Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم غبارروبی ضریح مطهر امامزاده محمد‌(ع) کرمان همزمان با روز تجلیل از امام زادگان و بقاع متبرکه برگزار شد.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از"راه آرمان"صبح امروز همزمان دهه کرامت و روز تجلیل از امام زادگان و بقاع متبرکه مراسم غبارروبی مضجع مطهر امامزاده محمد‌(ع) کرمان با حضور خادمان آستان مقدس آن حضرت و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امامزاده سید محمد ملقب به شاهزاده محمد از سادات جلیل‌القدر و عظیم الشان است که با دو واسطه به امام کاظم‌(ع) منتسب است و پدر شاهزاده محمد، ابراهیم مجاب از سادات بزرگوار هستند که به کربلا عزیمت کرده و در همانجا سکنی گزیدند، ابراهیم مجاب که به ضریر کوفی نیز معروف‌اند تا پایان عمر مجاور حرم حسینی بودند و در همانجا رحلت کردند که قبرشان نیز در زاویه شمال غربی رواق امام حسین(ع)قرار دارد.

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۷۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده قضایی برای حریق بازارچه امامزاده ابراهیم شفت گیلان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت از تشکیل پرونده قضایی برای حریق شب گذشته بازارچه امامزاده ابراهیم شفت خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، علی اصغر چگینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت پس از بازدید میدانی از بازارچه امامزاده ابراهیم شفت اظهار داشت: آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت از ساعت 12 شب 13 اردیبهشت آغاز شد و ده‌ها واحد مسکونی و تجاری به طور کامل در آتش سوختند.

‏وی در پایان گفت: ضمن تشکیل پرونده قضایی، دستور تحقیقات در راستای کشف علت حریق صادر شده و علت حریق پس اعلام نظر کارشناسان متخصص امر مشخص خواهد شد.

بررسی ابعاد حادثه حریق امام زاده ابراهیم(ع) شفت با حضور میدانی استاندار گیلان

اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان به همراه چندین تن از مسؤولان استانی و شهرستانی در محل آتش‌سوزی شهرک امام‌زاده ابراهیم(ع) شهرستان  شفت حضور یافت.

وی در جریان این حادثه قرار گرفت و پیگیر میزان خسارت وارد شده به مردم شد و دستوراتی را در این راستا صادر کرد.

استاندار گیلان ضمن ابراز تاسف از این وقوع حادثه و بروز خسارات مالی و نیز با بیان اینکه به حمدالهی این حریق خسارات جانی به همراه نداشته است؛ دستور داد که ابعاد گوناگون این حریق به صورت دقیق کارشناسی‌ و نتیجه آن به استانداری اعلام شود.

عباسی با تاکید بر اینکه دولت مردمی سیزدهم در کنار مردم است، گفت: قطعا دولت در جبران خسارات وارده مالی کمک حال مردم است و نیز در ساخت اصولی و مهندسی احداثات منطقه امام زاده ابراهیم(ع) با سازه هایی که دیگر شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم تاکید دارد.

همچنین بامداد امروز با دستور استاندار گیلان در پی وقوع این حریق، بلافاصله معاونین و مدیران ستادی و مسئولان مرتبط و نیروهای امدادی و خدمات رسان در ساعات ابتدایی این حریق در محل حادثه حاضر شدند.

مردم نیز در حضور استاندار گیلان موضوعات و مشکلات خود را بیان کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در سوگ امام جعفر صادق (ع) فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • پای دستگاه قضا به پرونده حریق امام‌زاده ابراهیم شفت باز شد
  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • پرونده قضایی برای حریق بازارچه امامزاده ابراهیم شفت گیلان
  • امام‌زاده ابراهیم کجاست و چرا سرخط اخبار قرار گرفت؟
  • آمار خسارت آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمد شفیع فیضی زاده در ایلام
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد