Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر جمهوری اسلامی ایران ایران در سویه گفت: در سوریه ما ۸ صندوق برای انتخابات در سوریه در نظر گرفتیم ۴ صندوق در شهر دمشق قرار دارد.

خبرگزاری میزان - «مهدی سبحانی» درباره برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران در سوریه، اظهار داشت: همزمان با برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران در ۲۸ خرداد، این انتخابات در کشور سوریه هم برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سفیر جمهوری اسلامی ایران ایران در سویه با بیان اینکه ایرانیان بسیار زیادی از قدیم در کشور سوریه مقیم هستند، اضافه کرد: در سوریه ما ۸ صندوق برای انتخابات در سوریه در نظر گرفتیم ۴ صندوق در شهر دمشق قرار دارد.

وی تصریح کرد: ما به جهت اینکه بتوانیم حضور پرشوری را در انتخابات شاهد باشیم، این شرایط را فراهم کردیم که همه ایرانیان بتوانند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

سبحانی با بیان اینکه من از همه هم وطنان عزیزم در سراسر جهان و به خصوص در کشور سوریه درخواست می‌کنم مشارکت گسترده‌ای داشته باشند، یادآور شد: انتخابات متعلق به آنهاست سرنوشت و آینده کشور در این انتخابات رقم می‌خورد و مشارکت هر ایرانی به معنی سهم آن‌ها در آینده کشور توسعه اقتصادی کشور و شکوفایی کشور خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید: استقرار ۲۳۴ شعبه اخذ رای و ۱۳۳ نمایندگی در خارج از کشور

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار انتخابات انتخابات 1400 ریاست جمهوری سوریه ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار انتخابات انتخابات 1400 ریاست جمهوری سوریه ایران انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۷۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز تخصصی ناشران ارتش جمهوری اسلامی

دریافت 25 MB کد خبر 6090683

دیگر خبرها

  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • برپایی میز تخصصی ناشران ارتش جمهوری اسلامی
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است | استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است/ استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • اخبار سیاسی ۸ اردیبهشت؛ رقابت‌ها برای ریاست مجلس/تحلیل‌ها از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا