Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@02:01:59 GMT

کرمانشاه در لیگ یوگا سوم ایران شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۷۵۶۰

کرمانشاه در لیگ یوگا سوم ایران شد

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات ورزش های همگانی استان کرمانشاه از پایان رقابت های لیگ سراسری یوگا خبرداد و گفت: کرمانشاهیان با ارسال 594 فیلم در بخش تیمی این رقابت‌ها به مقام سوم کشور رسیدند.

نریمان رحمانی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به اجرای طرح سراسری لیگ یوگا، اظهارکرد: این رقابت ها در دو سطح تیمی و حرفه ای و در شش رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان "الف"، بزرگسالان "ب" و پیشکسوتان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: سطح تیمی این لیگ برای ورزشکاران مبتدی رشته یوگا بود که از 20 اردیبشت تا 20 خرداد به مدت یک ماه برگزار شد و اخیرا نتایج آن از سوی فدراسیون همگانی اعلام شده است.

رئیس هیات ورزش های همگانی کرمانشاه افزود: ورزشکاران علاقمند به شرکت در این طرح شش حرکات از میان حرکاتی که در شناسنامه حرکات آسانا وجود داشت را انتخاب و در قالب ویدئوی 180 ثانیه ای اجرا و آن را در سایت بارگذاری کردند.

وی از ارسال 594 ویدئو از کرمانشاه در بخش تیمی خبرداد و گفت: براساس اعلام فدراسیون همگانی، کرمانشاه بعد از استان های خراسان شمالی و بوشهر توانست رتبه سوم کشور را بدست آورد.

رئیس هیات ورزش همگانی کرمانشاه به برگزاری سطح حرفه ای لیگ یوگا نیز اشاره کرد و گفت: مرحله استانی این سطح از 20 اردیبهشت تا سوم خرداد به مدت 15 روز ادامه داشت و سه نفر برتر هر رده سنی به مرحله کشوری که از 15 اردیبهشت تا 20 خرداد بود راه پیدا کردند.

وی با بیان اینکه نتایج این بخش هنوز از سوی فدراسیون اعلام نشده، تاکید کرد: نفرات برتر این سطح نیز به اردوی انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی 2020 دعوت خواهند شد.

رحمانی در ادامه برگزاری این رقابت ها را باعث توسعه این رشته و ایجاد فضای رقابتی سالم بین ورزشکاران آن دانست و افزود: بهبود سطح مهارت ها برای حضور در مسابقات ملی و بین المللی، پیشرفت در تکنیک ها، آشنایی با علم حرکات همگام با آخرین متدهای روز دنیا، ایجاد انگیزه، استعدادیابی و آشنایی و ترغیب مردم با این رشته از دیگر اهداف برگزاری لیگ یوگا بود.

وی در ادامه با بیان اینکه از حدود یک سال و نیم پیش که بیماری کرونا شیوع پیدا کرده فدراسیون ورزش همگانی برای ترغیب مردم به تحرک و ورزش کردن برنامه های مختلفی را تدارک دیده، اظهار کرد: این فدراسیون در اقدامی جدید و مبتکرانه برگزاری لیگ های ورزشی را در دستور کار قرارداده که قطعا تاثیر مثبت آن بزودی نمایان خواهد شد.

رئیس هیات ورزش های همگانی کرمانشاه به برگزاری موفق لیگ تندرستی طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: برگزاری این لیگ فصلی جدید را در ورزش همگانی کشور ایجاد کرد که پیامدِ آن برنامه ریزی برگزاری لیگ های ورزشی در کمیته های تحت پوشش فدراسیون بود.

وی در پایان با تقدیر از راهبری مناسب این فدراسیون که منجر به ایجاد گفتمان جدید ورزش همگانی شده افزود : امیدوارم به زودی شاهد پایان یافتن بیماری کرونا باشیم تا امکان اجرای برنامه ها به صورت حضوری و با مشارکت تمام علاقه مندان ایجاد شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یوگا كرمانشاه استانی ورزشی رئیس هیات ورزش ورزش همگانی رقابت ها لیگ یوگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۷۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد

به گزارش “ورزش سه”، در بخشی از این حکم آمده است:

نظر به تخصص، تجربیات و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت دبیر کل فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید. امید است با تلاش و جدیتی که در جنابعالی سراغ است، اهتمام خود را در راستای سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کبدی بعمل آورید.

رشیدی دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی بوده و پیش از این به مدت ۷ سال مسولیت روابط عمومی و بین الملل فدراسیون را در کارنامه خود داشته است.

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد