Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نامزد شورای وحدت و ائتلاف شورای شهر ششم مشهد گفت: اولویت شناسی از طریق ارتباط با بدنه اجتماعی یکی از اولویت‌های ما است؛ از سوی دیگر ۱۰ درصد جمعیت شهر مشهد معلول هستند اما در سیاستگذاری‌های حمل و نقل مشهد نادیده گرفته شده‌اند. - اخبار استانها -

ایمان فرهمندی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: در حوزه حمل و نقل و ترافیک یک مشکل تاریخی داریم و آن این است که در ادوار شورای شهر یک متخصص حمل و نقل و ترافیک در عالی‌ترین جایگاه مدیریت شهری قرار نگرفته و عمدتا سیاست‌ها ناکافی و ناکارآمد بوده و به این نگاه تخصصی نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامزد شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شورای ششم مشهد بیان کرد: حمل و نقل کرامت محور باید در دستور کار قرار گیرد و مبنای آن توجه به انسان‌ها است و در این حوزه هم در زمینه اراده دهندگان خدمت و ارائه گیرندگان خدمت مشکل داریم.

فرهمندی افزود: برای مثال در بحث کرونا شاهد هستیم اتوبوسرانی که در روز با حدود 1000 نفر در ارتباط است در رده آخر دریافت واکسن قرار می‌گیرد و مسائل بیمه و مسکن نیز بسیار مهم است.

عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد: کارآمدی و اخلاق‌مداری مهمترین ویژگی‌های گفتمان آیت‌الله رئیسی است‌علی مشهدی: مردم در شرایط حساس همیشه در صحنه هستند/ همه‌ می‌روند و رای می‌دهند + فیلمنامزد اصولگرای شورای شهر مشهد: شورا هیچ برنامه‌ای برای 388 میلیارد تومان بودجه فرهنگی مشهد ندارد

وی خاطرنشان کرد: بحث دیگر، مردم به عنوان مهمترین دریافت‌کنندگان خدمات هستند؛ ممکن است یک نفر سال‌ها از شهرداری پروانه ساختمانی نگیرد اما حتما با حوزه حمل و نقل درگیر است.

نامزد شورای وحدت و ائتلاف شورای شهر مشهد مقدس بیان کرد: مردم نیازهای دارند و باید به این نیازها در حوزه حمل و نقل نگاه شود و پشت اتاق‌های بسته نمی‌توان در زمینه نیازهای مردم در حوزه حمل و نقل تصمیم گرفت.

فرهمندی تصریح کرد: اولویت شناسی از طریق ارتباط با بدنه اجتماعی یکی از اولویت‌های ما است؛ از سوی دیگر 10 درصد جمعیت شهر مشهد معلول هستند اما در سیاستگذاری‌های حمل و نقل مشهد نادیده گرفته شده‌اند.

وی تاکید کرد: در برخی مناطق حاشیه‌ای شهر مشهد مسائلی داریم که سالهاست باقی مانده است؛ مسائل شهری و از جمله مسائل حوزه حمل و نقل چندوجهی هستند و ریشه برخی از اینها در اقتصاد و فرهنگ و شهرسازی است و باید منشاء را به درستی شناسایی کنیم.

نامزد شورای وحدت و ائتلاف شورای ششم مشهد بیان کرد: جمعیت زیادی از مردم مشهد صبح از شرق به غرب مشهد می‌روند و شب این مسیر را بالعکس دنبال می‌کنند زیرا عمده مراکز کاری و تفریحی در غرب شهر مشهد است و شهرداری در حوزه توزیع کاربری‌ها مسئله شناسی نکرده و این گرفتاری برای حوزه حمل و نقل ایجاد شده است.

فرهمندی گفت: وقتی یک خط اتوبوسرانی جدید را راه‌اندازی می‌کنیم بسیاری از مسائل اقتصادی و فرهنگی برطرف می‌شود و حتی روی مسکن نیز اثرگذار است بنابراین حوزه حمل و نقل بسیار حساس و قابل توجه است و نیازمند نگاهی کلان و جامع است.

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نامزد شورای وحدت و ائتلاف حوزه حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات

به گزارش صدای ایران از ایرنا،روح اله خدابنده لو روز جمعه افزود: کارفرمایان با جذب مددجویان بهزیستی و ایجاد اشتغال برای این گروه علاوه بر اجر اخروی می‌توانند از مشوق‌های بیمه‌ای بهزیستی و تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

به گفته این مسوول، تسهیلات اشتغال برای افراد دارای معلولیت از سن ۱۸ تا ۵۰ سالگی قابل پرداخت است.

وی اظهار داشت: همه مددجویان بهزیستی در حوزه‌های تخصصی توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی منوط به اینکه پرونده فعال داشته و فاقد شغل باشند، می‌توانند از تسهیلات اشتغال بهزیستی بهره‌مند شوند.

مدیر کل بهزیستی زنجان با بیان اینکه مددجویان بعد از گذراندن دوره آماده‌سازی شغلی از سوی مددکار حوزه شغلی بهزیستی احراز صلاحیت می‌شوند، خاطرنشان کرد: مددجویان شاغل و حقوق‌بگیر بخش‌های دولتی و غیردولتی مشمول دریافت تسهیلات اشتغال بهزیستی نمی‌شوند.

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان