Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، براساس تماس های مردمی متوجه شدیم که برخی سبزبانان و پاکبانان شرکتی شهرداری کمال شهر بیش از سه ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده اند.

کش و قوس مالی پیمانکار شهرداری کمال شهر با قشر آسیب پذیر کارگری موضوع تازه ای نیست و تماس های مداوم ما از سوی کارگران شهرداری این شهر گواهی بر این مدعا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصری، شهردار کمال شهر در این باره گفت: اختلاف حقوقی بین ما و پیمانکار مربوطه پیش آمده بود که برطرف و بنابراین حقوق کارگران نیز پرداخت خواهد شد.

او افزود: شهرداری ها در سه ماه اول سال درآمد اندکی دارند و عدم صدور جواز ساخت برای املاک قولنامه ای نیز بر درآمدهای ما تاثیر گذاشته و آن را کم کرده است.

شهردار کمال شهر با اشاره به علت پراکندگی سطل های زباله گفت: به همان میزان که عده ای دوست دارند درب منزل شان سطل زباله داشته باشند، عده ای نیز از این سطل ها ناراضی هستند، بنابراین آن را جا به جا می کنند و به آن آسیب می زنند.

او افزود: ما هنوز پیمانکاران آسفالت را جذب نکرده ایم، فراخوان جذب پیمانکار آسفالت داده شده است و به زودی اگهی می شود.

ناصری گفت: بعد از این مسئله و انتخاب پیمانکار مشکلات آسفالت شهر را حل خواهیم کرد.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حقوق کارگران کارگران شهرداری مطالبات مردم کمال شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز

سخنگوی شهرداری شیراز گفت: طی حادثه‌ای در عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی توسط پیمانکار، دو کارگر جانشان را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رضا جاویدی، امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ با بیان اینکه اشاره به فوت دو کارگر حین حادثه‌ای که پیش از ظهر امروز رخ داده است، اظهار کرد: عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در میدان دولت ابتدای بولوار میثم در حال انجام بود که سه کارگر پیمانکار طرف قرارداد شهرداری منطقه پنج حین انجام عملیات لوله‌گذاری در پی ریزش جداره مسیر حفاری در هنگام عملیات خاک‌برداری دچار حادثه شدند.

وی ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده داغدار کارگران فوت شده، افزود: با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی یکی از کارگران، زنده از زیر خاک بیرون کشیده شد اما متأسفانه با وجود انجام عملیات، دو کارگر پیمانکار فوت کردند.

سخنگوی شهرداری شیراز با ابراز تأسف از وقوع این حادثه، ادامه داد: اجساد کارگران فوت شده با نظارت مقام قضائی جهت انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل مربوطه شده است.

لازم به ذکر است که شهرداری شیراز در راستای توسعه شبکه دفع آب‌های سطحی به منظور جلوگیری از آب گرفتگی معابر و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و مطالعات انجام شده، اقدام به اخذ پیمانکار جهت اجرای پروژه لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی این محل کرده است.

کد خبر 748421

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • ۲ کارگر حین عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی شیراز جان باختند
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز
  • فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • مرگ تلخ ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری در شیراز
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز حین عملیات لوله گذاری
  • ‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • تلگراف: انهدام تانک‌های آبرامز ناتو را آسیب پذیر کرده است
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر