Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@14:52:41 GMT

کمپین «مردم میدان» در فضای مجازی راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۶۹۲۹

کمپین «مردم میدان» در فضای مجازی راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با نزدیک شدن به روز انتخابات ریاست جمهوری، شبکه‌های اجتماعی، فضای به خصوصی را تجربه می‌کنند.

بخشی از این فعالیت‌ها به بحث و تبادل نظر در مورد نامزدهای انتخابات و برنامه‌های آن‌ها و بخشی دیگر به موضوع مشارکت در انتخابات اختصاص دارد.

بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز با هشتگ #مردم_میدان، بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برای حل مشکلات و بهبود وضع موجود تاکید کرده و از آن‌ها برای مشارکت حداکثری دعوت به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربران شبکه‌های اجتماعی تاکید کردند که با توجه به نقش مهم مشارکت در افزایش اقتدار ملی، امروز نوبت ماست که وظیفه‌شناس باشیم و دین خود را به سیدالشهدای مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با شرکت حداکثری در انتخابات پیش رو ادا کنیم.

کد خبر 5236104

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات فضای مجازی قاسم سلیمانی انتخابات 1400 سیدابراهیم رئیسی انتخابات ریاست جمهوری علیرضا زاکانی سعید جلیلی عبدالناصر همتی سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی محسن رضایی مناظره انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ریاست جمهوری شورای نگهبان محسن مهرعلیزاده وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۶۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: طرح پنج شنبه‌های طلایی سبب تقویت بنیه علمی دانش آموزان پایه‌های اول تا ششم و راهکاری مناسب برای دوری از فضای مجازی برای آن‌ها است.

به گزارش مهر، محمد جمالی آرند بعدازظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: طرح پنج شنبه‌های طلایی سبب توانمندی سازی دانش اموزان و معلمان برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی بیان داشت: تلاش می‌شود که با توجه به آسیب‌های فضای مجازی، برنامه‌های محتوایی مناسب در آموزش و پرورش تولید و برای دانش آموزان اجرا شود.

جمالی آرند افزود: اجرای طرح پنجشنبه‌های طلایی با توجه به آسیب‌های اجتماعی موجود در فضای مجازی، نقش مهمی در ایجاد فضای شاد برای دانش اموزان خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • آحاد جامعه برای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی خود در انتخابات مشارکت کنند
  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاهش قیمت دلار در روز‌های اخیر
  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • مقاومت کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی در مقابل فیلترینگ
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر