Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، احمد فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز کردستان اظهار داشت: تمرکز اصلی عملیات گازرسانی در سال جاری در شهرستان‌های سقز، سنندج، مریوان و دیواندره خواهد بود.

او میانگین جمعیت روستایی استان از گاز طبیعی را ۹۶ درصد اعلام کرد و افزود: این رقم در مقایسه با میانگین کشوری بالاتر بوده و این استان جزو استان‌های برتر کشور از لحاظ گازرسانی به مناطق روستایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۹۵ درصد جمعیت روستایی شهرستان‌های سروآباد، کامیاران، قروه، دهگلان، دیواندره و بانه از گاز طبیعی بهره‌مند و جزو مناطق سبز کشور از لحاظ گازرسانی محسوب می‌شود.

فعله‌‎گری با بیان اینکه جمعیت روستایی بهره‌مند از گاز طبیعی شهرستان‌های سنندج، سقز، بیجار و مریوان کمتر از ۹۵ درصد است، اضافه کرد: قرار است تا پایان سال جاری تمام روستا‌های بالای ۲۰ خانوار جمعیت استان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شود.

او اظهار داشت: از یک هزار و ۶۲۲ روستای کردستان، یک هزار و ۵۶۴ روستا قابلیت گازرسانی دارد که تاکنون یک هزار و ۴۰۲ روستای آن به شبکه سراسری گاز متصل شده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گازطبیعی گازرسانی به روستاها گاز طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۶۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ نفر به سهیمه بیمه کارگران کردستانی اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا پیش از ظهر سه شنبه در همایش روز جهانی کارگر با اشاره به جایگاه کارگران اظهار کرد: کارگران اقتصاد مملکت را به حرکت در می‌آورند و بار توسعه استان را بر دوش می‌کشاند.

وی تلاش کارگران در راستای توسعه و پیشرفت استان را قابل تقدیر خواند و گفت: اقدامات عمرانی استان با دستان کارگران استان جلو می‌رود و ما قدردان زحمات این قشر هستیم.

استاندار کردستان افزود: ۳۰۰ نفر سهمیه به بیمه کارگران ساختمانی استان کردستان اختصاص یافته است.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: افزایش بیمه کارگران ساختمانی در استان کردستان نویدبخش توجه به این قشر است تا امنیت شغلی را برای انان مهیا کند.

همایش روز جهانی کارگر و مراسم بزرگداشت هفته کار و کارگر استان کردستان به منظور تجلیل از کارگران نمونه استان با حضور جمعی از مسوولان استانی و کشوری در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد.

کد خبر 6093041

دیگر خبرها

  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • آموزش مهارتی بیش از ۱۵ هزار کردستانی 
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • ۳۰۰ نفر به سهیمه بیمه کارگران کردستانی اختصاص یافت
  • بهره‌مندی ۷۰۰هزار کردستانی از خدمات وزارت کار
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره
  • تجمع دانشجویان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی