Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته برنامه «خندوانه» میزبان برادران هنرمند خانواده هاشمی بود. هادی، هدایت و علی هاشمی سه برادرند که در حوزه بازیگری فعالیت می‌کنند و در آثار مختلف خود خاطرات خوشی را برای مخاطبان رقم زده‌اند.

در بخشی از برنامه هدایت هاشمی گفت: من و هادی در یک سال به دنیا آمدیم؛ هادی فروردین ماهی است و من اسفند ماهی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی هاشمی هم درباره شرایط سخت تئاتری‌ها گفت: خداراشکر تئاتر دوباره کار خود را شروع کرده است؛ اما در دوران کرونا تئاتر مظلوم واقع شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


در ادامه برنامه، برادران هاشمی آهنگ‌های شادی را برای مخاطبان خواندند؛ البته آن‌ها به یاد مادرشان هم افتادند و آهنگی را خواندند که باعث ناراحتی شان شد.

هدایت هاشمی گفت: از همه مخاطبان که این بخش را تماشا کردند، می‌خواهم که اگر مادرشان زنده است دست و پای او را ببوسند. ما شانس این را داشتیم که چند بار در بزرگداشت‌ها و مراسم‌هایی که حضور داشتیم، جایزه خود را به مادرمان  تقدیم کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خندوانه خندوانه رامبد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۶۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد

دکتر حسن هاشمی پور متولد ۱۳۵۰ در رفسنجان است که مقطع کارشناسی در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه تهران و مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر را گذرانده است.

وی استاد تمام مهندسی شیمی بوده که دارای سابقه تدریس ۲۳ سال در دانشگاه های شهید باهنر کرمان و ولی عصر (عج) رفسنجان است.

حوزه تخصص وی سینتیک شیمیایی و جداسازی مواد در قالب پژوهش های تجربی و ریاضی با تاکید بر فناوری نانو است که نتایج این تحقیقات چاپ حدود ۱۰۰ مقاله در مجلات معتبر ملی و بین‌المللی، یک ثبت اختراع بین‌المللی، یک کتاب با ناشر بین‌المللی و دو کتاب با ناشر ملی است.

دکتر هاشمی پور در حوزه فناوری دارای یک شرکت دانش بنیان با تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است. 

وی دارای فعالیتهای اجرایی متعدد در سطح ملی و استانی است. همچنین در حوزه ارتباط با صنعت پروژه های صنعتی متعددی با صنایع مختلف دارد که نتایج عملی و کاربردی داشته است.

دستاورد مجموعه این فعالیت ها منجر به آن شد که در سال ۱۴۰۱ از سوی وزارت عتف، دانشمند برتر کشور در حوزه ارتباط با صنعت معرفی شود.

گفتنی است: طی مراسمی روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور مسئولین کشوری در دانشگاه تهران از دکتر هاشمی پور به عنوان استاد نمونه کشوری تقدیر و تجلیل خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • برنامه‌نویسی، زندگی را هدایت می‌کند | گفت‌وگوی همشهری با مخترع زبان برنامه‌نویسی روبی
  • تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • تنیسورهای کمتر از ۱۲ سال ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • رستگاری به افق فلسطین
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • تقدیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی