Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-06@20:18:56 GMT

نیم و ربع سکه درجا زدند +جدول

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۸۶۱۲

نیم و ربع سکه درجا زدند +جدول

قیمت سکه امامی با افزایش 50 هزار تومانی نسبت به روز گذشته به 10 میلیون و 651 هزار تومان رسید.

 

به گزارش پول نیوز، امروز چهارشنبه 26 خرداد ماه 1400 ماه قیمت سکه امامی با کاهش 58 هزار تومانی نسبت به روز گذشته به 10 میلیون و 633 هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی با کاهش 52 هزار تومانی نسبت به روز قبل به 10 میلیون و 499 هزار تومان به کار خود ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی به 5 میلیون و 850 هزار تومان ربع سکه هر قطعه 3 میلیون و 750 تومان و سکه گرمی 2 میلیون و 300 هزار تومان خرید و فروش می شود. قیمت طلای 18 عیار، امروز یک میلیون و 66 هزار و 400 تومان ارزش گذاری شده است.

 

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: قیمت سکه نیم سکه سکه گرمی پول نیوز طلای 18 عیار هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۸۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۱,۹۲۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۰ تومان (۰.۵۲ درصد) کاهش یافته است. هر واحد لیر ترکیه، روز گذشته با قیمت ۱,۹۳۰ تومان معامله می‌شد.

امروز لیر ترکیه در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت لیر ترکیه که دیروز با کاهش قیمت ۵ تومانی به ۱,۹۳۰ رسیده بود، امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۰ تومانی (۰.۵۲ درصد) به ۱,۹۲۰ رسید.

بالاترین قیمت لیر ترکیه در ۲۴ ساعت گذشته ۱,۹۲۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱,۹۱۵ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی لیر ترکیه نسبت به هفته گذشته ۰.۵۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد لیر ترکیه در شش ماه گذشته حدود ۵.۴۹ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت لیر ترکیه سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت دام زنده سبک نسبت به سال گذشته
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۷ اردیبهشت؛ سکه یک میلیون تومان گران شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک، دنا و تارا + جدول
  • چرا بورس درجا می‌زند؟!
  • رشد قیمت انواع ارز در معاملات امروز مرکز مبادله
  • ریزش قیمت طلا و انواع سکه در پی کاهش نرخ ارز
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ ریزش شدید قیمت‌ها در بازار
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳