Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@07:13:23 GMT

مشارکت حداکثری مردم خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن است

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۶۷۱۱

مشارکت حداکثری مردم خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن است

انتخابات به‌عنوان یکی از راه‌های رسیدن به یک فصل مشترکت در تعیین سرنوشت ملت ایران است که هرچه مشارکت بیشتر باشد میزان مقبولیت و جمهوریت دولت و رئیس‌جمهور منتخب مردم نیز چندین برابر خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، به منظور تهیه گزارش در بین جمعی از فرهختگان و فرهنگیان شهرستان لنده آمدیم تا نظرات و دیدگاه های آنان را در خصوص مشارکت در انتخابات روزهای آینده جویا شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاج ابراهیم علیزاده از فرهنگیان شهرستان لنده با اشاره به اهمیت این انتخابات نسبت به سایر انتخابات در کشور گفت: انتخابات تجلی پیشرفت مردم سالاری دینی در کشور و خواستگاه ملت در تعیین سرنوشت خویش است.

وی افزود: آن چه امروز لازم و ضروری است مشارکت حداکثری در این انتخابات و انتخاب فرد اصلح است که انتظار داریم مردم با شور و هیجان در این انتخابات مشارکت کنند.

عضو هیئت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان لنده تصریح کرد:همه برای حفظ عزت و اقتدار ایران اسلامی مشارکت کنیم و دشمنان را یکبار دیگر ناکام بگذاریم.

محمد دادجو یکی دیگر از فرهنگیان شهرستان لنده گفت: مشارکت حداکثری در این انتخابات یک تلکیف شرعی و دینی و وظیفه قانونی است.

وی افزود: همه ما برای تعیین سرنوشت خویش باید پای صندوق های رای حاضر شویم و توطئه های دشمنان را مبنی بر عدم حضور در انتخابات را ناکام بگذاریم.

این فرهنگی لنده ای گفت: باید همه ما در این انتخابات شرکت کنیم و اگر حضور پیدانکنیم به نظر من یک گناه کبیره است که ما مرتکب خواهیم شد.

در ادامه نیز اسماعیل زارعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده گفت: انتخابات خردادماه سال جاری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این مهم هم در ریاست جمهوری و هم در شورای شهر کاملا مشهوداست.

وی افزود: عدم مشارکت و حضور کمرنگ مردم در این انتخابات باعث خواهد شد تا برنامه های شبکه های معاند و دشمنان ما شاد شوند لذا باید همه در این انتخابات شرکت کنند.

زارعی تاکیدکرد: مقام معظم رهبری و همه مسولان ملی ما تاکید ویژه ای بر حضور حداکثری در این انتخابات دارند چرا که سرنوشت خویش را باید در این انتخابات تعیین کنیم.

علی ضامن طهماسبی از فرهنگیان شهرستان لنده و برادر شهیدطهماسبی گفت: از عموم مردم تقاضامندیم فارغ از هرگونه گرایش سیاسی باید در این انتخابات شرکت کنیم.

وی اظهارکرد: عدم حضور ما و عدم مشارکت ما در این انتخابات باعث خواهد تا ما در سرنوشت خویش سهیم نباشیم و دیگران برای ما تصمیم بگیرند.

طهماسبی گفت: آنچه امروز مورد تقاضای همه مسولان در راس مقام معظم رهبری است مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مشارکت حداکثری سرنوشت خویش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۶۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رییس اداره امور عشایر شهرستان لنده با اشاره به خدمات انجام شده در حوزه عشایری این شهرستان گفت: از اول اردیبهشت ماه سال جاری کار بازگشایی ایل راه‌های لنده با هدف تسهیل در تردد عشایر این شهرستان با سه دستگاه لودر و ویک کامیون آغاز شد. صفدر نیک آیین افزود: بیش از ۳۰۰ کیلومتر جاده فرعی و اصلی عشایر شهرستان لنده در حال بازگشایی و ترمیم می‌باشد. رئیس اداره امورعشایر لنده گفت: شهرستان لنده دارای دو بخش موگرمون و بخش مرکزی می‌باشد که تنها شهرستانی است که میهمان عشایری از دیکر نقاط استان دارد که نهصد خانوارعشایری زندگی می‌کنند. وی عشایر شهرستان لنده را در کوه سیاه و سفید و دلی مهرگان و دلی خیارکار و کوه سفید بیش از ۳۵۰ خانوار دانست و گفت: این عشایر دارای ۱۶هزار و پانصد راس دام سبک و سنگین می‌باشد که این تعداد خانوار و دام را امور عشایری با تانکر سیاربه مدت ۶ ماه آبرسانی می‌کنند. وی گفت: در بارندگی‌های اسفنده ماه و فروردین ماه امسال در مناطق عشایری شهرستان لنده بیشتر راه‌های ارتباطی و زیر ساخت‌های جاده‌ای از بین رفته است وکوچ زود هنگام عشایر در امسال باعث از بین رفتن گیاهان دارویی و بیشتر مراتع این منطقه خواهد شد، که امیدواریم مسئولان در این زمینه چاره اندیشی کنند. 

دیگر خبرها

  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • جهش تولید با رشد استعداد کارگران محقق می‌شود
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده