Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال پرتغال روز گذشته در رقابت‌های قهرمانی اروپا برابر مجارستان با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شود.

سهم کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغال در این مسابقه دو گل در دقایق ۸۶ و ۹۱ بود. به این ترتیب رونالدو تعداد گل‌های ملی خود را به ۱۰۶ گل افزایش داد تا فاصله اش با علی دایی آقای گل ملی جهان به عدد سه کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی دایی سال هاست با ۱۰۹ گل ملی، آقای گل جهان است و نزدیک شدن رونالدو به رکورد کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران در یک سال گذشته بارها سوژه رسانه‌های معتبر دنیا شده است.

این موضوعی است که «فرناندو سانتوس» سرمربی تیم ملی پرتغال هم بارها درباره آن صحبت کرده است.

تازه‌ترین صحبت‌های سانتوس درباره رکورد گل‌های ملی جهان و نزدیک شدن رونالدو به علی دایی در پایان بازی با مجارستان بوده است.

سانتوس در این خصوص گفت: من بارها گفته‌ام. رونالدو یک سال و نیم دیگر فرصت دارد تا چهار یا پنج گل به ثمر برساند. اگر متوجه نشوید خیلی عجیب خواهد بود.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۷۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید

به گزارش "ورزش سه"، اورتون شب گذشته در دیدار معوقه از رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف لیورپول رفت و موفق شد این حریف همشهری و قدیمی‌اش را با دو گل شکست دهد و یک پیروزی شیرین را به دست آورد.

این شکست باعث شد که شاگردان یورگن کلوپ از کورس قهرمانی این مسابقات عقب بمانند و شرایط برای رسیدن به این جام برای آنها بسیار دشوار شود. نکته جالب اینجاست که اورتون از زمان پیروزی برابر لیورپول تحت هدایت آنچلوتی در فصل 21-2020 دیگر موفق به کسب سه امتیاز بازی برابر این تیم نشده بود.

حالا دایش در کنار این مربی ایتالیایی تنها مربیانی هستند که موفق شده‌اند لیورپول را شکست دهند و این رکورد جذاب به نام او هم ثبت شده است. تلاش اورتون برای فرار از منطقه سقوط و ادامه حضور در لیگ برتر در فصل آینده همچنان ادامه دارد و سه امتیاز این بازی می‌تواند کمک شایانی به آنها در رسیدن به این هدف کند.

این تیم در این فصل با معضل جدی کسر امتیازهای متوالی روبرو بوده و در حال حاضر در جایگاه شانزدهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ایستاده است و امیدوار است که بتواند در دیدارهای پیش رو فاصله‌اش را با قعر جدول بیشتر کند.

دیگر خبرها

  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • لوپتگی حالا شیطان است؛ اسلوت بهترین شغل دنیا را می‌گیرد
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • (ویدئو) رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد
  • ببینید | لحظه شکستن رکورد سنگین‌ترین مشت جهان
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • علی دایی سرمربی پرسپولیس می‌شود؟
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏