Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و گرامیداشت سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و دهه کرامت، شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران با همکاری بسیج خواهران حوزه ١١٠ نبوت ناحیه مقاومت بسیج عمار یاسر اقدام به برگزاری رویداد فرهنگی ورزشی اسکوتر سواری در اطراف دریاچه شهدای خلیج فارس کرد.
به گزارش شهر منا امینی، مشاور مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران در امور بانوان گفت: در این رویداد که با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برگزار شد، ١٥ نفر از دختران محجبه با رعایت کامل حجاب اسلامی و با استفاده از اسکوترهای برقی اشتراکی هوشمند شرکت رورو مسیر اطراف دریاچه شهدای خلیج فارس را طی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به پیام فرهنگی حجاب مصونیت است، نه محدودیت گفت: راکبان اسکوترهای برقی اشتراکی به عنوان مروجان عفت و پاکدامنی علاوه بر نمایش الگوی کامل دختر ایرانی نشان دادند با حجاب برتر اسلامی می توان بدون هیچگونه محدودیتی در برنامه ها و فعالیت های ورزشی، فرهنگی شرکت کنند.
مدیر شهر دریاچه شهدای خلیج فارس در پایان گفت: رویداد اسکوتر سواری دختران محجبه با حمل پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و تبلیغ شعارهای حضور حداکثری در انتخابات همراه شد و دختران شرکت کننده در این رویداد فرهنگی و ورزشی با تأکید بر وظیفه اجتماعی آحاد ملت شریف ایران برای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شهروندان و گردشگران را به حضور در پای صندوق های رأی و شرکت پرشور انتخابات های پیش رو دعوت کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دریاچه شهدای خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۷۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | مدیرارتباطات شرکت فرهنگی ورزشی سایپا معرفی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، حمیدترابپور از فعالان رسانه‌ای کشور است که سابقه ۲۵ سال فعالیت در رسانه های معتبر ورزشی را در کارنامه دارد.گفتنی است پیش از این، امیرجواد ابراهیم زاده این مسئولیت را عهده دار بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901061

دیگر خبرها

  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است
  • آغاز رویداد دختران ایران زمین
  •  تغییر نام استقلال مشکل‌ساز می‌شود؟
  • آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل ساز می شود؟
  • عکس | مدیرارتباطات شرکت فرهنگی ورزشی سایپا معرفی شد
  • آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • خلیج فارس تا ابدخلیج فارس خواهد بود/یکی ازمهم‌ترین حوزه‌های تمدنی