Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، روز جمعه ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ روزی مهم و سرنوشت ساز برای هر ایرانی و خوزستانی محسوب می‌شود و شمارش معکوس برای آغاز این روز به گوش می‌رسد، روزی که همه می‌آیند تا اعضای صادق و مدبر و مدیران واقعی برای کشور و شهر و روستای خود انتخاب کنند، همان کسانیکه می‌گویند ایران و شهر و روستای شما را آباد می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند نامزد انتخابات شورای شهر اهواز انصراف دادند؟

جمال عالمی‌نیسی فرماندار اهواز با بیان اینکه صلاحیت ۷۶۷ نفر از داوطلبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر تایید شده بود، گفت: ۶۶ نفر از این تعداد از سوی هیات‌های اجرایی و نظارت رد صلاحیت شدند، البته تاکنون ۸۶ نفر از نامزد‌های انتخابات شورای شهر نیز انصراف داده‌اند.

او با دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای، بیان کرد: منتظر حضور حداکثری و با شکوه مردم عزیز پای صندوق‌های رای هستیم.

انتخابات شورای شهر در اهواز الکترونیک برگزار می‌شود

رضا نجاتی رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: انتخابات شورای شهر اهواز، به صورت تمام الکترونیک انجام می‌شود که در این خصوص آموزش کاربران و اعضای شعب در حال انجام است.

او با بیان اینکه جلسه نهایی با حضور فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات خوزستان به ریاست استاندار خوزستان تشکیل و هماهنگی‌های لازم انجام شد، افزود: خوزستان در حال آماده شدن برای برگزاری انتخابات با شکوه است.

نجاتی تصریح کرد: در چند روز آینده از طریق کلیپ‌هایی، رای دادن الکترونیکی آموزش داده می‌شود؛ عوامل شعب بر این کار نظارت می‌کنند و در صورت نیاز به راهنمایی، همکاری لازم انجام خواهد شد و در خصوص صندوق‌های الکترونیکی مشکلی نخواهیم داشت.

دعوت مردم به شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد ماه

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول ضمن دعوت مردم به شرکت در انتخابات گفت: دشمن همواره در تلاش است جلوی انقلاب را بگیرد یا حرکت آن را کند و از مسیر اصلی منحرف کند.

او با بیان اینکه تبلیغ انقلاب باید از حنجره مردم شنیده و مردم در جبهه انقلاب دیده شوند، افزود: گفتمان انقلاب اسلامی مهمترین مطالبه مردمی است و اکنون ۲ حزب جبهه انقلاب یا گفتمان انقلاب اسلامی و جبهه غربگرا در کشور وجود دارد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی تصریح کرد: تا زمانی که ما کاملا تسلیم نشویم دشمن دست بردار نیست بنابراین امید و نگاه خوش بینانه به آینده توصیه می‌شود، زیرا بدون این کلید اساسی هیچ گامی نمی‌توان برداشت و مردم در این مرحله از انتخابات وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند و در انتخابات شرکت کنند.

تکمیل می‌شود...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر انتخابات شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

سید صداقت الله موسوی مدیرکل صداوسیما استان کرمانشاه در سالن برگزاری مناظرات انتخاباتی نامزد‌های دور دوم حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه گفت : درحرکتی نو و تحول محور در خصوص ایجاد فرصت برابر برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی با توجه به رفتن انتخابات به دور دوم در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه، صداوسیمای کرمانشاه ضبط دور جدید مناظرات انتخاباتی را آغاز کرد.

وی افزود: در حوزه انتخابیه استان کرمانشاه که چهار نامزد به دوره دوم راه پیداکرده بودند، امروز نامزد‌ها در محل ضبط برنامه‌ها حاضر شدند و همکاران در صداوسیما امروز اقدام به ضبط مناظره‌ها کردند.

مدیرکل صداوسیما استان کرمانشاه بابیان این‌که در دور دوم هیچ‌گونه هزینه‌ای از نامزد‌ها اخذ نشده است، تصریح کرد: ان‌شاءالله در روز‌های آتی ویدیو‌های تبلیغاتی نامزد‌های محترم، تولید خواهد شد و طبق برنامه‌ای که سازمان صداوسیما ابلاغ کردند، این دوره تولید ویدیو‌های تبلیغاتی هم به عهده صداوسیما گذاشته‌شده و هیچ‌گونه هزینه‌ای در این دوره از نامزد‌ها اخذ نشد.

وی ادامه داد: امروز ما ضبط مناظره‌ها را به اتمام خواهیم رساند و در موعد مقرر و بازه زمانی متعلق به تبلیغات نامزد‌ها هرروز شاهد مناظره‌های انتخاباتی و ویدیو‌های تبلیغاتی این نامزد‌ها خواهیم بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود