Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام سید عباس موسوی در آستانه فرارسیدن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست ‌جمهوری همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای دوم مجلس خبرگان رهبری گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همواره مکان و جای دشمنان انقلاب و استکبار جهانی مشخص بوده است و اینان مخالف و دشمن تحقق اراده ملت ایران بوده اند؛ بنابراین جای شگفتی نیست که با همه امکانات و دستگاه های تبلیغاتی و رسانه‌ای خود سعی در بی اهمیت جلوه دادن انتخابات پیش رو دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چراکه در  ۴۰ سال گذشته نیز مردم ما را از شرکت در انتخابات و هر آنچه که تحقق اراده جمعی ملت شریف ایران بوده است باز داشته اند.

وی افزود: اما ملت ما باید همواره هوشیار باشد و بداند که در برابر این افراد در کجا ایستاده است زیرا به فرمایش سردار سرافراز اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی امروز قرارگاه حسین بن علی علیه السلام ایران است و جمهوری اسلامی حرم است در نتیجه مردم باید بدانند که در کدام موضع و صف قرار دارند، در حرم ایستاده اند و یا در برابر و علیه آن؛ لذا حضور مردم ایران در پای صندوق های رای و شرکت در انتخابات دفاع از کیان جمهوری اسلامی، منافع ملت و کشور عزیز است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس در ادامه با اشاره به مشکلات کشور و وضعیت معیشتی مردم گفت: البته بر هیچ کس پوشیده نیست که در کشور مشکلات و مسائلی وجود دارد و بخش عمده‌ای از آنها مشکلات اقتصادی و معیشتی است و امروز دامنگیر افراد زیادی شده است اما اتفاقاً برای حل همین مشکلات است که باید در انتخاب حضور داشت و شرکت کرد و همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید کرده اند، انتخابات در یک روز است اما اثر آن تا چند سال باقی می ماند و سرنوشت کشور را در سال های آینده با انتخاب خود رقم می زنیم و ما هستیم که تعیین می کنیم در سال های بعد کشور چگونه حرکت کند.

حجت الاسلام موسوی سفارش یکدیگر به شرکت در انتخابات را از مصادیق امور خیر، برّ و نیکی و تواصی به حق دانست و افزود: در برابر دستگاه تبلیغی و امکانات رسانه ای دشمن هر یک از مردم شریف ایران باید خود یک مبلغ باشد، ضمن آن که حضور و شرکت در انتخابات را وظیفه و تکلیف شرعی خود بدانیم، دیگران را نیز به این کار خیر و نیک دعوت و سفارش کنیم و برای آحاد تبیین کنیم راه برون رفت از مشکلات فعلی کشور انتخاب فرد اصلح برای قوه مجریه است و نباید نسبت به سرنوشت خودمان بی تفاوت و بی انگیزه باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینکه انتخاب درست می تواند نیروی محرکه کشور در پیشرفت و ترقی در تمامی حوزه ها باشد گفت: انتخاب فردی با توان مدیریت و اراده قوی و کارآمدی بالا برای حل مشکلات کشور از جمله توصیه ‌های رهبر معظم انقلاب است و چنین انتخابی قطعا اثرات مثبت در آینده کشور، جوانان و دمیدن روح امید در جامعه خواهد داشت.

وی در پایان تاکید کرد: امنیت امروز ایران اسلامی نتیجه حضور رزمندگان، شهدا و مدافعان حرم در میدان نبرد حق علیه باطل بوده است و تکلیف شرعی و وظیفه امروز همه مردم ایران نیز شرکت و حضور در میدان انتخابات و سرنگونی توطئه های دشمنان جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: حجت الاسلام موسوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس انتخاب اصلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۷۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: ایثارگران به عنوان میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند و با کار جهادی برای رفع مشکلات مردم و جامعه ایثارگران باید گام برداشت.

ابوطالب شفقت، امروز در دیدار صمیمی با گروه‌ها و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مجتمع توانبخشی ایثار اظهار کرد: ایثارگران و جانبازان شاهدان قابل رویت هستند.

استاندار لرستان افزود: برای دیدن شهدای والامقام باید بصیرت داشته باشیم و باید از شهدا درس بگیریم.

وی از ایثارگران به عنوان میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: با مهربانی مردم به ویژه جامعه ایثارگر مشقت کاری برای ما آسان می‌شود.

شفقت خاطرنشان‌کرد: در دوران بعد از انقلاب ضمن اینکه دشمنان هجمه‌های مختلفی برای ما داشتند و دارند و خواهند داشت، با وجود همه این مشکلات توانسته ایم رو به جلو حرکت کنیم. 

وی بیان‌ کرد: تمام توان و تلاش را بکار خواهیم گرفت که مشکلات را برطرف کنیم و مسئولین باید جهادی کار کنند تا کم‌کاری‌ها جبران شود. 

استاندار لرستان با اشاره به نقش ایثارگران در جامعه اظهارکرد: به پشتیبانی جامعه ایثارگر افتخار می‌کنم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • قانون‌گذاری باید در کنار نظارت قرار گیرد