Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام گفت: رقابت در المپیک بسیار سخت است و به نظرم علی آقا میرزایی به فینال B هم صعود کند کار بزرگی انجام داده است.

به گزارش ایسنا، ایرج اقلیمی پس از پایان تست انتخابی المپیک و برنده شدن علی آقا میرزایی بیان کرد: از قبل هماهنگ و اعلام شده بود که چون سهمیه مربوط به ایران است، کسانی که مدعی هستند می توانند در تست انتخابی المپیک شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز این تست انجام شد. آقامیرزایی خسته بود و اردوها و تمرینات سختی داریم تا بتوانیم در میدان سخت المپیک یک رکورد زمانی خوب را به جا بگذاریم.

او ادامه داد: با توجه به گرمای شدید تهران، کار برای ورزشکاران  سخت است و حتی تنفس آنها را مشکل می‌کند. فدراسیون در حال هماهنگی است تا اردوی سه هفته ای در خارج از کشور داشته باشیم. با مجارستان و چین مکاتبه کردیم اما به دلیل شرایط کرونا جواب منفی دادند. با آذربایجان مکاتبه کردیم، آنها جواب مثبت دادند و در تلاشیم که در این کشور اردو داشته باشیم.

اقلیمی در پاسخ به این سوال که آیا پیش‌بینی می‌کردید نتیجه انتخابی به سود علی آقامیرزایی باشد، گفت: من همه ورزشکاران را می‌شناسم و شرایط تمرینی آنها را خودم هماهنگ می کنم ولی به هر حال بچه‌ها باید خود را محک بزنند و همین که قویدل جرات پیدا کرد و در تست حاضر شد از نظر روحی برای او بسیار خوب است. این هم یک مسابقه حساس بود و در رقابت‌های آتی به او کمک خواهد کرد.

سرمربی آب های آرام در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه هدف‌گذاری آقامیرزایی حضور در فینال A المپیک است و این کار شدنی است یا خیر، تصریح کرد: المپیک بسیار سخت است. برای قرار گرفتن در  فینال A برنامه‌ریزی سنگینی لازم داریم. برای مثال ما زمستان در مناطق گرمسیر نرفتیم و کرونا مانع آن شد. حتی با قشم و بندر خمیر مکاتبه کردیم اما به خاطر کرونا انجام نشد. رسیدن به فینال A و کسب مدال المپیک دست یافتنی است البته یک برنامه‌ریزی ۸ تا ۱۲ ساله لازم است. ما برای قرار گرفتن در فینال A تلاش خود را انجام می دهیم ولی سخت است. مسابقات اروپایی و جهانی در حال برگزاری است و تایم‌های ۱۰ نفر اول زیر ۳۰ ثانیه است. تایم ما ۳۵ تا ۳۶ ثانیه است و اگر آن را به ۳۱تا ۳۲ ثانیه برسانیم بسیار عالی است. من معتقدم اگر در فینال B هم قرار بگیریم برای ما بسیار خوب است و کار بزرگی انجام دادیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قايقراني رئیس فدراسیون قایقرانی بازی های المپیک توکیو فینال A

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۸۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 3-0 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2013/5/1) / فیلم

11 سال از برد 3-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گذشت.

دانلود (41.8MB)

دیگر خبرها

  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب برتری 3-0 مقابل منچستریونایتد (2 می، 2007) / فیلم
  • مأموریت خارج از وظیفه آقای پائز
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • النصر 3-1 الخلیج؛ رونالدو و الهلال دوباره به هم رسیدند
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 3-0 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2013/5/1) / فیلم
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم