Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات هرمزگان عنوان کرد:یکی از فواید انتخابات الکترونیک در کنار استفاده از فناوری، این است که در ادوار گذشته بعد از انتخابات و اخذ رای تا ساعات طولانی افراد مشغول به شمارش ارا بودند اما با این دستگاه ها به سرعت بعد از اتمام انتخابات نتایج حاصل و به وزارت ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات هرمزگان در برنامه جشن انتخابات هرمزگان تحت عنوان طرح رسانه‌ای دعوت ، در خصوص انتخابات پیش رو گفت : وظیفه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات تامین تجهیزات فنی، تامین زیرساخت برای ارتباط، راه اندازی سامانه های انتخابات و.. است که از یک سال پیش اقدامات برای برگزاری این انتخابات صورت گرفته است.   مهرداد یزدانی افزود : تک تک شعب اخذ رای و نقاطی که انتخابات در آن برگزار می‌شود تست شده و راه های ارتباطی بررسی شده است.   وی ادامه داد : در دوره قبل نزدیک ۷۰۰ نقطه وجود داشت که ارتباطات وجود نداشت که در این دوره به ۱۰۰ نقطه کاهش پیدا کرده است و توانستیم زیر ساخت های ارتباطی را اصلاح کنیم.   رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات هرمزگان با بیان اینکه رای گیری در سطح شهر بندرعباس با۱۹۸ دستگاه تمام مکانیزه انجام می شود گفت:در تمامی شعب اخذ رای و در پای دستگاه های اخذ رای الکترونیک مواد ضد عفونی کنند وجود دارد و شهروندان از این بابت نگرانی به خود راه ندهند.   یزدانی اضافه کرد:یکی از فواید انتخابات الکترونیک در کنار استفاده از فناوری، این است که در ادوار گذشته بعد از انتخابات و اخذ رای تا ساعات طولانی افراد مشغول به شمارش ارا بودند اما با این دستگاه ها به سرعت بعد از اتمام انتخابات نتایج حاصل و به وزارت ارسال خواهد شد.   رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات هرمزگان در تشریح نحوه رای گیری گفت:شهروندان در هنگام مراجعه به شعب کد کاندیداها را با خود داشته باشند تا از اجتماع در کنار تابلوهای اعلام کد کاندیداها جلوگیری شود همچنین شهروندان می توانند با مراجعه به سامانه انتخابات ایران از نزدیکترین و کم تردد ترین شعبه آگاهی یابند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستگاه مکانیزه اخذ اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۶۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان

سپهر زارعی معاون میراث فرهنگی هرمزگان گفت: یک دستدار میراث فرهنگی ۹ شئ تاریخی به دست آمده در شهرستان حاجی آباد را به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تحویل داد.

وی افزود: این اشیاء شامل سکه، انگشتر و مهر متعلق به دوره ساسانی، صفویه و قاجاریه است.

معاون میراث فرهنگی هرمزگان گفت: اشیاء پس از بررسی نهایی به موزه مردم شناسی خلیج فارس بندرعباس تحویل داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • سفر بدون تشریفات رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • رئیس قوه قضائیه وارد بندرعباس شد
  • تولید و تجهیز ۱۰۰ آزمایشگاه شناختی با فناوری ایرانی
  • حمایت از طراحی و ساخت ابزار‌های شناختی توسط ستاد علوم شناختی
  • ناکامی متا در مقابله با اطلاعات نادرست پیش از انتخابات
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی