Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ «محمد محمدی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر درخواست می کنیم که با صحبت های نسنجیده باعث بروز اختلاف نشوند زیرا امنیت عمومی فضای مجازی به طور کامل کنترل و رصد می شود.

وی اظهار داشت: هیچ نامزد انتخاباتی شورای اسلامی شهر حق ندارد بحث قومیت ها و مذاهب را مطرح کنند و باعث بروز اختلاف بین مردم شوند و در صورت مشاهده این مورد حتما با متخلفان برخورد جدی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی قصرشیرین با قدردانی از تلاش های دادستانی از آمادگی کامل برای تامین امنیت روز برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ماه امسال خبر داد و گفت: هیچ کس در پای صندوق‌های رای حق تجمع ندارد و در صورت مشاهده نیروی انتظامی افراد را هدایت کرده و کسانی که اقدام به تخلف کنند نیز سریع با آن ها برخورد صورت می گیرد.

سرهنگ محمدی اضافه کرد: خرید و فروش رای جرم است و اهانت و توهین و فحاشی نیز از مصادیق بارز جرم بوده و با افرادی که به هر عنوانی اقدام به این موارد می کنند نیز طبق قانون برخورد می شود چون قانون فصل الخطاب همگان است.

او گفت: امیدواریم انتخاباتی پرشور با رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به شیوع ویروس کرونا در شهرستان برگزار شود و حفظ سلامت مردم و تلاش برای مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای اولویت همه ما است.

وی ادامه داد: نامزدهای انتخاباتی در مرحله اول باید متعهد به اجرای قانون باشند و ستادها براساس دستورالعمل های بهداشتی برپا شود و در صورت تخلف ستاد بسته خواهد شد.

وی از تمامی نامزدها و  هوادرانشان خواست تا تجمع نکنند و کاروان راه نیندازند و رییس ستادها نیز باید به پلیس امنیت عمومی معرفی شوند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر قصرشیرین تبلیغات انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پلیس فتا پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر قصرشیرین انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر قصرشیرین تبلیغات انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پلیس فتا دوره انتخابات اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات انتخاباتی دور دوم در آبادان

ستاد تبلیغاتی صدا و سیما اعلام کرد مناظره و فیلم‌های تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که پیشتر در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط و تهیه شده در بازه زمانی تبلیغات رسمی یعنی از فردا (۱۳ تا ۱۹ اردیبهشت) به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.

فیلم‌های تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌ها روزانه در ساعات ۷ و سی دقیقه، ۱۵ و سی دقیقه و ۲۳ و سی دقیقه از شبکه آبادان پخش می‌شود همچنین ویژه برنامه مناظره‌های نامزد‌ها در ساعات ۱۱، ۱۸ و یک بامداد از سیمای آبادان تقدیم مخاطبان خواهد شد.  

نوبت پخش فیلم های نامزدها بر اساس حروف الفبا و بصورت چرخشی خواهد بود.  

در آبادان در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴ نامزد برای راهیابی به بهارستان رقابت می‌کنند.

انتخابات در ۸ حوزه از جمله آبادان به صورت تمام الکترونیکی انجام می‌شود، در این حوزه‌ها علاوه بر اینکه احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آراء هم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات انتخاباتی دور دوم در آبادان
  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود
  • فهرست شورای وحدت هنوز نهایی نشده است
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی