Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@20:54:08 GMT

قیمت طراحی سایت با وردپرس – وب سایت وردپرس 24

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۸۷۳۲

 خبرگزاری آریا- تصور کنید در حال ساخت خانه رویایی خود می باشید، ممکن است سوالاتی از قبیل هزینه ساخت خانه چقدر است؟ چیدمان، تعداد اتاق ها، طراحی فضای داخل و بیرون به چه صورتی است؟ دغدغه ذهنی برایتان ایجاد کند. این نمونه سوالات در مورد قیمت طراحی سایت با وردپرس هم وجود دارد. توانایی وردپرس برای کمک به مشاغل بهینه سازی و افزایش سرعت سایت برای موتور های جستجو بهترین گزینه می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وردپرس چیست؟

برای صحبت از قیمت طراحی سایت با وردپرس در ابتدا با توضیحی ساده درباره ی سیستم وردپرس شروع می کنیم. وردپرس عبارت است از یک سیستم مدیریت محتوای سایت ساز و شما با استفاده از آن می توانید انواع گوناگونی از وب سایت را راه اندازی کنید. وردپرس یک سیستم مدیریت محتواست که متشکل از قالب ‌ها و پوسته ‌های بسیار متنوع می باشد. شما با استفاده از وردپرس حتی بدون داشتن مهارت برنامه‌ نویسی می‌ توانید سایت خود را راه‌اندازی کنید. وردپرس روز به روز محبوبیت بیشتری کسب می کند و یک بستر ایجاد وب سایت رایگان است. به بیان ساده وردپرس به ساده ترین و قدرتمندترین مکان وبلاگ نویسی، تبدیل شده است. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و شکل گیری تحولات اساسی در شیوه ی انجام بسیاری از امور، امروزه در بسیاری از کسب و کارها از یک وب سایت بهره می برند. به عنوان مثال در زمینه ی فروش اگر خواهان تداوم کسب و کار خود هستیم طراحی یک وب سایت از کارهای ضروری است. ورد پرس در واقع یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا می باشد.

عوامل خاص و موثر بر قیمت طراحی سایت با وردپرس

در این مقاله می خواهیم، پارامتر هایی که در تعیین قیمت طراحی سایت با وردپرس مهم هستند و در این زمینه کمک کننده می باشند، را در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم و شما را با جزئیات بیشتر آشنا کنیم.

سفارشی سازی: هر وب سایت با هر موضوع و کسب و کاری که دارد نیاز به سفارشی سازی دارد. نکته مهم که حائز اهمیت است این است که،  هر چه میزان سفارشی سازی و کدگذاری بیشتر باشد، شما قادر خواهید بود برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی، بهترین عملکرد را داشته باشید.
تصاویر: طرح ها و گرافیک هایی که طراحان استفاده می کنند. می توانند باعث شود تا سایت شما شکل منحصر به فرد داشته باشد. تصاویر با کیفیت، از آنجایی که هزینه های بالایی را در بر می گیرد، می توان با بهره گیری از نرم افزار های موجود مثل فتوشاپ و سایر ادیتور ها استفاده کرد.
عامل های دیگری که در قیمت طراحی سایت با وردپرس موثر هستند و هزینه هایی را در بر دارد و شما می توانید از منابع و وب سایت های معتبر که به صورت دقیق آن را بررسی خواهیم کرد، خریداری کنید.
انتخاب قالب مناسب: به طور عادی در مخزن وردپرس قالب های رایگان وجود دارند. ولی برای راه اندازی کسب و کار خود، شما می توانید قالب های مدرن و آماده را با ارزان ترین  قیمت و با کیفیت بالا از سایت های فروش قالب وردپرس تهیه کنید، و به طراحی سایت خود بپردازید.


پشتیبانی و سئو:  قیمت طراحی سایت با وردپرس، به هماهنگی وب سایت و تایید سایت شما توسط موتور های جستجو بستگی دارد.

تفاوت طراحی سایت با وردپرس و کدنویسی

اکنون در پی بررسی قیمت طراحی سایت با وردپرس، به شرح تفاوت میان طراحی سایت با وردپرس و کدنویسی می پردازیم.
با این کار شما بهتر متوجه خواهید شد که وردپرس چیست، و طراحی سایت با آن چگونه انجام می شود. هنگامی که تصمیم دارید، که سایت شما با کدنویسی طراحی شود، فرد یا شرکت سازنده موظف است که تمامی مراحل لازم برای طراحی سایت شما را به خوبی و با دقت انجام دهد. مراحلی که در این زمینه باید توسط طراح طی شود کمی متفاوت است و به صورت زیر هستند:

تماس با شما و مشاوره تلفنی درک نیاز شما و نوع وبسایت مورد نظرتشخیص آپشن ها و امکانات لازمشروع به کدنویسی سایت شمابه کارگیری برخی اطلاعات و امکانات در هنگام کدنویسیارتباط دوجانبه همه روزهساخت نهایی پروژهتحویل سایت به همراه آموزش

تمامی نکات بالا برای طراحی سایت با کدنویسی مورد لحاظ قرار می گیرند. اما همانطور که می دانید، هزینه طراح سایت با کدنویسی بیشتر از قیمت طراحی سایت با وردپرس است. در ادامه بیشتر در این خصوص صحبت خواهیم کرد. طراحی سایت با کدنویسی، به کمک زبان های برنامه نویسی مختلفی ممکن است. اغلب برنامه نویسان برای طراحی سایت از زبان مشهور و پر استفاده php استفاده می کنند.  این زبان برنامه نویسی، سال ها است که در طراحی سایت نقش دارد و استفاده می شود.

اما طراحی سایت بدون کدنویسی چگونه است و چطور انجام می شود؟

یاشا سازمند می گوید در اکثر موارد طراحی سایت با وردپرس ممکن است و قیمت طراحی سایت با وردپرس بسیار مناسب تر است. ایشان وردپرس را برای طراحی سایت شخصی پیشنهاد می دهد. اما وردپرس تنها راه طراحی سایت بدون کدنویسی نیست. سیستم های مدیریت محتوای بسیاری وجود دارند که در طراحی سایت بدون کدنویسی موثر هستند. سیستم های مشهور و جهانی را میتوان با وردپرس و جوملا مثال زد. وردپرس و جوملا، دو سیستم مدیریت محتوا بسیار قدرتمند هستند که در زمینه طراحی سایت بدون کدنویسی فعالیت دارند. در واقع این سیستم ها، امکان طراحی سایت را به کاربر می دهند و از امکانات بسیاری برخوردار هستند. این سیستم ها در قبل، همانند وبلاگفا و بیان، سیستم های وبلاگ سازی ساده بودند. اما با پیشرفت روزافزون و تلاش زیاد توانستند در میان کاربران خود علاقه مندان بسیاری را پیدا کنند. و همین امر سبب شد که افراد زیادی به سیستم آن ها مراجعه کنند، تا جایی که جهانی شد. دلیل موفقیت آن ها، قرار دادن امکانات زیاد برای ساخت وب سایت های متنوع و آسان بود. به همین دلیل توانستند، امروز بستری را برای ما فراهم کنند که بتوانیم از طریق آن کسب درآمد کنیم. این ها، همان دلایلی هستند که موجب کاهش هزینه طراحی سایت با وردپرس می شوند. در هر حال بحث قیمت موضوعی است که اهمیت بالایی برای صاحبان سایت دارد. اما آنها باید توجه داشته باشند که هیچ گاه برای کاهش هزینه ها از کیفیت کار خود کم نکنند. زیرا این کار گاه منجر به کاهش کیفیت کار نهایی می شود و یا با ایجاد هزینه های اضافی به دلیل ناکارآمدی سایت طراحی شده عملا به صرف بودجه ی بیشتر منجر می شود.



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: طراحی سایت وردپرس وب سایت وردپرس 24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۸۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون طرح شهید زین الدین

متقاضیان با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ لغایت ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ نسبت به ثبت نام از طریق این سایت اقدام کرده و این آزمون در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ برگزار خواهد شد.
در این مرحله فقط ۶۳ نفر در ۱۵ دستگاه اجرایی شامل سازمان‎های انتقال خون، اقتصاد و دارایی، تعاون و کار و رفاه اجتماعی، حمل و نقل جاده‌ای، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، صنعت و معدن و تجارت، راه و شهر سازی، گمرک، محیط زیست، منابع طبیعی، میراث فرهنگی و گردشگری، نوسازی مدارس، ورزش و جوانان استخدام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • طراحی جالب نسل اولیه توستر نان (عکس)
  • عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت ۱۴۰۳
  • سفر با قطار و هتل، یکجا رزرو کن، آسوده‌تر سفر کن
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • برگزاری آزمون طرح شهید زین الدین
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • خلاقیت در طراحی کیک تولد با ویندوز 11 (فیلم)
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • مرزهای طراحی لاک ناخن جابجا شد (فیلم)
  • حواله علی پی