Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@18:37:39 GMT

انجام نرده حفاظ دور ساختمان بهترین امنیت منزل شما

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۷۴۴۴

انجام نرده حفاظ دور ساختمان بهترین امنیت منزل شما

هشتاد درصد سارقان منزل نه از درب ورودی بلکه از پنجره و روی دیوار وارد خانه شده اند و اقدام به سرقت وسایل مهم و قیمتی منزل کرده اند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام شرکت آهن سازه، بخصوص خانه های ویلایی و آپارتمانهای طبقه اول که پنجره رو به خیابان یا فضای باز دارند، مکانهایی مناسب برای سرقت هستند چون سارق می تواند از پنجره و روی دیوار حیاط بدون حفاظ وارد و خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی ممکن است در منزل باشید و کسی از پنجره باز بدون حفاظ منزل شما وارد شود و اقدام به سرقت کند . 

درب آکاردئونی

با نصب و پرداخت قیمت درب آکاردئونی آپارتمان در کرج و تهران می توانید امنیت درب ورودی آپارتمان خود را تضمین نمایید و حفاظ درب آهن سازه می تواند مانند یک سرمایه گذاری بلندمدت نیز برای شما باشد. اگر نگاهی به آمار دزدی ها در شهرهای بزرگ امروز بیندازید متوجه خواهید شد که این هزینه حتی می تواند کمتر از هزینه دو جفت کفش اورجینال شما باشد. هزینه ای که می تواند خیال شما را بابت امنیت ساختمانتان کاملا راحت نماید. درب آکاردئونی ( Accordion door ) یک حفاظ است و برای حفاظت خانه ها در جلو منازل استفاده می شوند. درب های آکاردئونی نوعی درب تاشو می باشند و تاریخچه قدیمی نیز دارا هستند. درب های آکاردئونی مصارف زیادی در ساختمان های تجاری و مسکونی دارا هستند. حفاظ اکاردئونی با الهام گیری از سازهای اکارئون که حالت های باز و بسته شده اند، ساخته شده اند. این درب های اکاردئونی نیز با اصطلاحات درب های کشویی و یا کر کره ای نیز شناخته می شوند. هدف ساخته شدن درب اکاردئونی در حقیقت حفاظت از ساختمان و استفاده بهینه از فضا بوده است.

انواع درب آکاردئونی آهنی و فلزی برای ایمنی بیشتر روی ورودی های ساختمان های مسکونی، تجاری، کارگاه ها، انبارها و ... نصب می شد. یک ریل فلزی در بالای حفاظ نصب شده که وزن حفاظ و بخش چرخدار را تحمل می کند. جنس این سازه اغلب از پروفیل آهن است. فلز ضایعاتی و دست دوم در ساخت حفاظ آکاردئونی به کار نمی رود و تنها پروفیل و تسمه فابریک مرغوب با استحکام بالا برای ساخت حفاظ مناسب است. متریال اولیه مرغوب و قفل های استاندارد و سفارشی کیفیت ساخت حفاظ آکاردئونی را بالا می برد. به هیچوجه تنها با باز شدن یکی از قفل ها حفاظ درب باز نخواهد شد و حتما باید تک تک قفل ها باز شود. به این ترتیب زمان بیشتری صرف باز شدن قفل ها می شود که همین امر امکان سرقت و دزدی را تا حد بسیار زیادی کم می کند و یادمان باشد هیچوقت دزد جای سخت را انتخاب نمی کند تا تایم کمتری برای سرقت داشته باشد.

حفاظ شاخ گوزنی

شاخ گوزنی یکی از محصولات آهنی است که با میلگرد تولید می شود، حفاظ شاخ گوزنی بالای دیوار و درب و همچنین به عنوان نرده حفاظ امنیتی استفاده می شود که در ارتفاع های مختلف و استاندارد 70 سانت، 90 سانت، یک متر و یک متر و بیست ساخته و تولید می شود. این نوع حفاظ های معروف به شاخ گوزنی بنابر تراکمی که تولید می شوند قیمت های مختلفی دارند که از نظر ظاهری و وزنی پر و سنگین هستند سازندگان شاخ‌گوزنی آنها را در رنگهای مختلفی تولید می کنند که با توجه به سلیقه مشتری تنوع بالایی دارند. گروه تولیدی شاخ‌گوزنی آهن سازه تولید کننده عمده انواع حفاظ شاخ گوزنی می باشد که با ارائه نمایندگی در سراسر ایران فعالیت دارد. شاخ گوزنی ها در صنعت از میلگرد های شمشی و فولادی ساخته می شوند ابعادی که در ساخت قطعات شاخ گوزنی استفاده می شود در سایز بندی های استاندارد از سه سانت تا یک متر بیست سانت برش داده می شوند و برای اینکه حفاظ شاخ گوزنی امنیت بیشتری وموانع بهتری ایجاد کند نوک انها را تیز می کنند که مانند سوزن و تیغ می شوند و اجازه عبور به افراد و حیوانات را نمی دهند.

حفاظ شاخ گوزنی یکی از انواع حفاظ های آهنی دیوار است که شگرد بسیار خارق العاده ای برای به دام انداختن افراد مزاحم دارد. هیچ راه فراری از این نرده آهنی محافظ دیوار برای هیچ جنبده ای وجود ندارد. تعاریف و ویژگی های بسیار زیادی برای نرده آهنی شاخ گوزنی بیان شده که گاهی اوقات اغراق آمیز و برخی مواقع هم جای بحث  دارند، اما در نهایت این حفاظ آهنی دیوار را می توان از جمله پرطرفدارترین و پر استفاده ترین انواع حفاظ دیوار دانست.

حفاظ پنجره

آپارتمان های طبقه اول و دوم که پنجره ای رو به خیابان یا فضای باز دارند و خانه های ویلایی به طور صد در صد برای امنیتشان نیاز به نرده پنجره آهنی دارند. پنجره خانه یا آپارتمان طبقه اول شما راه بسیار مناسبی برای ورود به منزل شخصی شما و حریم امنتان است، یکی از روش‌های اصولی محافظت و پوشش پنجره و در ساختمان از عوامل مختلف بیرونی، ساخت حفاظ پنجره و در است. با نصب حفاظ مخصوص بر روی انواع پنجره و در ساختمان‌های مسکونی و تجاری امکان رخ دادن بسیاری از حوادث کاهش پیدا کرده و نمای ساختمان زیباتر به نظر می‌آید. امروزه ساخت حفاظ در و پنجره توسط افراد متخصص و کار بلد در این زمینه و بر اساس نوع درب و پنجره صورت می‌گیرد. 

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نرده حفاظ امنیت منزل حفاظ شاخ گوزنی ساخت حفاظ قفل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۷۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است

اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره روند ساخت مسکن در کشور گفت: یک مقداری با آن تعدادی که برای ساخت مسکن در کشور مطرح شده فاصله داریم البته فوت وزیر سابق راه و شهرسازی هم در این زمینه بی‌تاثیر نبود همچنین یک مقداری هم بر روی شیوه کار مسئله پیش آمد که الان حل شده، اما تنها چیزی که باقی مانده، همکاری بانک‌ها است.

وی اظهار کرد: اگر بانک‌ها بیایند و سهم خود را بدهند جهش خیلی خوبی در ساخت مسکن به‌وجود خواهد آمد.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: بانک مرکزی و شورای عالی مسکن گام‌هایی را برداشته‌اند و میزان وامشان قبلا صفر بود، اما الان وامشان بین ۱۵، ۱۶ و ۱۷ درصد است البته بانک‌های خصوصی میزان وامشان صفر است و در این زمینه باید کاری انجام شود، چون اگر وامی نباشد اصلا کاری انجام نمی‌شود.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس تصریح کرد: می‌توان تا آنجایی که امکان‌پذیر است زمین را به مردم بدهیم و به‌جای آن وام ندهیم البته قبلا هم این کار انجام می‌شده است لذا از این سیاست وزارت راه استقبال می‌کنیم تا در شهر‌هایی که امکانش وجود دارد زمین رایگان بدهند تا مردم خود خانه بسازند و شعار سال مبنی بر جهش تولید و مشارکت مردم را محقق کنیم.

شاکری اظهار کرد: زمین اگر برای فرد باشد مردم شده باشد که ماشین و طلای خود را بفروشند این کار را می‌کنند تا خانه خود را بسازند و در آن زندگی کنند بنابراین باید این امر در اولویت اول باشد، چون در همکاری نکردن بانک‌ها دادن زمین رایگان به مردم برای اینکه خودشان ذیل نظارت شهرداری‌ها و نظام مهندسی اقدام به ساخت و ساز کنند بهترین کار است.

عضو کمیسیون عمران مجلس بیان‌کرد: فاصله آورده مردم و تسهیلات بانکی با قیمت تمام شده معنادار است و اگر فکری برای آن نکنیم مردم باز گرفتار می‌شوند یعنی یک جایی می‌گویند برویم آن را به دلال‌ها بفروشیم یا اینکه نرخ سود را در ۱۸ درصد نگه داریم، چون تعدادی از مردم نمی‌توانند از آن استفاده کنند بنابراین اهدای زمین رایگان به مردم و آمدن بانک‌ها برای انجام کار سرعت ساخت‌وساز را بالا می‌برد.

وی تاکید کرد: به نظرم تصمیمات درستی اتخاذ شده و باید با سرعت کار را جلو ببریم همچنین به ازای تخریب یک واحد فرسوده حداقل می‌توان سه واحد ساخت لذا باید برای بافت‌های فرسوده فکری کرد تا بخشی از مشکلات شهر‌های بزرگ حل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر
  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • مشق نوشتن دانش‌آموزان چینی زیر سرم/ شکست اصلاحات آموزشی چین برای تکالیف منزل (فیلم)
  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟