Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه «فصل کارتون یک» با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در خانه هنرمندان اصفهان افتتاح شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، روز گذشته_ سه شنبه ۲۵ خرداد_ نمایشگاه کاریکاتور «فصل کارتون» با موضوع «وعده و وعیدها» و «وعده‌های تو خالی» در راستای مشارکت مردمی در انتخابات ۱۴۰۰ با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در گالری خانه هنرمندان اصفهان واقع در خیابان آبشار اول- پارک ایثارگران افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام محمد قمی در افتتاح این نمایشگاه با اشاره به لزوم مشارکت همه جانبه مردم در انتخابات از توجه هنرمندان کاریکاتوریست کشور و اصفهان به این واقعه مهم ملی اظهار خرسندی کرد.

این نمایشگاه شامل ۳۴ کارتون منتخب از آثار نخستین دوره مسابقه «فصل کارتون» است که توسط خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان برگزار شد.

گفتنی است، این نمایشگاه از ۲۵ خرداد لغایت ۸ تیرماه جهت بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود و در روز پایانی این نمایشگاه از آثار برتر نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

کد خبر 500862

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حوزه هنری استان اصفهان حوزه هنری کارتون کارتون مطبوعاتی کارتونیست نمایشگاه نمایشگاه کارتون خانه كاريكاتور اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فصل کارتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد

فریدون بندری فرماندار شهرستان بندرماهشهر گفت: در آستانه روز غرور انگیز و پرافتخار ملی خلیج فارس، با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی آموزشی نظامی با اقتدار پیام گرامیداشت این روز ملی را به تمامی عرصه‌های بین المللی خواهیم رساند.

او می‌گوید: نمونه این برنامه‌ها افتتاح دو نمایشگاه را داریم، که یکی تنوع فرهنگی در قالب عروسک‌های بسیار زیبا از قومیت‌ها و فرهنگ‌های مختلف کشور بوده است.

به گفته بندری نمایشگاه دیگر که بسیار زیبا و پند آموز است، افتتاحیه با موضوعیت نقشه‌های خلیج همیشگی فارس میباشد که از سده پنجم میلادی تا به امروز گردآوری شده و خلیج فارس را که شناخته شده برای جهان هست را به نسل امروز انتقال می‌دهیم و این نقش آفرینی و اهتمام بسیار جدی از نوع مشارکت عمومی و مردمی را در بر داشته است.

فرماندار ماهشهر گفت: در پایان از منطقه سوم دریایی سپاه، صنایع پتروشیمی، میراث فرهنگی، اداره کل بنادر و تمام ظرفیت‌های انسانی و اقتصادی که بسیج شده تا برنامه‌های بسیار خوب و زیبا را در این روز ملی در سطح شهرستان به نمایش درآوردند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!
  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال
  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری
  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • روایتی از هنرآفرینی هنرمندان نصف‌جهان در قطب عاشقی عالم، «کعبه»