Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسین غفرانی مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت: ثبت احوال هفته منتهی به انتخابات به تمامی درخواست‌ها برای رفع مشکلات شناسنامه‌ای و تحویل به متقاضیان اقدام می‌کند.

او اظهار کرد: ۳۱ اداره ثبت احوال در استان اصفهان و حدود ۸۰ دفتر پیشخوان آمادگی دارند تا برای تحویل شناسنامه یا صدور المثنی خدمت‌رسانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت: در سه روز باقیمانده تا پایان انتخابات فقط امور مربوط به انتخابات انجام داده می‌شود و به هیچ وجه برای نام و نام خانوادگی و درخواست جدید مراجعه نشود.

او با تاکید بر اینکه مدارک مورد نیاز برای شرکت در انتخابات شناسنامه و کارت ملی هوشمند است گفت: غیر از شناسنامه با هیچ مدرک دیگری رای گرفته نمی‌شود و این مهم به‌ویژه در پادگان‌ها، مراکز بیمارستانی و کسانی که شاید شناسنامه هایشان در دسترس نباشد باید مورد توجه قرار گیرد.

غفرانی یادآور شد: شناسنامه‌های قرمز رنگ سنتی و و قهوه‌ای رنگ مکانیزه اعتبار دارد و نیازی به مراجعه برای تعویض شناسنامه‌های قرمز رنگ نیست.

او افزود: شهروندان کارت ملی هوشمند خود را روز رای‌گیری همراه داشته باشند، زیرا ثبت شماره ملی زمان‌بر است، ولی از طریق بارکُد روی کارت ملی احراز هویت سریع‌تر صورت می‌گیرد.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت: تاکنون بیش از ۹۷ درصد شامل سه میلیون و ۹۸۴ هزار نفر از جامعه هدف چهار میلیون و یکصد هزار نفری در استان درخواست کارت ملی کردند.

او خاطرنشان کرد: به این منظور تعدادی از کارت‌های ملی هوشمند صادر و یا پیامک تحویل ارسال شده است، ولی تاکنون مراجعه نکرده‌اند و تعداد دیگری از درخواست‌ها در حال صدور و در صف انتظار است.

او با اشاره به آمادگی اداره‌کل ثبت احوال اصفهان برای رفع موانع و فراهم کردن زمینه حضور تمامی شهروندان واجد شرایط در انتخابات تصریح کرد: در سه روز اخیر فعالیت کارکنان ثبت احوال استان از طریق شیفت‌بندی و افزایش امکانات آماده ارائه خدمات به شهروندان در زمینه تحویل شناسنامه و رفع مشکلات احتمالی برای رای گیری است.

انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ثبت احوال انتخابات 1400 شناسنامه ثبت احوال استان استان اصفهان کارت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۹۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان اولین زیردریایی پیشرفته خود را از چین تحویل گرفت

چین اولین زیردریایی نظامی مجهز به فناوری روز جهان را که قرارداد ساخت آن ۹ سال پیش با پاکستان امضا شده بود، تحویل اسلام‌آباد داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی نیروهای مسلح پاکستان، یک فروند از ۸ زیردریایی که قرار است توسط چین آماده شود، طی سفر فرمانده نیروی دریایی پاکستان به چین، تحویل اسلام‌آباد داده شد.

ارتش پاکستان دریافت اولین سفارش زیردریایی نظامی خود از چین را گشایش راهی جدید در همکاری‌های قوی دو کشور عنوان کرد.

براساس قراردادی که دو کشور در جریان سفر رئیس جمهور چین به پاکستان در سال ۲۰۱۵ امضا کردند، ۴ فروند زیردریایی نظامی در چین و ۴ فروند دیگر آن نیز در کارخانه کشتی سازی پاکستان در بندر کراچی آماده خواهد شد.

برپایه این قرارداد دفاعی که با هدف انتقال تکنولوژی به امضا رسیده است، دو طرف در خصوص ساخت هشت زیردریایی «کلاس هنگور» به توافق رسیدند.

زیردریایی کلاس هنگور قادر به انجام ماموریت های مختلف بر اساس دستور العمل های عملیاتی است. این زیردریایی بسیار پیشرفته و غیرقابل رهگیری، مجهزترین سلاح ها و حسگرها را داراست.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده اصفهانی
  • گزارشی از دانش آموز اصفهانی به مناسبت گرامیداشت روز معلم + فیلم
  • عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان
  • امضای تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه در اصفهان
  • پنج اصفهانی در فهرست استادان نمونه کشوری
  • پاکستان اولین زیردریایی پیشرفته خود را از چین تحویل گرفت
  • پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد
  • برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی به کجا مراجعه کنیم؟
  • مدارک لازم برای تعویض شناسنامه در ۱۴۰۳ + جزئیات
  • تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت