Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، در متن دعوت نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها و ائمه جمعه کشور به حضور و مشارکت در انتخابات ۲۸ خرداد خطاب به مردم صبّار و شکور ایران اسلامی و جوانان و سکانداران آینده روشن نظام تمدن‌ساز در گام دوم آمده است: نقش و جایگاه بی‌بدیل مردم و جمهوریت، در نظام اسلامی، برخاسته از اسلامیت نظام مردمسالاری دینی است، که بهم پیوسته و انفکاک ناپذیر، الگویی روشن از حاکمیت مردمی، مبتنی بر آموزه‌های ناب اسلامی را پیش روی جهانیان قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیام افزود: یکی از روشن‌ترین جلوه‌های حضور مردم در چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تراز بالای مشارکت مردم در انتخابات گوناگون، در این سال‌هاست. آنچنان‌که برآیند این نصاب مطلوب و درخشان را می‌توان از نمادهای کارآمدی نظام اسلامی نیز برشمرد.

نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها و ائمه جمعه کشور عنوان کردند: در نگاه امامین انقلاب اسلامی، انتخابات، مظهر اراده ملی و جلوه حضور و مشارکت مردمی است. این رویداد سرنوشت‌ساز، به مثابه فرصتی بی‌نظیر برای تجدید قوای کشور و نظام اسلامی است که در انتخاب خدمتگزاران صالح و مردمی و کارگزاران امین، توانمند، دلسوز و انقلابی تبلور می‌یابد.

این پیام خاطرنشان کرد: انتخابات، مظهر سه عنصر اصلی؛ خداباوری، مردم‌باوری و خودباوری مردم است که با سرمایه‌گذاری در یک روز، آینده کشور را ترسیم می‌کند و از مؤثرترین شیوه‌ها برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و حرکت به سوی آینده روشن محسوب می‌شود و از سوی دیگر، جشن بزرگ بصیرت، عقلانیت، شور و شعور ملی و انقلابی است که موجبات خنثی‌شدن ترفندهای دشمن و تضمین امنیت و ثبات همه جانبه ایران عزیز و سربلند را فراهم خواهد کرد.

نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها و ائمه جمعه کشور تصریح کردند: انتخابات ریاست جمهوری این دوره، درحالی برگزار می‌شود که ایران عزیز، از آزمون‌های سخت و دشوار مقابله با استکبار جهانی، در عرصه دفاعی، امنیتی و سیاسی، سربلند بیرون آمده و به‌عنوان قدرت برتر منطقه‌ای، الهام‌بخش نیروهای آزادیخواه جهان شده است. مردم عزیز ایران اسلامی، در سال‌های گذشته، در برابر جنگ روانی و فشار حداکثری و جنگ اقتصادی، جانانه مقاومت کرده‌اند و با تحمل رنج و سختی‌های بسیار، سرو قامت و درخشان، برای برداشتن قدم‌های بلندتر در گام دوم انقلاب اسلامی آماده می‌شوند.

این پیام اضافه کرد: ما نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها و امامان جمعه سراسر کشور، اطمینان داریم؛ ملت بزرگ و آگاه ایران اسلامی، باوجود همه گلایه‌ها و دلخوری‌هایی که از کاستی‌ها و ضعف تدبیرها دارند، با درک عمیق و هوشمندانه از شرایط کشور و لزوم مشارکت پرشور و تأثیرگذار، در این مقطع زمانی مهم نیز برگ زرین دیگری در کتاب جهاد، ایثار و مقاومت انقلابی خود ثبت خواهند کرد.

نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها و ائمه جمعه کشور یادآور شدند: در آستانه روز بزرگ ۲۸خرداد، شما را به مشارکت پرشور و انتخاب خدمتگزاری شایسته، توانمند، مردم باور و فسادستیز که به کار جهادی و روحیه انقلابی، جوانگرایی و ایجاد زمینه برای نقش‌آفرینی رویش‌های انقلاب اسلامی در عرصه مدیریتی، باور و التزام داشته باشد، برای تصدی مسئولیت خطیر و بی‌بدیل قوه مجریه و نیز انتخاب نمایندگانی امین، پاکدست و کارآمد، برای شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت می‌کنیم.

در متن این پیام آمده است: انشاالله به برکت دهه کرامت و با تأسی به سیره کریمه اهل بیت (سلام‌الله‌علیها) در حرکت جهادگونه و خستگی‌ناپذیر در مسیر ولایت، در لیله‌القدر نظام اسلامی، با عنایت الهی و الطاف حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) و امداد ارواح مطهر شهیدان، به‌ویژه شهید سلیمانی، بهترین تقدیرها به‌دست مردم تاریخ‌ساز ام‌القرای جهان اسلام رقم خواهد خورد.  

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میاندوره‌ای مجلس یازدهم و دومین دوره پنجمین دور خبرگان رهبری پس فردا- جمعه- برگزار می‌شود

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ انقلاب اسلامی ایران انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات انتخاباتی پروندهٔ خبری تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری احراز صلاحیت داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ انقلاب اسلامی ایران انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰ انقلاب اسلامی ایران انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری انقلاب اسلامی دوره انتخابات نظام اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۷۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم رحیمی نیا، صبح دوشنبه در اولین جلسه شورای اداری این اداره کل در سال ۱۴۰۳، اظهار داشت: با توجه به اهمیت مشارکت مردم در حفظ و احیای منابع طبیعی، در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به سال جهش تولید با مشارکت مردم مزین شده، برنامه‌های ویژه‌ای برای مردمی‌سازی فعالیت‌های این حوزه در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ما معتقدیم با مشارکت فعال مردم، می‌توانیم گام‌های موثرتری در جهت توسعه پایدار و حفظ منابع طبیعی برداریم افزود: منابع طبیعی متعلق به مردم است و در همه فعالیت‌های حوزه منابع طبیعی مردم همراه و همگام هستند.

وی مشارکت در فعالیت‌های آبخیزداری، نهال‌کاری، حفاظت از جنگل‌ها و مراتع، توسعه گیاهان دارویی و همچنین اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سال گذشته را برخی از اقدامات انجام شده در راستای مردمی‌سازی فعالیت‌های منابع طبیعی و آبخیزداری در جنوب کرمان عنوان کرد.

رحیمی نیا، افزود: در راستای تحقق طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سال جاری در هر شهرستان یک نهالستان راه اندازی و تولید نهال بر اساس نیاز همان شهرستان صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه آبخیزداری و آبخوان داری ۲۰۵ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام نیاز است، خواستار رایزنی رؤسای ادارات با فرمانداران جهت تأمین اعتبار در این خصوص شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان، بر برگزاری دوره‌های آموزشی در مناطق بحرانی برای مردم و جوامع محلی در زمینه‌های مختلف منابع طبیعی، از جمله آبخیزداری، نهال‌کاری، حفاظت از جنگل‌ها و مراتع و اطفا حریق تاکید و با اشاره به اینکه مردمی‌سازی فعالیت‌های منابع طبیعی و آبخیزداری فواید و اثرات مثبت متعددی دارد خاطرنشان کرد: طرح‌های آبخیزداری بر اساس طرح جامع مدیریت حوضه آبخیز اجرایی و بایستی اولویت با مناطق محروم و روستایی و با مشارکت مردم صورت پذیرد.

اجرای پروژه‌های بیولوژیک در پایین دست پروژه‌های پخش سیلاب، مدیریت چرای غیرمجاز و بی رویه دام، نظارت بر برداشت اصولی از مراتع، نظارت و صدور مجوزات حمل چوب به صورت روزانه، نظارت دقیق بر اجرای طرح‌های مرتعداری، صداقت در کار، تکریم و تسریع در کار ارباب رجوع و صرفه جویی در هزینه‌ها از دیگر موارد مطرح شده و مورد تاکید مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان در این جلسه بود.

گفتنی است در پایان این جلسه حکم ابلاغ حسین مشایخی با حفظ سمت به عنوان دستیار مردمی سازی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان به وی اهدا شد.

کد خبر 6092125

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  •  کارگران، ستون‌های استوار نظام و مظهر خلاقیت و تلاش بی‌وقفه
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • تشکیل شوراها به منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها است
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند