Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام ناصر خدایاری در دیدار با کارکنان و سرپرست خبرگزاری فارس در آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه برای حفظ جمهوریت و اسلامیت نظام راهی جز مشارکت در انتخابات نداریم، اظهار داشت: باید با حضور در پای صندوق‌های رای دشمنان را ناامید کرده و راه اصلاح کشور را با حضور در پای صندوق‌های رای هموار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات اختیاری نیست، افزود: در شرایطی قرار داریم که مجبور به شرکت در انتخابات هستیم و اگر مشارکت فعال و مبنی بر جریانات سیاسی انتخابات باشد بدون شک می‌توانیم موفق عمل کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در این برهه زمانی که رسانه‌های غربی به دنبال عدم مشارکت مردم هستند و از طریق بنگاه‌های خبری خود سعی در خنثی نشان دادن مردم ایران برای حضور در انتخابات دارند، باید رسانه‌های داخلی فضا را مدیریت کرده و مردم را به مشارکت دعوت کنند.

خدایاری خواستار مثبت اندیشی رسانه‌ها شد و گفت: باید چرایی وضعیت موجود بررسی و نسبت به مدیریت فضای حاکم بر جامعه تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است، اظهار داشت: زمانی که مقام معظم رهبری نسبت به مشارکت مردم در انتخابات تاکید کرده است، حجت بر تمام مردم تمام می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه وضعیت کنونی کشور ماحصل اقدامات 12 دولت است، ادامه داد: با عدم مشارکت در انتخابات نه تنها هیچ نقیصه‌ای اصلاح نمی‌شود بلکه یک دسته اقلیت برای اکثریت تصمیم می‌‌گیرند.

خدایاری با بیان اینکه باید هم جوانب مثبت و هم جوانب منفی دولت را ببینیم، اعلام کرد: نگاه سیاه و یا نگاه سفید به عملکرد دولت به دور از انصاف است و بدون شک هر یک از دولت‌ها در کار ضعف‌هایی که دارند، نقاط قوتی نیز دارند.

وی با بیان اینکه در موضوع مشارکت باید حب و بغض را کنار بگذاریم، اظهار داشت: در این میان نقش رسانه‌ها در جلب حداکثری مشارکت غیرقابل انکار است.

این مقام مسوول با بیان اینکه راهی جز فایق آمدن بر مشکلات نداریم، گفت: تنها راهی که می‌توان بر مشکلات فایق آمد، مشارکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است.

وی با بیان اینکه مشکلاتی که با عدم مشارکت به وجود می‌آید تحت هیچ شرایطی قابل جبران نیست، افزود: مردم نقش اساسی در انتخابات دارند و نظام بدون اسلامیت و جمهوریت معنای واقعی خود را از دست می دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: جمهوریت و اسلامیت لازم و ملزوم هم هستند و اسلام بدون جمهوریت معنی ندارد.

رویکرد خبر خوب در تولیدات خبرگزاری فارس آذربایجان‌غربی

سرپرست استانی خبرگزاری فارس در آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار، اظهار داشت: رویکرد خبرگزاری فارس در 2 سال اخیر انتشار اخبار خوب و حال خوب‌کن است.

محمد نعمت‌دوست افزود: خبرگزاری فارس در استان آذربایجان‌غربی به تبع سیاست‌های کلی که دارد و جدا از موضوع دولت و اینکه کدام دولت روی کار است و آیا سیاست دولت با سیاست خبرگزاری همخوانی دارد یا نه، در راستای امیدآفرینی در بین مردم جامعه اقدام به انتشار اخبار خوب می‌کند.

وی گفت: در این نوع از اخبار جبهه‌گیری سیاسی را کنار گذاشته و سعی داریم مبتنی بر واقعیت‌ها در کنار انتقاد از عملکرد مدیران استانی، سعی داریم در قالب اخبار خوب، شور و نشاط و امید را در لایه‌های مختلف جامعه تزریق کنیم.

رییس خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی گفت: خبرگزاری فارس جایگاه مرجع را در اخبار و گزارش‌ها دارد و انتظار می‌ر‌ود در سال‌های آینده نیز این جایگاه را حفظ کند.

یوسف پیربداقی افزود: پرداخت به مسایل قومی و منطقه‌ای یکی از ضروریات کار خبرنگاری است ولی خبرگزاری فارس در سال‌های متمادی به این موضوع کمتر پرداخته است که با توجه به ظرفیت‌های این استان در تنوع قومیتی به نظر می‌رسد ضرورت دارد این خبرگزاری نسبت به مسائل قومی بی‌تفاوت نباشد.

وی با بیان اینکه اخبار خبرگزاری فارس آذربایجان غربی به عنوان اخبار مرجع در سایر رسانه‌های محلی مورد استفاده قرار می‌گیرد، افزود: امیدواریم این روند در خبرگزاری فارس همچنان حفظ شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مشارکت انتخابات آذربایجان غربی فرهنگ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی مشارکت در انتخابات خبرگزاری فارس رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: برای توسعه ساخت مسکن در سطح استان از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن نهایت بهره برداری شود.

رسول عطائی در دیدار با مدیرعامل و اعضای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا-موسسه امین در آذربایجان غربی، بیان کرد: هم افزایی و بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود و توسعه روش‌های صنعتی می‌تواند سرعت و کیفیت تولید مسکن در استان را افزایش دهد.

وی ادامه داد: در طرح نهضت ملی مسکن در تلاش هستیم تا از ظرفیت تمامی نهادهایی که امکان همکاری و همراهی را دارند استفاده کنیم.

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: این هم افزایی می تواند در بخش های عملیات های زیربنایی، روبنایی، آماده‌سازی و ساخت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن به کار گرفته شوند.

عطائی اضافه کرد: راه وشهرسازی آذربایجان غربی آماده هر گونه همکاری با قرارگاه امین در راستای اجرای طرح های راه وشهرسازی به خصوص طرح های نهضت ملی است.

دیگر خبرها

  • حقیقت زیر پای تمدن افسار گسیخته غربی در حال لگدمال است
  • ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد
  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن در آذربایجان غربی
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول
  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد