Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محسن مهرعلیزاده یکی از نامزد‌های سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در گفتگو با مردم گیلان که از شبکه باران پخش شد با بیان مشکلات جامعه ،گفت: مشکلات کشور ما امروز مشکلات معیشتی، فقر، بیکاری، فاصله بسیار زیاد طبقات اجتماعی، افزایش سطح خط فقر ۷۰ دهک جمعیتی جامعه، کشمکش‌های بی حاصل بین افراد، صاحبنظران و احزاب مختلف سیاسی و اجتماعی، اختلاس و فساد است که سبب سختی معیشت مردم شده است و اولویت برنامه دولت من حل این مشکلات و ایجاد رفاه برای مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نامزد ریاست جمهوری با انتقاد از دشمنی‌ها و مشکلاتی که به سبب آن در کشور ایجاد شده است ، افزود: ما باید دشمنی‌ها را تمام کنیم، در شان ما نیست که مدام شعار مرگ بر این و آن را سردهیم، تاریخ چندین هزار ساله ایران باید به درستی به دنیا شناسانده شود، چون امپراتوری ایران بزرگترین امپراتوری جهان بوده و ما امروز به این امپراتوری که کوروش آن را بنا نهاد افتخار می‌کنیم، ایران به خوبی توانست اسلام را با تمام هستی خود بپذیرد و فرهنگ ایرانی اسلامی ایجاد کند امروز هم به اسلام و ایرانی بودنمان افتخار می‌کنیم.

او ،  در ادامه با بیان رزومه‌ای از کار‌های مدیریتی و مسوولیتی خود در ادوار گذشته ،گفت: من با استفاده از تجربیات خود در مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی می‌دانم مشکلات جامعه ما کجاست.

محسن مهرعلیزاده افزود: مشکل کشور ما موانعی است که بر سر راه تولید است، ما باید رانت و رانت خواری را نابود کنیم، افزود:

او ، همچنین به مشکلات اشتغال، بیکاری، مسکن، مشکلات بازنشستگان، قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و گفت: بنا داریم در دولت خود با برنامه ریزی‌های که انجام داده ایم این مشکلات را برطرف کنیم و میزان یارانه‌ها باید برای ۵ دهک پایین جامعه ۵ برابر شود تا خط فقر کم شود.

این نامزد ریاست جمهوری خطاب به مردم گیلان افزود: یکی از مهمترین مشکلات کشور را قطع ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی دانست و گفت: این کار موجب تلف شدن ۱۱ میلیارد دلار شده است که البته دلیل این کار هم ناآگاهی بود.

محسن مهرعلیزاده تصریح کرد: این بار با دقت انتخاب کنید و حل مشکل را به کاردان بسپارید، مشکل اقتصادی را یک اقتصاددان باید حل کند، کسی را انتخاب کنید که از جنس خودتان و از متن جامعه باشد تا برای حل مشکلات مردم تلاش کند.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شوراها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۷۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  احمد وحیدی در حاشیه جلسه پاسخگویی به مردم در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره مرحله دوم انتخابات گفت: در مرحله اول انتخابات، ۲۴۵ نماینده انتخاب شدند و ۴۵ نماینده برای انتخاب باقی مانده‌اند. انتخاب این ۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه انتخابیه و بالغ بر ۱۱۰۰۰ شعبه صورت می‌گیرد. انتخابات در ۸ حوزه به صورت کاملاً الکترونیکی انجام می‌گیرد.

وی افزود: در این حوزه‌ها علاوه بر این‌که احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آرا نیز به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد. آموزش‌های لازم در این زمینه انجام شده است و امیدواریم مردم  در دور دوم نیز حضور پرشور و ارزشمندی را رقم بزنند.

 وزیر کشور همچنین  با ارائه توضیحاتی درباره بودجه اختصاص یافته به دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان، گفت: این طرح در گذشته تصویب شده بود که رئیس جمهور دستور آن را صادر کردند البته این منابع مربوط به یک سال نیست بلکه مربوط به کل طرح می‌باشد. یکی از موضوعات مهم ما انسداد مرزهاست و با توجه به حساسیتی که رئیس جمهور بر این موضوع دارند، دستور آن را صادر کرده و کار‌های آن در حال انجام است.

وحیدی تاکید کرد: این اتفاق قرار است در تمام مرز‌های کشور بیفتد، اما با توجه به حساسیت، مرز‌های شرق و غرب به ویژه مرز‌های شرقی اولویت دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان