داران دانشجو دوستی در آمریکا دانشجویان را به خاطر دفاع از مظلوم به خاک و خون می‌کشند
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • علیرضابیگی: دولت رئیسی ناکارآمدی و مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرده
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • خانجانی: توئیت فضائلی درباره تذکر به مسئولان، جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرده/دولت رئیسی مدافع گشت ارشاد است
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات